BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko Jarilla jotakin vielä isompaa the missioo pidemmällä tähtäimellä?

Oon sen verran huono arvioimaan kehonrakentajia, että en osaa yhtään nähdä, että onko esim. tällaisella kehityksella mahdollista jonain päivänä tunkea jopa Olympia-lauteille... Ja kuinkas arvostetut tai korkeelle rankatut kisat nää NY Prot on? Perkeleen kovia nimiä kuitenkin lauteille nousemassa.

... Ja kuinkas arvostetut tai korkeelle rankatut kisat nää NY Prot on? Perkeleen kovia nimiä kuitenkin lauteille nousemassa.

Taisit vastata itse omaan kysymykseesi. Eli toki kisa on arvostettu silloin, kun siihen riittää kovilla nimillä kiinnostusta.

Muuten, itse ainakin jätän kaiken maailman valitukset tässä thredissä lukematta ja tsiigaan sen, mikä itseä kiinnostaa: eli Jarin kuulumiset sitten kuvina tai tekstinä. Uskon, että näin tekee suurin osa muistakin. Aina riittää soraääniä varsinkin kun ollaan keskustelufoorumilla, oli aihe mikä tahansa. Eipä niistä tarvi välittää. Eli tsemppiä vaan Jarille ja kaikille muillekin, jotka tähän(kin) ketjuun kontribuoivat.

OT: Vituttaa toi jarifani, itkee nyt mekassa piposta ja postailee kuvia vuodelta kivi ja keppi.

on topic: hirveet suonet noissa käsissä:hyper:, näyttää kyllä jo tosi tiukalle, vaikka kisaan onkin pitkä aika. Toivottavasti nimeä saadaan kunnolla esille USA:ssa ettei ole siitä kiinni.

OT: Nyt kun suomeen on taas pitkästä aikaa saatu kovan tason pro bodari, niin ymmärtäähän sen, että porukka haluaa heti nähdä tuplat edestä pelkissä speedoissa, mutta turha siitä Mikelle on itkeä kun valokuvauksellisesti puhtaat peruspose kuvat on aika köyhiä ja ne tuskin häntä innostaa. Miken kuvissahan on yleensä joku teema tai tarina, joka tekee niistä mielenkiintoisempia ja kuvat kestää pidempääkin tutkimista, tuskin hän omasta tyylistään luopuu. Taiteilijan vapaus nääs. Minä ainakin olen ollut todella tyytyväinen Miken tuottamaan sisältöön ja tässäkin tredissä olleisiin kuviin:thumbs:

..kyllä niitä kisakuvia sitten tulee.

niinpä, toi viimeisin kuvapostaus varsinkin. miksi joku haluaa pilata tälläistä projektia?

Kyseessä ei siis ilmeisesti ole fani, vaan 'fani'? Netissä vaan on niin helppo spedeillä kaikenlaista ja aiheuttaa tollasta haittaa. Usein ilman seuraamuksia vieläpä. Perseestähän toi tollanen on. Toivottavasti ei ny oikeesti mitään suurta hallaa tee sentään.

Eiks tänää pitäny olla toi Mentulan Probody lehtipisteissä? Kaikki kylän kaupat kierretty eikä mistään löytyny. :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitkeä tapaus tämä Jarifani, nyt kun sen "Muscle from Finland" -threadi on saatu likipitäen jäädytettyä tuolla astetta virallisemmalla ketjulla. Niin nyt on kova yritys päällä sapotoida sitäkin.

Ilmeisesti Jarifani tekee tätä ihan vittuillakseen, tai sitten on päästänsä kevyesti vajaa. Terveisiä vaan kaverille, taidatpa aktiivisesti seurata myös Pakkotoistoa.

Hienot sivut on!

Asiasta toiseen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mimmonen delegaatio lähtee Jarin mukana kisoihin? Kiinnostas vaa tietää, kuinka monta henkilöä lähtee mukaan. (Sori jos jossain tullu jo ilmi, tai muuten vaan typerä kysymys. )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom