BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tottakai,kuka sitä kohta taivaaseen ilman rahaa...Itekki meen vielä joka aamu töihin saattohoidosta tippakädessä.

Joo siun mielestä ois paras varmasti että jos ois kuolemansairas, ei edes enää yrittäs elää normielämää :) synkistelis vaan kotona ja oottelis kuolemaa.

Viimeksi muokattu:
Tulee mielee se turha julkkis janita jolla on joku syöpä. Ihan ku väkipakolla pitää lehtee päästä. Onko sama tapaus?

Mä kävin katsomassa ton instaa siellä jopa johannatukiainenofficial jakoi ohjeitaan "Sanoudu irti saatanasta niin paranet"
Melkosta touhua!

Mä olen varmaan ainoa jolle baosta tulee ensimmäisenä mieleen kiinalainen höyrytetty sämpylä.

bao.png

Kyl aika rajuja settejä välillä baossa ja processissa on. Käytännössä joka viikko erikoistekniikkaa, ja käydään oikeestaan kaikki erikoistekniikat läpi. Ja aika pirun kattavasti muuta matskuu.

Pikku kehu.

Kyl aika rajuja settejä välillä baossa ja processissa on. Käytännössä joka viikko erikoistekniikkaa, ja käydään oikeestaan kaikki erikoistekniikat läpi. Ja aika pirun kattavasti muuta matskuu.

Pikku kehu.
Eri asiahan varmaan onkin sitten, että miten järkevää semmonen on natikalla ja vielä dieetillä. Toki jos ei juuri ole taustaa, niin kehittyy millä vaan.

Eri asiahan varmaan onkin sitten, että miten järkevää semmonen on natikalla ja vielä dieetillä. Toki jos ei juuri ole taustaa, niin kehittyy millä vaan.
Kyllä tuolla porukka tuntuu saavan ihan mehevaa kehitystä. Naisista lähtien.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom