BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Provotaan nyt lisää mut tuleeko noilla helvetinmoisilla gianteilla lihasta sen enempää kuin perustreenillä+silloin tällöin erikoistekniikoita 😁
Jos nyt vaikka viime vuosien sm-kisojen kärkikisaajien treenityylejä katsoo

Tuskin tulee ja tuskin kuvittelevat monet giantien käyttäjätkään, että tulee. Olen kuullut perusteltavan sillä, että tulee yksityiskohtia ja lihaksen "laatu" paranee. En kylläkään ymmärrä itse, mihin fysiologiseen mekanismiin tämä perustuisi.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuskin tulee ja tuskin kuvittelevat monet giantien käyttäjätkään, että tulee. Olen kuullut perusteltavan sillä, että tulee yksityiskohtia ja lihaksen "laatu" paranee. En kylläkään ymmärrä itse, mihin fysiologiseen mekanismiin tämä perustuisi.
Itse silloin tällöin otan käsille 3 liikkeen kierron mutta treenaankin kotisalilla ja siellä se nyt ei ketään häiritse 😁
Saa sillä järkyttävän pumpin mutta saan yhtä kovan kun teen yhdellä liikkeellä riittävän monta pudotusta

Liittyiskö tää just niihin lihaspaineisiin, mistä @Mike kirjotteli jossain ketjussa taannoin? Kaipa niillekin paikkansa on ja varmaan aika turvallinen tapa isoilla ukoilla treenata, kun kuormat pysyy maltillisina.

Sillä toimivuudella ei tosin oo mitään tekemistä sen kanssa, et maksavat asiakkaat kärsii tosta.

Aivan järkyttävä muutos. Kyllä se vaan äkkiä sulaa pois, jos ei ole omalla hormonituotannolla malttanut kroppaansa rakentaa. Mutta myrkyt kuuluu ammattilais kehonrakennukseen. Mukava tyttö tuo kuvaaja, mutta kyllä siinäkin hormonimuutokset näkyy ja kuuluu häiritsevän selvästi.

Aivan järkyttävä muutos. Kyllä se vaan äkkiä sulaa pois, jos ei ole omalla hormonituotannolla malttanut kroppaansa rakentaa. Mutta myrkyt kuuluu ammattilais kehonrakennukseen. Mukava tyttö tuo kuvaaja, mutta kyllä siinäkin hormonimuutokset näkyy ja kuuluu häiritsevän selvästi.

Kyllä sulaa joo, mutta kyllä se sulaa naturaalillakin jos on puoli vuotta treenaamatta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä sulaa joo, mutta kyllä se sulaa naturaalillakin jos on puoli vuotta treenaamatta.

Joo tietenkin vaikuttaa, kokemusta on. Ensimmäisten viikkojen ja parin kuukauden aikana muutos on nopeinta. Sen jälkeen "sulaminen" hidastuu paljon. Mutta onneks on uskollinen lihasmuisti.

jotenkin tuo leukaperien kaventuminen huomiotaherättävää usein näillä raskaansarjan ukoilla vaikkei siihen pitäs olla sen kummempaa syytä, koska eihän se luusto mihinkään muutu..

jotenkin tuo leukaperien kaventuminen huomiotaherättävää usein näillä raskaansarjan ukoilla vaikkei siihen pitäs olla sen kummempaa syytä, koska eihän se luusto mihinkään muutu..

Kyllä se naama kavenee itse kullakin, kun kaloreita lasketaan jollain 60%.

Ei

Lol, meinaatko että luustomuutoksia on tapahtunut ja nyt reverse efekti. Voi jestas että oot ulkona tosta. Vähän sama kun ihminen kasvais ja sitten kutistuis takaisin 50cm pituiseksi.

Ei

Lol, meinaatko että luustomuutoksia on tapahtunut ja nyt reverse efekti. Voi jestas että oot ulkona tosta. Vähän sama kun ihminen kasvais ja sitten kutistuis takaisin 50cm pituiseksi.
siis en, vähän huonosti muotoilin, visuaalinen vaikutelma ehkä isoilla ukoilla hartialinjasta ylöspäin reenattuna niin kokonaisvaltaisen jäntevä/lihaksikas että kun naamakin hoikistuu niin sen vaan huomaa selekämmin

Mikä tää hyökkäys ihan asiallista kommenttia kohtaan nyt on, kun aina valitetaan itse negasta? Kohahdushan nimenomaan kirjoitti että
koska eihän se luusto mihinkään muutu..

My bad. Luin väärin. Ihmisillä on naamassa lihaksia, ja niitä on paljon. Ne lihakset tekevät etenkin treenatessa töitä kun purulihakset saa aktiviteettia, naamaa jännitellään toistoissa jne. Lihakset siellä kasvaa, samalla saattaa olla nestettä. Kun nesteet katoaa ja lihasmassa putoaa niin kropassa kuin kasvoissa, muuttuu kasvonpiirteet. Ja hyvin usein terveemmän ja nuoremman näköiseksi.

My bad. Luin väärin. Ihmisillä on naamassa lihaksia, ja niitä on paljon. Ne lihakset tekevät etenkin treenatessa töitä kun purulihakset saa aktiviteettia, naamaa jännitellään toistoissa jne. Lihakset siellä kasvaa, samalla saattaa olla nestettä. Kun nesteet katoaa ja lihasmassa putoaa niin kropassa kuin kasvoissa, muuttuu kasvonpiirteet. Ja hyvin usein terveemmän ja nuoremman näköiseksi.
Täytyy nostaa hattua kun käsi nousee virheen merkiksi. Pakkis on itellä ainut sivu jota luetaan ilman adblockia ja pysyy jatkossakin.

Täytyy nostaa hattua kun käsi nousee virheen merkiksi. Pakkis on itellä ainut sivu jota luetaan ilman adblockia ja pysyy jatkossakin.
Jos kaikki käyttäis adblockia, tää jouduttais valitettavasti lopettamaan. Onneksi on sinunlaisia jotka jaksaa ymmärtää, että pieni paha se on ilmaisella sivustolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom