No lavallahan ne hyödyt pitäisi näkyä. Viimeistely taas vaihteeks niin vituiks, kuin vaan voi mennä.Teikäläiselläkin on varmaan perkeleesti tietoa milosin hyödyistä/haitoista jarille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No lavallahan ne hyödyt pitäisi näkyä. Viimeistely taas vaihteeks niin vituiks, kuin vaan voi mennä.Teikäläiselläkin on varmaan perkeleesti tietoa milosin hyödyistä/haitoista jarille.
kyllähän tossa on vuodessa menty huimasti eteenpäin
isompi ja pirusti kireämpi. Hieno korviskin kaiken lisäksi.Kerro ihmeessä tarkemmin. Itse en mitään huimaa kehitystä nää missään muualla kuin tuuhentuneissa kulmakarvoissa. Lie sitten tarkoititko juuri niitä?
oops. my bad. googlasin mentula toronto pro ja otin ekan.Tuo allu 711 postaama toinen kuva on Jarin ensimmäisistä Pro-kisoista Tampa Bay Pro:sta vuodelta 2009. Ja paremmaltahan se näyttää tuossa Tampan kuvassa. Hyvä Milos!! Paljon menty eteenpäin!
Milos osaa asiansa ja jos Jari ei milosin kanssa kehity niin silloin vika on luultavasti Jarissa (ei työmoraalissa vaan geeneissä)Chad Nicholls, George Farrah tai Hany Rambod vois ehkä pelastaa Bullin. Sarcev pois ja äkkiä!
miten tää nyt on milosin vika? jätkä on tehnyt ihmeitä bullin kanssa ja jartsahan sanoi että tavoite on olla parempi kuin edellisvuonna ja siinä onnistuttiin mun mielestä. Ihan sama mikä sijoitus niin jari 2013 on parempi kuin jari 2012.
Oonko mä oikeesti ainut jonka mielestä Jari on kehittynyt. Pitääköhän mun, Milosin ja Jarin käydä optikolla hakemassa uudet silmälasit?Niinku mitä ihmeitä? Kisakuvissa varmaan mitään muuta eroa kuin posehousut :lol2:
Oonko mä oikeesti ainut jonka mielestä Jari on kehittynyt. Pitääköhän mun, Milosin ja Jarin käydä optikolla hakemassa uudet silmälasit?
allu711: tai sitten vika on yksinkertaisesti geeneissä ja Höpöhöpö-Sarcevissa.