BB PRO Jari "Bull" Mentula

Mä oon tässä miettinyt, että voisiko Jarin fysiikalle olla mahdollisesti suotuisampaa, jos herra karsisi enimpiä massojaan? Voisiko tällä kenties saada parannettua heikkouksia ja korostettua vahvuuksia entisestään?
Mitä mieltä olette?
no jos herra Mentula aikoo prolavalla kisata, niin kyllähän hän tarvitsee kaikki lihaksensa siellä. Vai mistä kohtaa hänessä ottaisit lihasmassaa pois?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mun kysymys on sulle edelleen sama, eli mistä kohtaa sä muka ottaisit Mentulalta lihasta pois ja laittaisit sitte prolavalle?

Lähinnä mä vain ääneen pohdiskelin, voisiko sillä pienemmällä elopainolla olla positiivisia vaikutuksia kropan symmetriaan. Jossain vaiheessahan yritettiin tehdä juuri päinvastoin eli yritettiin massaa kasvattamalla paikkailla puutteita, jossa sitten on aina se kääntöpuoli, että sitä massaa voi tulla myös sellaisiin paikkoihin, minne sitä ei välttämättä haluaisi.
 
p19lt5k3e6ngp1g6a116c1dlo1s845.jpg

Bullilla ei minusta ole rakenne luuston osalta mitenkään kovin huono, lihasmallikin on ok. Ongelma on vatsanseutu, selkä ja varsinkin poseeraus. Rinta/olkapäät/kädet/jalat näyttävät esim tässä posessa hyvältä. Lihasmassaa ei saisi muualta menettää, mutta selkä kaipaisi lisää ja vatsalihakset ehkä myös, muuten keskivartaloa pitäs saada tiukennettua.
 
Pojat on ratkennu ryyppäämään ja seuraava päivitys mikä pukataan ulos koskee armotonta krapulaa. Bulli ja Vertti makaa alastomina hotellihuoneen lattialla tyhjien Budweiser pullojen ympäröimänä.
 
Hyvä trolli, Sievinen:hyper:
edit. Selästähän Mentulaa on aina soimattu, ei voi minkään sille. On varmasti kaikki poppakonstit kokeiltu sata kertaa, sääli. On se armoton laji.
 
Onko sitä videomatskua tehty ollenkaan? :(
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom