BB PRO Jari "Bull" Mentula

En tiiä onko ollut täällä jo mutta vähän nuorempaa Bullia :)
Kyl se nyt on vaa todellaki nii, et Jari ei oo pisaraakaan saanu apua kehoiluun geeneistä, mitä tulee X-malliin. Itseasiassa toi vyötärö näytti nuorempana peräti viel paksummalta suhteutettuna hartialinjaan, mistä oon yllättyny. Sitten taas on näitä Big Ramyn tapauksia , missä on todella leveä hartialinja ja ison miehen runko mutta silti äärimmäisen kapea vyötärö. Asetelma on vähän kuin lähtis pakettiautoa tuunaamaan urheiluautoks ja joillakin on runkona jo valmiiksi Corvette Stingray .. Tietenkää Ramyn massat nyt ei todellakaan ilman työtä ja uhrauksia tullu, mutta kuitenkin .. kun miettii asetelmia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bull tyylikkäänä uusimman Probodyn kannessa.

11822482_906374302774111_6233514709179180646_n.jpg

Enpä olisi uskonut kun vuosituhannen vaihteessa lueskelin silloin ainutta markkinoilla olevaa Bodaus-lehteä, että laji ja Jari Mentula joka tahkosi kahdessa vuodessa 30kg lihasta, ovat joskus "koko suomen". Silloin minun harrastukselle ja lehden lukemiselle naurettiin, mutta niin ne tuntuu ajat muuttuvan.
 
Suomessa riittää otsikoihin pääsemiseksi se, että on iso. Ei tämä Bull tule voittamaan mitään kehonrakennuskisoja ainakaan missään. Tienistit tulevat jatkossakin tulemaan paskalööppien otsikoista :(
 
Suomessa riittää otsikoihin pääsemiseksi se, että on iso. Ei tämä Bull tule voittamaan mitään kehonrakennuskisoja ainakaan missään. Tienistit tulevat jatkossakin tulemaan paskalööppien otsikoista :(
En tiijä onko tää ihan uus juttu sulle, mut noista pro ukoista hyvin hyvin harva elää niillä palkinto rahoilla jos kukaan. Se on vaan niistä ihan isoimmista voitoista muutamalle joka saa siitä kivan pikku lisän, mutta kyllä se raha heillekkin tulee pääsääntöisesti ihan jostain muualta kuin itse niistä kisojen voitoista. Mainostulot ja sponssit sopimukset ja sitten nää omien tuotteiden myynnit lienee ne yleisimmät tavat joilla he sitä rahaa saavat. Siitä sitten alkaa olemaankin muilla se normi PT ja portsari homma joilla sitä rahaa tulee.
 
Suomessa riittää otsikoihin pääsemiseksi se, että on iso. Ei tämä Bull tule voittamaan mitään kehonrakennuskisoja ainakaan missään. Tienistit tulevat jatkossakin tulemaan paskalööppien otsikoista :(
Anteeksi, mutta mitähän helvettiä mä just luin? :eek: Bull tienasi verotietojen mukaan vuonna 2013 n. 375 000 euroa. "Paskalööppien otsikoista" Jari on tuskin tiennut kilometrikorvauksia enempää.
 
"Paskalööppien otsikoista"-kirjoitus oli yhtä osuva ja fiksu kuin se,että "juhlikoot nyt,mutta mennään 20 vuoden kuluttua kysymään miten se elää unelmaansa". KUKAAN Suomessa ei elä olemalla julkkis ja toisilla terveys ei kestä vaikka syö vain kaikista terveellisimpiä lanttuja ja juo superfood bataatti-gojiöljyä.
 
Eiköhän Jari ole hommaa sen verran kauan tehnyt, että tietää tason maailmalla ja on realisti tietäen, ettei tuolla rakenteella voittoja pro-kisoista tipu. Se ei kuitenkaan estä häntä kilpailemasta ja yrittämästä parantaa aina edellistä suoritustaan, jos diggaa siitä, mitä tekee - kuten tuntuu olevan.
 
"Paskalööppien otsikoista"-kirjoitus oli yhtä osuva ja fiksu kuin se,että "juhlikoot nyt,mutta mennään 20 vuoden kuluttua kysymään miten se elää unelmaansa". KUKAAN Suomessa ei elä olemalla julkkis ja toisilla terveys ei kestä vaikka syö vain kaikista terveellisimpiä lanttuja ja juo superfood bataatti-gojiöljyä.
Niin en tiedä lanttujen syömisestä,mutta 20v sitten olin itse MM ja EM kärjessä voimailupuolella ja juhlittiin!!! ja Kunnolla ja monta VUOTTA!!! Ja tänä päivänä elän unelmaa!!!! Kaikki arvon A-luokkaa,en ikinä kipee,Terveelliset elämän tavat kun vaan jää päälle!! Ja varmaankin myös kaikille jotka on vakavasti harrastanut voimailua/bodausta!! Kyllä se terveys kestää jos on vähänkin malttia.
.Julkkis ja julkkis, mitä se nyt sit meinaa??
 
Niin en tiedä lanttujen syömisestä,mutta 20v sitten olin itse MM ja EM kärjessä voimailupuolella ja juhlittiin!!! ja Kunnolla ja monta VUOTTA!!! Ja tänä päivänä elän unelmaa!!!! Kaikki arvon A-luokkaa,en ikinä kipee,Terveelliset elämän tavat kun vaan jää päälle!! Ja varmaankin myös kaikille jotka on vakavasti harrastanut voimailua/bodausta!! Kyllä se terveys kestää jos on vähänkin malttia.
.Julkkis ja julkkis, mitä se nyt sit meinaa??

Mitähän tää sun tekstis oikein meinas...?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom