BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aivan järkyttävä muutos. Kyllä se vaan äkkiä sulaa pois, jos ei ole omalla hormonituotannolla malttanut kroppaansa rakentaa. Mutta myrkyt kuuluu ammattilais kehonrakennukseen. Mukava tyttö tuo kuvaaja, mutta kyllä siinäkin hormonimuutokset näkyy ja kuuluu häiritsevän selvästi.
Videolla esiintyvän naisen ääni oli vähän kuin semmoisen pikkuflunssan jäljiltä, käheähkön matala. Missäs sarjassa tämä "Snitsu" kilpaileekaan ?

Jartsa vähän mennyt kasaan mut tuosta kun pari kuukautta pääsee jumppaileen ni kummasti palautuu massat. Enkä tiedä onko nyt tarkoitus ihan entisiin mittoihin edes vetästä.

Jartsa vähän mennyt kasaan mut tuosta kun pari kuukautta pääsee jumppaileen ni kummasti palautuu massat. Enkä tiedä onko nyt tarkoitus ihan entisiin mittoihin edes vetästä.
[/QUOTE
Taitaa olla Jarin kohdalla entiset massat kaukainen muisto vaikka kuinka haluaisi palauttaa...

Mun mielestä ainakin pirun hyvä juttu, jos Jartsa nyt päättänyt pysytellä pienemmissä massoissa. Tulee varmasti laadukkaampia elinvuosia lisää kevyempänä. Kyllähän kehonrakennusura on jo Bullin ohi ajanut, niin mitä turhia keräilemään massoja takaisin ainakaan terveyden kustannuksella. Tietenkin sieltä lihaa takaisin tulee, jos nyt ollut reenaamatta ja alkaa taas reenailemaan kunnolla, mutta en näe järkeä mihinkään järjettömiin massoihin enää.

Eikä tällä miljonääriksi tulla ettei kenenkään tartte sen takia blokkaa. Mitä jotain palkkakeskusteluita täällä lukenut niin moni tienaa enemmän.

Rispektit multakin, että Mike nosteli kättä väärinymmäryksen merkiksi, kun jokainenhan näitä välillä käsittää tavallaan. Sehän nyt ei ole mitään. Mutta itse asiaan, niin tuli vain mieleen, että onko koronavirus näkynyt pahasti vielä Miken bisneksissä, kun mitä ymmärsin muutamalta isolta mediatilan myyjältä, että kymmeniä prosentteja on kutistunut myynti viimeisen parin viikon aikana ja pahalta näyttää koko kevät?

Rispektit multakin, että Mike nosteli kättä väärinymmäryksen merkiksi, kun jokainenhan näitä välillä käsittää tavallaan. Sehän nyt ei ole mitään. Mutta itse asiaan, niin tuli vain mieleen, että onko koronavirus näkynyt pahasti vielä Miken bisneksissä, kun mitä ymmärsin muutamalta isolta mediatilan myyjältä, että kymmeniä prosentteja on kutistunut myynti viimeisen parin viikon aikana ja pahalta näyttää koko kevät?
Ei kyllä pitäis vaikuttaa kun kaikki mainonta on verkkopohjaista eikä ole niinkään mitään isoja massoja ihmisiä tässä hommassa. Ja nettikaupat nyt ahkeraan sitten mainostaakin. Mainoshomma onnistuu vielä varsin hyvin etänä. Isyyslomalla mun mainosmyynnistä yksi kaveri vastaili silti normaalisti.

No eikö sitä terveysongelmaa voi sanoo ääneen koska en ainakaan itse osaa muuta kuin veikkailla ?
Ois kiva tietää esim et miksei oo voinut treenata ja nyt voisi?
Veikkaan munuaiset. Mä pitäydyn tässä kunnes joku kumoaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No eikö sitä terveysongelmaa voi sanoo ääneen koska en ainakaan itse osaa muuta kuin veikkailla ?
Ei ole munuaiset. Kyseessä on ongelma, joka onneksi korjaantuu siinä määrin että pystyy treenaamaankin.

Ei kai se mikään ihme ole jos ei kerro tarkemmin, terveysasiat nyt on usein melko henkilökohtaisia ihmisille. Harva niitä julkisesti kailottaa. Jarilla on ihan sama oikeus kuin muillakin pitää asia omana tietonaan.

Miks et vaan voi mennä kysymään? Jos kiinnostaa kovasti joku asia joltakin niin mä aika usein kyselen itte. Somen parhaita puolia.

Ja oletettavaahan on tietysti, että Jartsa kertoo henkilököhtaisia terveysasioitaan kaikille jotka sitä vaan älyää kysyä ? Jos on Jartsan kaveri, niin silloinhan ei tarvi edes kysyä somen kautta.

Sitten, kun aikanaan pääset (Suomessa tai vastaavissa hyvinvointivaltioissa) ensimmäiseen työpaikkaan, huomaat, ettei tietyistä asioista olla tilivelvollisia. Eräs tärkein niistä on se, ettei tarvitse kertoa miksi on saikulla. Itse asiassa edes vakavista sairauksistakaan ei saa kysyä työhaastattelussa.

Maailma Suomessa makaa siten, ettei kaikesta ole soveliasta kysyä tai velvoitteita kertoa. Tuskin bodyjuorupalsta siitä eroaa ratkaisevasti.

Nämä terveystiedot kuuluvat jo ihan lainkin puolesta vahvan tietosuojan piiriin. Lääkärikään ei voi pelkkää uteliaisuuttaan, ilman hoitosuhdetta, mennä katsomaan kenenkään potilastietoja. Näistä ja vastaavista on langetettu tuomioitakin.

Voi nyt vittu oikeesti dille :D Mikä helvetin velvollisuus Jarilla on sulle selittää terveysasioistaan?
Ymmärrän molemmat puolet. Terveysongelmista ei haluta puhua julkisesti ja ei ne kenellekkään kuulukkaan.
Mut sit taas moni julkkis kertoo joka päivä kaiken elämästään tyyliin kalsareiden väristä paskaan koostumukseen, mut sit kun tulee terveysongelmia niin hävitään julkisuudesta täysin ja ollaan hiljaa. Tottakai se "faneja" kiinnostaa, että mikä on, kun henkilöä on voitu seurata vuosia.

...
Tottakai se "faneja" kiinnostaa, että mikä on, kun henkilöä on voitu seurata vuosia.

Tämä se lähinnä onkin varmaan syy sille miksi joitakin kiinnostaa julkisuuden henkilöiden asiat. Kun seuraat jotain henkilöä niin kai moni olettaa, että tunnet hänet kun seurataan muutenkin hänen elämää.

Onko monelle tullut sellainen fiilis nähdessään julkisuuden henkilön, että ihankuin olisi nähnyt jonkun vanhan tutun tms?

Ehkä se on enemmänkin sellainen luonnollinen reaktio olla huolissaan? Toki hyvä muistaa yksityisyyden suoja ja asia tulee ilmi jos on tullakseen se on yksinomaan Jarin henkilökohtainen asia.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom