BB PRO Jari "Bull" Mentula

Crrc:n kanssa samaa mieltä, mutta en ole viitsinyt kirjoittaa ettei teinibodariarmeija hyppää silmille. Olen vaan asiallisesti koittanut kysellä, mistä vatsan kontrolloimattomuus johtuu.

Olen myös käsittänyt, että tossa tikissä olevilla pitäisi vatsapalikat näkyä selvästi. Miksei Mentulalla näy? Ei ole näkynyt ainakaan tässä ketjussa olevissa viimeaikaisissa kuvissa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tuo vatsa johtuisi vaan huonosta vatsakontrollista nii kyllä tuo sitten ois yhtä tyhmä miltä näyttääkin, joka kisassakun tuo tuntuu olevan ongelma. Melkeenpä pakko jotain häikkää sisäelimissä olla.
 
Oiskohan taas menny viimeistelyt perseellee ja vatsan kanssa ollu ongelmia? Tankkaus jumittanu pakin iha täysin ja sen takia huonosti viimeistelty ja pötsi pullottaa? Jotenki oli nii lupaavia ne kuvat mitä Jarista tuli pari viikkoa ennen kisoja :/
 
Jos ikinä enää lavoille aikoo nousta, niin Milosilla voisi heittää vesilintua.
miten tää nyt on milosin vika? jätkä on tehnyt ihmeitä bullin kanssa ja jartsahan sanoi että tavoite on olla parempi kuin edellisvuonna ja siinä onnistuttiin mun mielestä. Ihan sama mikä sijoitus niin jari 2013 on parempi kuin jari 2012.
 
miten tää nyt on milosin vika? jätkä on tehnyt ihmeitä bullin kanssa ja jartsahan sanoi että tavoite on olla parempi kuin edellisvuonna ja siinä onnistuttiin mun mielestä. Ihan sama mikä sijoitus niin jari 2013 on parempi kuin jari 2012.

Paskan marjat. Jari oli parhaimmillaan Toronto Prossa vuonna 2011 ennen ku Milos oli kuvioissa.
 
DSC_5166_DBSZDXHCAS.jpg

Selkäosasto on kuin ei mikään reeni olis jättänyt sinne jälkiä.
 
Vatsan kanssa kyse lienee myös viime hetken hiilaritankkauksesta, mikä paisuttaa mahaa entisestään. Sellaisissa asioissa pitäisi olla paremmat strategiat käytössä. Ihan kuin Jartsalla ja Jerryllä olisi kummallakin hävinnyt lihaa ja tankkaukset eivät olisi menneet nappiin. Tms., en tiedä.

Mutta takkiin tuli Suomi-miehille taas reippaasti. Muunmaalaiset vyöryvät yli yber-massoineen ja hyvine kuntoineen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom