Deleted member 14107
Itelläkin ainut sivusto, jossa adblock näyttää vihreää (antaa siis mainosten vaan tulla).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Videolla esiintyvän naisen ääni oli vähän kuin semmoisen pikkuflunssan jäljiltä, käheähkön matala. Missäs sarjassa tämä "Snitsu" kilpaileekaan ?Aivan järkyttävä muutos. Kyllä se vaan äkkiä sulaa pois, jos ei ole omalla hormonituotannolla malttanut kroppaansa rakentaa. Mutta myrkyt kuuluu ammattilais kehonrakennukseen. Mukava tyttö tuo kuvaaja, mutta kyllä siinäkin hormonimuutokset näkyy ja kuuluu häiritsevän selvästi.
FiguressaVideolla esiintyvän naisen ääni oli vähän kuin semmoisen pikkuflunssan jäljiltä, käheähkön matala. Missäs sarjassa tämä "Snitsu" kilpaileekaan ?
Jartsa vähän mennyt kasaan mut tuosta kun pari kuukautta pääsee jumppaileen ni kummasti palautuu massat. Enkä tiedä onko nyt tarkoitus ihan entisiin mittoihin edes vetästä.
[/QUOTE
Taitaa olla Jarin kohdalla entiset massat kaukainen muisto vaikka kuinka haluaisi palauttaa...
Eikä tällä miljonääriksi tulla ettei kenenkään tartte sen takia blokkaa. Mitä jotain palkkakeskusteluita täällä lukenut niin moni tienaa enemmän.
Ei kyllä pitäis vaikuttaa kun kaikki mainonta on verkkopohjaista eikä ole niinkään mitään isoja massoja ihmisiä tässä hommassa. Ja nettikaupat nyt ahkeraan sitten mainostaakin. Mainoshomma onnistuu vielä varsin hyvin etänä. Isyyslomalla mun mainosmyynnistä yksi kaveri vastaili silti normaalisti.Rispektit multakin, että Mike nosteli kättä väärinymmäryksen merkiksi, kun jokainenhan näitä välillä käsittää tavallaan. Sehän nyt ei ole mitään. Mutta itse asiaan, niin tuli vain mieleen, että onko koronavirus näkynyt pahasti vielä Miken bisneksissä, kun mitä ymmärsin muutamalta isolta mediatilan myyjältä, että kymmeniä prosentteja on kutistunut myynti viimeisen parin viikon aikana ja pahalta näyttää koko kevät?
Ei ole munuaiset. Kyseessä on ongelma, joka onneksi korjaantuu siinä määrin että pystyy treenaamaankin.No eikö sitä terveysongelmaa voi sanoo ääneen koska en ainakaan itse osaa muuta kuin veikkailla ?
Ois kiva tietää esim et miksei oo voinut treenata ja nyt voisi?
Veikkaan munuaiset. Mä pitäydyn tässä kunnes joku kumoaa
Ei kai se mikään ihme ole jos ei kerro tarkemmin, terveysasiat nyt on usein melko henkilökohtaisia ihmisille. Harva niitä julkisesti kailottaa. Jarilla on ihan sama oikeus kuin muillakin pitää asia omana tietonaan.No eikö sitä terveysongelmaa voi sanoo ääneen koska en ainakaan itse osaa muuta kuin veikkailla ?
Voi nyt vittu oikeesti dille :D Mikä helvetin velvollisuus Jarilla on sulle selittää terveysasioistaan?No eikö sitä terveysongelmaa voi sanoo ääneen koska en ainakaan itse osaa muuta kuin veikkailla ?
Sitten, kun aikanaan pääset (Suomessa tai vastaavissa hyvinvointivaltioissa) ensimmäiseen työpaikkaan, huomaat, ettei tietyistä asioista olla tilivelvollisia. Eräs tärkein niistä on se, ettei tarvitse kertoa miksi on saikulla. Itse asiassa edes vakavista sairauksistakaan ei saa kysyä työhaastattelussa.No eikö sitä terveysongelmaa voi sanoo ääneen koska en ainakaan itse osaa muuta kuin veikkailla ?
Ymmärrän molemmat puolet. Terveysongelmista ei haluta puhua julkisesti ja ei ne kenellekkään kuulukkaan.Voi nyt vittu oikeesti dille :D Mikä helvetin velvollisuus Jarilla on sulle selittää terveysasioistaan?
Tottakai se "faneja" kiinnostaa, että mikä on, kun henkilöä on voitu seurata vuosia.