Miksi? Olenko väittänyt että kisat meni putkeen?
No anna hyvä mies sitten kansan ruotia Bullin kuntoa, jos et itse sitten ole etunokassa kehumassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi? Olenko väittänyt että kisat meni putkeen?
Missä sinua on kielletty ruotimasta, laita linkkiä.No anna hyvä mies sitten kansan ruotia Bullin kuntoa, jos et itse sitten ole etunokassa kehumassa.
Missä sinua on kielletty ruotimasta, laita linkkiä.
Mentulahan sanoi muistaakseni Arto Nybergin haastattelussa, että tarkoitus on reenata aina mahdollisimman isoilla romuilla. Nyt vois olla taas sen aika?
Niin, mikä on minun kanta? Se että kun kerran sinä ja muut tietäjät tietävät mikä meni pieleen, niin eikö olisi ihan reilua listata ne tänne, niin ei Mentula tekisi samoja virheitä uudelleen. Jokainen voi katsoa tuloslistaa ja nähdä että 13. sija kilpailussa missä on 13 osallistujaa, ei ole ihan optimitilanne.No ei sinunkaan ehkä tarvitse joka postiin vastata omalla "Kerro vähän lisää" -postillasi. Eiköhän sinunkin kantasi ole aika selväksi tullut, ettei tarvitse jokaisen uuden postaajan kimppuun hyökätä?
Niin, mikä on minun kanta? Se että kun kerran sinä ja muut tietäjät tietävät mikä meni pieleen, niin eikö olisi ihan reilua listata ne tänne, niin ei Mentula tekisi samoja virheitä uudelleen. Jokainen voi katsoa tuloslistaa ja nähdä että 13. sija kilpailussa missä on 13 osallistujaa, ei ole ihan optimitilanne.
Eihän siitä ole epäselvää kenellekkään että nuo kisat meni hukkaputkeen, 13. sija. Dissaaminen sijoituksesta on ihan oikein, mutta kukaan ei tiedä mikä valmistautumisessa meni pieleen, paitsi Mentula itse. Keskivartalokontrolli petti, menikö tankkaus pieleen, ja mitä muuta? Niistä olisi mielenkiintoista kuulla Mentulalta itseltään, eikä vain niiltä jotka luulevat tietävänsä (enkä tarkoita sinua Pesis mistään luulottelusta).No eihän täällä kukaan ole väittäny oikeasti, että tietäisi paremmin miten Jarin pitäisi kisavalmistelunsa tehdä. Mutta selvää nyt ainakin on se, että Milos Sarcev ei Jaria ole parempaan suuntaan vienyt, ja sitähän jengi täällä dissaa.
Hiton hyvä kysymys, onko Milosilla mitään menestystarinaa valmennuspuolella?... Onko Milos saanut mitään hyvää aikaan koskaan?
... For example with Dennis James, who received the wrong amount of insulin several times from Milos and spilled over and looked smooth and soft at one point. He almost died because of Milos's over prescription of insulin. By the way, Dennis switched over to Chad to receive proper help. Dennis dropped Milos for good despite the fact that he was still seen at Milos's gym.
Further, Milos fu***d Mustafa Mohammed over twice with so many diuretics that Mustafa had to be hospitalized twice and he almost died as well. Mustafa does not talk to Milos anymore. It is thought that Mustafa threatened to kill Milos because of Milos's deeds. Then Milos took German pro rookie Armin Scholz under his wing and almost killed him as well, with overdoses of diuretics and insulin.
Siis eikö noi bullin huonot kisamenestykset johdu hänen rakenteestaan. Ei siitä, että hän treenailee liian pienillä painoilla? Ennenhän hän vielä treenaili isommilla painoilla, ja silloin fysiikka näytti paljon huonommalta.
Milosin paras suoritus valmentajana taitaa olla Gustavo Badellin nostaminen keskinkertaisesta ammattilaisesta aivan maailman kärkeen.
2002 Olympiassa 24. -> Milosin valmennukseen -> 2004 Olympia 3.
Milosin paras suoritus valmentajana taitaa olla Gustavo Badellin nostaminen keskinkertaisesta ammattilaisesta aivan maailman kärkeen.