Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinä näköjään olet semmonen tyyppi joka suunittelee elämänsä seuraavat 20 vuotta etukäteen, eikö sitä pitäs elää siileen kun nyt hyvältä tuntuu.Ihan hyvä provo bullilta ... Jos toi nyt on itse Mentulalta....
Pitää sitten kysäistä ko, mieheltä 15-20 vuoden päästä millainen se " Unelma elämä" oikein onkaan :D
Suotta rasitat sitä hernettäsi arvelemalla millainen olen... tässä puhuttiin tuosta Mentulan kirjoituksesa sikäli mikäli se on edes ko. hlön krjoittamaa....Sinä näköjään olet semmonen tyyppi joka suunittelee elämänsä seuraavat 20 vuotta etukäteen, eikö sitä pitäs elää siileen kun nyt hyvältä tuntuu.
jotenkin toivois että Mentula itse ei ole tuon "toivotuksen" luoja, kun ei sen nyt tarvitse mitään tuollaisia lähetellä ikään kuin kostoksi jollekin. Ei ne vittulijat tuosta kuitenkaan mitään välitä ja pääsevät vain tarttumaan tuohonkin sitten jos sattuu Bullilla terveys pettämään, mikä ei olisi ihan mikään mahdottomuus kuten hyvin tuossa pro-touhussa tiedetään. Kaverilla bisnekset rullaa ja on pro-bodari, niin ei siinä tarvitse mitään omaa pärjäämistään ja muiden "huonoutta" millään keskisormijulistuksilla alleviivat. Nuo vievät vaan takasin siihen suuntaan, josta Bulli on juuri ollut pääsemässä eroon.