BB PRO Jari "Bull" Mentula

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mul myös hemoglobiini noussu teston myötä vaarallisen korkeaks, olikohan 200.
Täytyy käydä luovuttaa vertaa 4krt vuodessa.
Korvaushoito määrä kyseessä.
Vaarallista olis ollu omalla kohdalla ilman lääkärin valvontaa.

Ennemmin muotoilisin asian, että jos sä alat piikittämään testosteronia niin sun pitää tietää mitä sä oot tekemässä ja mitä verikokeita kannattaa ottaa. Ei siihen mitään lääkäriä tarvita, että asiat osataan tehdä oikein

Mites toi muinainen Egypti? Se nyt ainakin sijaitsee Afrikan mantereella ja siellä nyt on rakennettu niinkin hämmästyttäviä asioita kuin pyramidit, joiden valmistustapaa yhä tutkitaan.
Avaruusolennot rakensivat pyramidit. Näin sen on oltava, koska itse Elon Musk sanoo niin.

Ennemmin muotoilisin asian, että jos sä alat piikittämään testosteronia niin sun pitää tietää mitä sä oot tekemässä ja mitä verikokeita kannattaa ottaa. Ei siihen mitään lääkäriä tarvita, että asiat osataan tehdä oikein
Eikö hän muotoillut juuri oikein jos sanoi että nimenomaan omalla kohdalla tarvitsi lääkärin valvontaa, esimerkiksi koska ei itse tiedä mitä kokeita ottaa ja kuinka ne asiat tehdään oikein.

Eikö hän muotoillut juuri oikein jos sanoi että nimenomaan omalla kohdalla tarvitsi lääkärin valvontaa, esimerkiksi koska ei itse tiedä mitä kokeita ottaa ja kuinka ne asiat tehdään oikein.

Homma ei kumminkaan ole rakettitiedettä vaikka joku siitä sellasta saakin

Homma ei kumminkaan ole rakettitiedettä vaikka joku siitä sellasta saakin
En näin väittänytkään , eikä siitä ollutkaan kyse.Tartuin vain siihen kun käytännössä totesit että lääkäriä ei tarvita, onneksi itseäsi heti korjaten että jos TIETÄÄ mitä tekee. Ja henkilö jolle kommentin osoitit nimenomaan sanoi että tarvitsi lääkäriä joten viestin muotoilu hänellä oli mielestäni täydellinen tilanteeseen.

Missä kohtaa hän valehteli?
Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta vaikka itsekkin olen joskus sortunut tuollaiseen ajatteluun niin ei se ole niin yksioikoista kuin voisi luulla.Etenkin kun kaivaa historiaa.Kun se tämä nykyään valkoinenkin porukka on alunperin lähtöisin tuolta Afrikasta.

Sekä löytyy näitä muitakin
Eikä ole läheskään sanottu että Afrikka olisi tulevaisuudessa se menetetty maanosa josta ennen puhuttiin.
Kiinalaiset investoivat sinne kovasti ja väestö on nuorta päinvastoin kuin Euroopassa ja USA:ssa ja kasvaa koko ajan.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tykkäsit kuitenkin, ja lämpimät muistot
Jos ihan totta puhutaan, niin eihän se peräaukkoon koskeminen pahalta tunnu, onhan se melko erogeeninen alue. Ymmärrän toki jos se esimerkiksi sattuu, mikä johtuu varmaankin suurelta osin jännittämisestä, koska sitä liukugeeliä lääkäri laittoi ainakin niin huolella ettei kuivasta ollut puhettakaan :unsure:

Jos ihan totta puhutaan, niin eihän se peräaukkoon koskeminen pahalta tunnu, onhan se melko erogeeninen alue. Ymmärrän toki jos se esimerkiksi sattuu, mikä johtuu varmaankin suurelta osin jännittämisestä, koska sitä liukugeeliä lääkäri laittoi ainakin niin huolella ettei kuivasta ollut puhettakaan :unsure:
Joo onhan tuo totta, huonoa huumoria yritin.

Mikä vitun lanka tää on kun näin nimen niin luulin että tää on se 1000mg treniä joka jannulle corner, tai "if he dies, he dies" kerho mutta tää olikin jotain ihan muuta.

Laita numero niin minäki soitan sulle alkuviikosta asian tiimoilta? Tai laita viestä Sarmxin jälkeen jos vaan kiinnostaa...? Oon vanhempi,maksukykyinen herrasmies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom