BB PRO Jari "Bull" Mentula

Uusi kuva facebookista kaapatu.. "Bull @ Classic Gym Tampere...146,6kg bodyweight"
172238_10150099432944449_2803296_o.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinpä onki! :D Vitun Savolainen kun menee kommentoimaan sitä niin luulin, että olisi uusi. :D

- - - Updated - - -

Pikkusen isoki tuo kuva..
 
Olipahan muuten erinomainen pätkä tuo uusin Fast-haastis: hyvin mielenkiintoisia, syvällisempiäkin mietteitä. Lisää tällaista!
Täysin samaa mieltä, mukava kuunnella kun ammattimies purkaa kisoja. Todella hauskaa luettavaa ne täällä olleet kisaraportitkin oli, mutta tämmönen asiapitosempi sisältö IMO parempaa.
 
Hyvä video, arvostan Bullia koko ajan enemmän. Asiallinen mies ja tekee täysillä sen mihin ryhtyy. Toivottavasti saavuttaa tavoitteet ja minä ainaki uskon että paketti tulee paranemaan!
 
Juuri tällaista pätkää oon kaivannu kisoista asti!!!

Täytyy Härälle hattua nostaa kyllä. Äijä on kalju paljaana kattoo suoraan kameraan koko videon, ei kierrellä eikä kaarrella. Hyvin jaksaa painaa vastoinkäymisistä huolimatta.
 
Pitää sanoa tuosta videosta että Bulli on hieno mies. Selkä suorassa haasteita päin. Rehellisyys ja terve itsekritiikki löytyy. Ei ole mies vain fyysisesti iso, vaan henkisesti myös. Iso hattu nousee. :5:
 
Toivottavasti myös kisojen aikana kommentoineet peilaavat omia "asijan tuntevia" näkemyksiään tätä vasten. Kasvun paikka, itse kullekin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom