BB PRO Jari "Bull" Mentula

Eli olitte kaikki tekopyhiä?
Tekopyhyys on sellainen pahuuden valttikortti ettei toista. Sillä voi ajaa omia agendojaan tehokkaasti. Pitää vaan ymmärtää sen merkitys laajemmin ennen ku sanaa viitsii viljellä. ja mistä sinä lainasit tuon niin siinä oli ennenminki ennakkoluulojen ja siihen vastauksena sopivasti tullut vastine.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus miettinyt että millaisia epattoja ne on jotka tuonne iltapaskan yms. kommenttikentille käy nokkeluuksiaan kirjoittamassa. En muista mikä kuolemantapaus oli tässä jokin aika sitten, niin olihan niin sairasta ja kuvottavaa kommentointia, eikä kukaan valvo sitä touhua. Tietyt ideologiset uutiset on sitten tarkoin varjeltu kommentoimiselta. Jos joutuisi omalla naamalla ja nimellä kommentoimaan, niin jäis monelta ne irvokkaimmat letkautukset julkaisematta.

Ihminen ei ole kone, jokaiselta ne rajat löytyy ja kroppa alkaa viimein ilmoittelemaan että nyt on höllättävä tahtia. Tsemppiä vaan jarille.
Tuolta Iltalehden Facebookista löytyy samaa oksennusta Bullin uutiseen ihmisten omilla kasvoillakin, kaurapuuron on siellä vain korvannut rahka ja vitamiinit.
 
Jos kuvittelee että Ylilauta tai Youtuben kommenttiosio on myrkyllistä tavaraa, niin ei ole ikinä lukenut Iltalehden kommentteja. Jostain syystä jokin masokisti sisälläni silti aina kelaa sinne. Aina siellä on joukossa joku, joka yrittää puhua järkeä, joka alapeukutetaan helvettiin.
 
en ymmärrä tätä että ihmiset ketkä eivät varmaankaan ole koskaan käyneet salilla alkavat vittuilemaan kommenteissa ihmisille ketkä tekevät sillä elantonsa ja ovat hyvässä kunnosssa kai se johtuu siitä että he ovat sen kerran kaks käyny reenaamassa ja ei saanukkaan sitä 100kg penkkiä tai 40cm hauiksia yms.
 
en ymmärrä tätä että ihmiset ketkä eivät varmaankaan ole koskaan käyneet salilla alkavat vittuilemaan kommenteissa ihmisille ketkä tekevät sillä elantonsa ja ovat hyvässä kunnosssa kai se johtuu siitä että he ovat sen kerran kaks käyny reenaamassa ja ei saanukkaan sitä 100kg penkkiä tai 40cm hauiksia yms.

Hörähdin. Hyvä kunto siis sitä että pistää puuskuttamaan kun kävelee laitteelta toiselle. :whistle:
 
Viimeks tänään luin jotain juttua tuolta, jossa käsiteltiin jonkun nuoren naisen syöpää. Ilmeisesti nainen siis kuolemassa, niin siellä kommenteissa oli että hakee huomiota jne, ei näytä kärsivältä.

Eli ihan kaikkia kohtaan siellä hyökätään, mutta tuommonen kuolevan ihmisen lynkkaaminen anonyymisti on kyllä miusta semmosta että se saa mennä ihon alle.
 
Viimeks tänään luin jotain juttua tuolta, jossa käsiteltiin jonkun nuoren naisen syöpää. Ilmeisesti nainen siis kuolemassa, niin siellä kommenteissa oli että hakee huomiota jne, ei näytä kärsivältä.

Eli ihan kaikkia kohtaan siellä hyökätään, mutta tuommonen kuolevan ihmisen lynkkaaminen anonyymisti on kyllä miusta semmosta että se saa mennä ihon alle.

Tulee mielee se turha julkkis janita jolla on joku syöpä. Ihan ku väkipakolla pitää lehtee päästä. Onko sama tapaus?
 
Tulee mielee se turha julkkis janita jolla on joku syöpä. Ihan ku väkipakolla pitää lehtee päästä. Onko sama tapaus?
Tästä oon avautunut jo.. Mut vittu mitä huomionhakua ei jumalauta, joka viikko ottaa yhteyttä seiskaan tai iltalehteen ja kuinka kuulema taistelemalla syövästä kyllä selviää (eli heikotko siis siihen kuolee?).
Helvetin paha juttu tuo sairaus mut aivan naurettavaa kuinka tuollaisella aiheella kerjätään huomiota.

Edit. löytyy kokemusta lähipiiristä kuinka syöpä on vienyt hengen ja sillä toi aihe liippaa läheltä
 
Niin paskaa kun se onkin. En mä ainekaa ois joka lehdessä asian tiimoilta jos mulla olis syöpä olettaen että sinne pääsis edes.

Ja asia varmuudella on siis niin että kyseinen nainen on itse ottanut yhteyttä lehteen, eikä toisinpäin? Päivittääkseen syöpämenemisten viimeiset käänteet?
 
Ilmotti ite lehdelle tai ei, niin on toi silti IMO vitun kylmää/tunteetonta dissata mimmiä joka on kuolemassa syöpään. Kaikki käsittelee tota asiaa omalla tavallaan ja ehkä toi on ton tapa yrittää saada hyvää mieltä itselleen viimesille päiville/viikoille/kuukausille. Tsemppiviestejä jne.

Ja tässä tulee myös se että jos omat tulot on somesta kiinni, silloin sinne on vähän pakko jakaa melkein kaikki, että sitä rahaa tulee. Eli on pakko olla näkyvillä.

Ja jos vituttaa tän näkyvillä olo, miks ees avaa niitä uutisia, saati käy jotain vittuilemassa sinne.
 
Ilmotti ite lehdelle tai ei, niin on toi silti IMO vitun kylmää/tunteetonta dissata mimmiä joka on kuolemassa syöpään. Kaikki käsittelee tota asiaa omalla tavallaan ja ehkä toi on ton tapa yrittää saada hyvää mieltä itselleen viimesille päiville/viikoille/kuukausille. Tsemppiviestejä jne.
Hänhän itse on tuonut esille että heikot kuolevat syöpään kun eivät jaksa taistella vastaan ja hän kyllä taistelee loppuun asti.
Mut nyt riittää ainakin mun puolesta, toivottavasti kävis joku ihme juttu ja elämä jatkuisi
 
Toi Janita järkkää kaiketi just omia hautajaisiaan kun ei ole syöpähoidot tehonnu. Ihan vaan tiedoksi.
Ja ens viikolla on toinen vai monesko ihme parantuminen ja ollaan taas jossain festareilla vaikka eilen oltiin kuolemassa ja helvetin heikossa kunnossa kuten useita kertoja aiemminkin.

Ei sitä ole edes saattohoitoon siirretty jonne kuolevat ihmiset siirretään kun muuta ei ole enää.Janita lienee tällä hetkellä jossain kahvilassa taas istumassa ku henki on menossa.Ei tippaa eli kipulääkitystä,ei mitään,ihme emäntä ettei tunnu missään muuallako somessa.instassa just 30 min sitten storyssa voi hiton hyvin,pirteä,tosi reipas,kauniit meikit ja tukka,kotona hymyilee ja naureskelee 100 vuotiaille ku hän on niin hyvässä kunnossa ettei kuolemaa tehdessä näy kehossa mitään ulospäin,siis nauraa kuoleville vanhuksille ku ne on niin huonossa kunnossa..,ei mitään surua,onnellinen suorastaan ja kertoo että somejuttelu aika on 2.9 instassa kaikki kuulolle.lienee sitten sieltä taivaasta käsin. lopussa vielä puhuu naureskellen että "jos mä kuolisin" ja "kun mä kuolisin"

Kaikkea teki uskotte.

Makiaa kuolla ku voi kotona puuhailla,naureskella,käydä kaupassa ja somettaa kovasti.Ei tunnu sitten yhtään missään.Naureskella vanhuksille ku ne makaa sairaalassa paskassa kunnossa ja itse on niin hyvässä kunnossa että just kävi juoksulenkin tekemässä vaikka huomena kuolee.
 
Ja tässä tulee myös se että jos omat tulot on somesta kiinni, silloin sinne on vähän pakko jakaa melkein kaikki, että sitä rahaa tulee.
Tottakai,kuka sitä kohta taivaaseen ilman rahaa...Itekki meen vielä joka aamu töihin saattohoidosta tippakädessä.

Paljon ite meinasit varata rahaa mukaan?
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom