Entäs Bull? Onkohan kasvanut viimeisen parin viikon takaisesta kuvasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mul myös hemoglobiini noussu teston myötä vaarallisen korkeaks, olikohan 200.
Täytyy käydä luovuttaa vertaa 4krt vuodessa.
Korvaushoito määrä kyseessä.
Vaarallista olis ollu omalla kohdalla ilman lääkärin valvontaa.
Avaruusolennot rakensivat pyramidit. Näin sen on oltava, koska itse Elon Musk sanoo niin.Mites toi muinainen Egypti? Se nyt ainakin sijaitsee Afrikan mantereella ja siellä nyt on rakennettu niinkin hämmästyttäviä asioita kuin pyramidit, joiden valmistustapaa yhä tutkitaan.
Eikö hän muotoillut juuri oikein jos sanoi että nimenomaan omalla kohdalla tarvitsi lääkärin valvontaa, esimerkiksi koska ei itse tiedä mitä kokeita ottaa ja kuinka ne asiat tehdään oikein.Ennemmin muotoilisin asian, että jos sä alat piikittämään testosteronia niin sun pitää tietää mitä sä oot tekemässä ja mitä verikokeita kannattaa ottaa. Ei siihen mitään lääkäriä tarvita, että asiat osataan tehdä oikein
Eikö hän muotoillut juuri oikein jos sanoi että nimenomaan omalla kohdalla tarvitsi lääkärin valvontaa, esimerkiksi koska ei itse tiedä mitä kokeita ottaa ja kuinka ne asiat tehdään oikein.
En näin väittänytkään , eikä siitä ollutkaan kyse.Tartuin vain siihen kun käytännössä totesit että lääkäriä ei tarvita, onneksi itseäsi heti korjaten että jos TIETÄÄ mitä tekee. Ja henkilö jolle kommentin osoitit nimenomaan sanoi että tarvitsi lääkäriä joten viestin muotoilu hänellä oli mielestäni täydellinen tilanteeseen.Homma ei kumminkaan ole rakettitiedettä vaikka joku siitä sellasta saakin
Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta vaikka itsekkin olen joskus sortunut tuollaiseen ajatteluun niin ei se ole niin yksioikoista kuin voisi luulla.Etenkin kun kaivaa historiaa.Kun se tämä nykyään valkoinenkin porukka on alunperin lähtöisin tuolta Afrikasta.Missä kohtaa hän valehteli?
No, aika turha yksityiskohta loppu peleissä...Pieni korjaus tuo päänsiirto kyseessä olikin vain ruumiilta toiselle,mutta kumminkin
Nyt menee kyllä pahasti off topiciksi.Entäs Bull? Onkohan kasvanut viimeisen parin viikon takaisesta kuvasta?
Mulle on tehty joku kolme kertaa ja "hassuksi" tunteeksi en luokittele vaan sattui ihan oikeasti joka kerta.Itsellä on tutkittu eturauhanen pari kertaa elämäni aikana, molemmista tuli lopputulokseksi vihreää valoa ja hetkeksi hassu tunne peppureikään.
Suunnitteletteko Jarille päänsiirtoa?No, aika turha yksityiskohta loppu peleissä...
Game of Thronesissahan ne vaihto ihmisen ja suden pään keskenään!
Ruumiilta toiselle, mutta kumminkin.
Tykkäsit kuitenkin, ja lämpimät muistotMulle sattunut ilmeisesti hellät lääkärit, koska ainoa "ongelma" mikä tilanteista jäi, oli tunne vielä pitkän aikaa toimenpiteen jälkeen että sormi on edelleen anuksessa.
Jos ihan totta puhutaan, niin eihän se peräaukkoon koskeminen pahalta tunnu, onhan se melko erogeeninen alue. Ymmärrän toki jos se esimerkiksi sattuu, mikä johtuu varmaankin suurelta osin jännittämisestä, koska sitä liukugeeliä lääkäri laittoi ainakin niin huolella ettei kuivasta ollut puhettakaanTykkäsit kuitenkin, ja lämpimät muistot
Joo onhan tuo totta, huonoa huumoria yritin.Jos ihan totta puhutaan, niin eihän se peräaukkoon koskeminen pahalta tunnu, onhan se melko erogeeninen alue. Ymmärrän toki jos se esimerkiksi sattuu, mikä johtuu varmaankin suurelta osin jännittämisestä, koska sitä liukugeeliä lääkäri laittoi ainakin niin huolella ettei kuivasta ollut puhettakaan
Ei kun ihan hyvää huumoria, taisin vastata siihen vain liian asiallisestiJoo onhan tuo totta, huonoa huumoria yritin.
Laitan tänää vip maksuu, heitän sit viestii ku pelaa.Ei kun ihan hyvää huumoria, taisin vastata siihen vain liian asiallisesti
Olin tässä taannoin pirkkalassa turkkilaisessa parturissa ku Jari pamahti kersoineen sisään.. Ei mitenkää isolta näyttänytEikö Jarin parta ole tarpeeksi kiinnostava? Ihan kaikesta muusta puhutaan paitsi Jarista. Olisko jossain sille ketjua? Pitääkö ylilautaan mennä?
Laita numero niin minäki soitan sulle alkuviikosta asian tiimoilta? Tai laita viestä Sarmxin jälkeen jos vaan kiinnostaa...? Oon vanhempi,maksukykyinen herrasmies.Jos ihan totta puhutaan, niin eihän se peräaukkoon koskeminen pahalta tunnu, onhan se melko erogeeninen alue. Ymmärrän toki jos se esimerkiksi sattuu, mikä johtuu varmaankin suurelta osin jännittämisestä, koska sitä liukugeeliä lääkäri laittoi ainakin niin huolella ettei kuivasta ollut puhettakaan
Sitten heräätki, niin sulle siirretty jonkun bloatti kuninkaan moonface. Oi että sitä riemua.Pitää odottaa että tulee joku 10/10 lärvillinen nuppi ruumishuoneelle ja lähtä tinkaamaan sitä.