BB PRO Jari "Bull" Mentula

Bull tyylikkäänä uusimman Probodyn kannessa.

11822482_906374302774111_6233514709179180646_n.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä paras jakso mitä Bullilta tähän mennessä tullut, lisää näitä ja Verttiä, on kyllä rennon oloinen kaveri ! Yhtä paljon sai nauraa, mitä Heinosen Tommin videoita katsellessa :D Pitänee kyllä ensiviikolla hakea tuo lehti, kun kauppoihin tulee perjantaina.

Mahtaako tämä kaveri 7:30 työskennellä Tampereen BodyActionissa ? Jotenkin on tutun näköinen heppu.
 
Ihan hyvä provo bullilta ... Jos toi nyt on itse Mentulalta....
Pitää sitten kysäistä ko, mieheltä 15-20 vuoden päästä millainen se " Unelma elämä" oikein onkaan :D
 
Ihan hyvä provo bullilta ... Jos toi nyt on itse Mentulalta....
Pitää sitten kysäistä ko, mieheltä 15-20 vuoden päästä millainen se " Unelma elämä" oikein onkaan :D
Sinä näköjään olet semmonen tyyppi joka suunittelee elämänsä seuraavat 20 vuotta etukäteen, eikö sitä pitäs elää siileen kun nyt hyvältä tuntuu.
 
Sinä näköjään olet semmonen tyyppi joka suunittelee elämänsä seuraavat 20 vuotta etukäteen, eikö sitä pitäs elää siileen kun nyt hyvältä tuntuu.
Suotta rasitat sitä hernettäsi arvelemalla millainen olen... tässä puhuttiin tuosta Mentulan kirjoituksesa sikäli mikäli se on edes ko. hlön krjoittamaa....
Tunnettu tosiasiahan on että kun "polttaa kynttilää molemmista päistä" niin kyllä se jäljet jättää..
Ja säälittävimpiä ovat ne jotka sitten ruikuttavat jälkikäteen että mitä sitä tulikaan keholleen aikoiaan tehtyä.... onhan näitä varoituksen sanoja kuultu viime aikoina entisiltä "kehoilijoilta" ihan riittämiin.
 
jotenkin toivois että Mentula itse ei ole tuon "toivotuksen" luoja, kun ei sen nyt tarvitse mitään tuollaisia lähetellä ikään kuin kostoksi jollekin. Ei ne vittulijat tuosta kuitenkaan mitään välitä ja pääsevät vain tarttumaan tuohonkin sitten jos sattuu Bullilla terveys pettämään, mikä ei olisi ihan mikään mahdottomuus kuten hyvin tuossa pro-touhussa tiedetään. Kaverilla bisnekset rullaa ja on pro-bodari, niin ei siinä tarvitse mitään omaa pärjäämistään ja muiden "huonoutta" millään keskisormijulistuksilla alleviivat. Nuo vievät vaan takasin siihen suuntaan, josta Bulli on juuri ollut pääsemässä eroon.
 
jotenkin toivois että Mentula itse ei ole tuon "toivotuksen" luoja, kun ei sen nyt tarvitse mitään tuollaisia lähetellä ikään kuin kostoksi jollekin. Ei ne vittulijat tuosta kuitenkaan mitään välitä ja pääsevät vain tarttumaan tuohonkin sitten jos sattuu Bullilla terveys pettämään, mikä ei olisi ihan mikään mahdottomuus kuten hyvin tuossa pro-touhussa tiedetään. Kaverilla bisnekset rullaa ja on pro-bodari, niin ei siinä tarvitse mitään omaa pärjäämistään ja muiden "huonoutta" millään keskisormijulistuksilla alleviivat. Nuo vievät vaan takasin siihen suuntaan, josta Bulli on juuri ollut pääsemässä eroon.

Täysin samaa mieltä sun kaa!!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom