BB PRO Jari "Bull" Mentula

Mitä lähempänä todellista reenaamista ja salimeininkiä toi Bullin ja Vertin sarja on,niin sitä parempi. TOIVOTTAVASTI se ei oo mikään ihmeen "10 unelmaa" tai "kesäksi 12 kiloa pois". Jos se oliskin sillee,että suht samankuntoiset ihan tavikset ja sitten esim. 6kk harjoittelua. Lopuksi kummankin vallun ukko testiin,kumpi on kehittynyt enemmän. Aina parempi jos reeniä vedettäis vuosi,mutta se taitaa olla liian pitkä aika toteuttaa tv-sarjaan ja liian pitkä sitoutumisaika valmentajille.
Pidempi treeniaika samantapaisilla lähtökohdilla olis hyvä, mutta ei tässä kauheasti enää ehdi. Nyt on haku alkanut, kesällä kuvaavat ja syyskuussa tulee jo ulos...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutuilen, että yrittää päästä gutista eroon, voi olla et sisäelinten ympärille oleva rasva alkaa palamaan pikkuhiljaa kun ollaan pitkään noin kireenä, olis mielenkiintoista kuulla aiheesta lisää, en googlaamalla löytänyt mitään kovin hyvää tekstiä aiheesta
 
Niin ja eikös sekä Bull että Vertti kiristellyt myös tota jenkkilän matkaa varten. Kaikkia kuvauksia siellä, reeniä vissiin joidenkin isompien nimien kanssa jne.

Toivottavasti sitä matskua tulisi reissusta pian.
 
Sun kannattaa varmaan jatkossa töllätä vain Ylen kanavia, jotta vältyt liian kaupalliselta paskalta.
Lähinnä tarkoitin, että toivottavasti on hyvin toteutettu konsepti. Mutta sitähän ne tuottaa mitä suurin yleisö katsoo. En mä nyt ihan pelkästään Ylen kanavia jaksa katsoa.
 
Sanokaa mun sanoneen, että Bullin kisailut on mennyttä maailmaa. Uskon että motivaatio on siltä osin jo mennyt kun tietää että ei ne sijoitukset sieltä peräpäästä mihinkään nouse. On varmaan jo omaksunut tollasen "koko kansan Mentula" roolin, ja nauttii kun bisnekset luistaa ja rahaa virtaa ikkunoista ja ovista, ja välillä annetaan joku kiva haastis johkin naistenlehteen.
 
Koska se sinne lavalle menee?

Sanokaa mun sanoneen, että Bullin kisailut on mennyttä maailmaa. Uskon että motivaatio on siltä osin jo mennyt kun tietää että ei ne sijoitukset sieltä peräpäästä mihinkään nouse. On varmaan jo omaksunut tollasen "koko kansan Mentula" roolin, ja nauttii kun bisnekset luistaa ja rahaa virtaa ikkunoista ja ovista, ja välillä annetaan joku kiva haastis johkin naistenlehteen.

Kirjoitin maaliskuussa näin:
https://pakkotoisto.com/threads/jari-bull-mentula.78094/page-420#post-5057383 ja näin:
https://pakkotoisto.com/threads/jari-bull-mentula.78094/page-421#post-5057571
 
Tulee vaan mieleen se kun Bull sanoi kisaamisesta että "Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä" treenaamisessa siis.
 
Tuskin Gurun valmennustakaan tarvitsisi, jos tarkoitus on vaan pysyä kunnossa. Ja vetihän Jari viime syksynä dietin, viimestelyineen. Tuskin sitäkään ihan vaan huvikseen teki, vaan eiköhän tuossa seuraavaa kisaa pidetty silmällä.
 
vaikka muuta toivoisinkin, niin henkilökohtainen epäilykseni on että Bulli vie hommaansa yhä enemmän Rich Pianamaiseen suuntaan ja pysyttelee kunnossa ollakseen uskottava bisneksissään. Kisoja joihin oikeasti osallistutaan ei tule enää paljon, jos yhtään. Joku yksi kokeilu lavalla voi ehkä vielä tulla, mutta tuskin ne sijoitukset siitä paranee. Ihan sama kuka valmentaa. Muissa bisneksissä siten meneekin aina vain paremmin. Toivon olevani väärässä, mutta uskon että ennustukseni ei mene paljon pieleen.
 
Viimeksi muokattu:
vaikka muuta toivoisinkin, niin henkilökohtainen epäilykseni on että Bulli vie hommaansa yhä enemmän Rich Pianamaiseen suuntaan ja pysyttelee kunnossa ollakseen uskottava bisneksissään. Kisoja joihin oikeasti osallistutaa ei tule enää paljon, jos yhtään. Joku yksi kokeilu lavalla voi ehkä vielä tulla, mutta tuskin ne sijoitukset siitä paranee. Ihan sama kuka valmentaa. Muissa bisneksissä siten meneekin aina vain paremmin. Toivon olevani väärässä, mutta uskon että ennustukseni ei mene paljon pieleen.
Ei varmasti sijoutukset hirveesti parane, koska ei tuo rakenne tuosta miksikään muutu, teki mitä hyvänsä. Tuskin monia kisoja tulee enää kisailemaan ja kun bisnes rullaa tuohon malliin, niin järkeväähän tuo on siihen panostaa, kun ei sieltä lavoilta samoja masseja oo tulossa kuitenkaan.
 
Bull ja taustajoukot kyllä näkee jo ennen kisoja et kannattaako sinne lavalle mennä, jos mahaa saadaan pienennettyä, poseerausta paremmaksi ja lihaa lisää oikeisiin paikkoihin niin ehkä Bull saattaa vielä nousta lavalle, mutta todennäköisesti ei.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon tässä miettinyt, että voisiko Jarin fysiikalle olla mahdollisesti suotuisampaa, jos herra karsisi enimpiä massojaan? Voisiko tällä kenties saada parannettua heikkouksia ja korostettua vahvuuksia entisestään?
Mitä mieltä olette?
 
Mä oon tässä miettinyt, että voisiko Jarin fysiikalle olla mahdollisesti suotuisampaa, jos herra karsisi enimpiä massojaan? Voisiko tällä kenties saada parannettua heikkouksia ja korostettua vahvuuksia entisestään?
Mitä mieltä olette?

Täällä mietitty samaa. Täytyy myöntää ettei mitään hajua. Massaahan Jari tuskinpa tarvitsee enää lisää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom