BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Normaalistihan" Jari on treenannut sen 15 vuotta, että tuskin siihen takaisin siirtymällä mitään kehitysboostia saadaan aikaan.

Veikkaan että ammattilaisena muutkin asiat kuin treeni voi olla erilaista kuin aikaisempina vuosina... Eli jos jollain treenityylillä on vedellyt vaikka 10-vuotta, ei tarkoita etteikö sillä voisi kehittyä jos muita tekijöitä muutetaan. Tietysti täysin samalla kaavalla ei voi vetää vuosikausia, mutta ei koko treenityyliä tarvitse välttämättä totaalisesti muuttaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minun veikkaukseni on se, että teki Jari mitä tahansa niin ihan turha tässä on odottaa että sitä lihasta tuosta enää juurikaan tulee. Kunto on aikalailla tuo koko uran ajan.

Se on se juttu, miten esimerkiksi Fibo Powerin voittaja Johnnie Jackson treenaa. Sitä en tiedä toimiiko vastaava Jarilla. Mutta mikä sitten toimii!? Ei giantit ainakaan.

Eli Mentulan pitäis jatkaa samalla linjalla mitä treenannu koko ikänsä ni alkais lihasta tulee? Välillä JJ-tyylillä voimanostotreeniä. Ei mut vittu onhan Mentula vetäny penkkiä kehonrakennuksen ohella :david:

Eli Mentulan pitäis jatkaa samalla linjalla mitä treenannu koko ikänsä ni alkais lihasta tulee? Välillä JJ-tyylillä voimanostotreeniä. Ei mut vittu onhan Mentula vetäny penkkiä kehonrakennuksen ohella :david:

Voi jeesus kun voi jollain olla huono lukemisen ymmärtämisen taito. No ei se mitään, sanon uudestaan. Sitä en tiedä toimiiko se Jarilla, eli en kehottanut Jaria noin tekemään. Got it?

Mihin tämä väite perustuu?

Varmaan samaa kuin se joidenkin toitottama "natumaksimi". Bodarin perustyö on lihasmassan lisääminen ja väitän että se kyllä onnistuu varmati Jarilta vielä monen monen kilon verran. Mutta saako sitä ns. oikeisiin paikkoihin, siitä en osaa sanoa mitään ja että mikä treenimetodi ois paras. Isoilla romuilla murjominen ainakin tuo mukanaa riskin loukkaantua ja jos meinaa kisailla esim. vuosittain, ei paljon ole varaa teloa itteään.

Mitäs jos Bulli rupeis treenaan kuten minä. Eka liike voimaliike ja sitten neljä kierrosta triplasarjaa. Per lihasryhmä siis. Varmaan ois seuraava Mister Olympia. :D

Voi jeesus kun voi jollain olla huono lukemisen ymmärtämisen taito. No ei se mitään, sanon uudestaan. Sitä en tiedä toimiiko se Jarilla, eli en kehottanut Jaria noin tekemään. Got it?

Vaikutat kaverilta, joka ei vetele vitamiininappia isompaa aamusin, ni miten voit lytätä giant-setit. Sitä mä nyt vaan ihmettelen. Kai tiiät myös miten Jari on treenannut kaikki nää vuodet?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Amatöörit täällä taas kiistelee siitä mikä menee oikein ja mikä ei :D

Haistattas Mentula vitut koko lajille ja alkais tekeen jtn muuta kun tämä kehonrakennus nyt ei ole hänen heiniään.
Siitä, että treenaako hän giant-seteillä ja isoilla romuilla voi vain kinastella, lihaa tähän kaveriin ei enään tule vaikka mitä tehtäis.
Mutta se millä tuon Bullin paskimman lihasryhmän eli selän voisi vielä jotenki saada muokkaantuu olisi vanhan-ajan maastaveto ja leuat!

On se nyt saakelin jännä kun näitä ei ole tehty, olisiko nyt aika alkaa vääntään näitä mielummin kuin ylätaljaa 40kg pakalla?????
Turha vikistä ,että selkä on paska,eteenpäin mennään, ei riittänyt rahkett ym. Tekisi edes hommat oikein niin ei jäisi enään selittelyille varaa!

Madridissa ollaan sitten viimeisiä niin kaikilla on oikein kivaa .

Vaikutat kaverilta, joka ei vetele vitamiininappia isompaa aamusin, ni miten voit lytätä giant-setit. Sitä mä nyt vaan ihmettelen. Kai tiiät myös miten Jari on treenannut kaikki nää vuodet?

Tiedän toki, mutta kerro mulle yks esimerkki, missä hilupainoilla supistelemalla on tehty kauhea määrä lihasta?

Amatöörit täällä taas kiistelee siitä mikä menee oikein ja mikä ei :D

Haistattas Mentula vitut koko lajille ja alkais tekeen jtn muuta kun tämä kehonrakennus nyt ei ole hänen heiniään.
Siitä, että treenaako hän giant-seteillä ja isoilla romuilla voi vain kinastella, lihaa tähän kaveriin ei enään tule vaikka mitä tehtäis.
Mutta se millä tuon Bullin paskimman lihasryhmän eli selän voisi vielä jotenki saada muokkaantuu olisi vanhan-ajan maastaveto ja leuat!

On se nyt saakelin jännä kun näitä ei ole tehty, olisiko nyt aika alkaa vääntään näitä mielummin kuin ylätaljaa 40kg pakalla?????
Turha vikistä ,että selkä on paska,eteenpäin mennään, ei riittänyt rahkett ym. Tekisi edes hommat oikein niin ei jäisi enään selittelyille varaa!

Madridissa ollaan sitten viimeisiä niin kaikilla on oikein kivaa .

Ja sinä sitten jonakin The Ammattilaisena pystyt sanomaan että Jari ei saa lisää lihaa kroppaan vaikka mitä tekisi. Ei helvetti mistä näitä sikiää. Hiostaja 23 vuotta kertoo meille totuuden, mahtavaa, upeeta. Lisää kiitos. Kerro mullekin että onko minusta ikinä kasvattamaan lisää lihasta tai saamaan alle 10% rasvoja?

Zone-sarja -42%
Tiedän toki, mutta kerro mulle yks esimerkki, missä hilupainoilla supistelemalla on tehty kauhea määrä lihasta?

Treenaat ikäs isoilla painoilla ja jollain 6-jakosella ohjelmalla, siitä vaihto tommoseen ohjelmaan, ni eiköhän siinä jotain ärsykettä saada aikaseks? Sama treeni ei ainakaan voi mitään muutosta tuoda Mentulaan, ni minkä takia semmosta pitäis jatkaa.

Ja sinä sitten jonakin The Ammattilaisena pystyt sanomaan että Jari ei saa lisää lihaa kroppaan vaikka mitä tekisi. Ei helvetti mistä näitä sikiää. Hiostaja 23 vuotta kertoo meille totuuden, mahtavaa, upeeta. Lisää kiitos. Kerro mullekin että onko minusta ikinä kasvattamaan lisää lihasta tai saamaan alle 10% rasvoja?

On sinusta Timba varmasti siihen, tuskin olet kroppaasi vienyt vielä niin loppuun kuin Bulli. Todennäkösesti olet vielä natu, joten voisilmällä tulisi sinullekkin lisää lihasmassaa.
Kovaa treeniä vain niin kyllä se siitä, mut en suosittele giant-settejä kuiteska.

On sinusta Timba varmasti siihen, tuskin olet kroppaasi vienyt vielä niin loppuun kuin Bulli. Todennäkösesti olet vielä natu, joten voisilmällä tulisi sinullekkin lisää lihasmassaa.
Kovaa treeniä vain niin kyllä se siitä, mut en suosittele giant-settejä kuiteska.

Kyllä minä sen tiedän että minusta on siihen, mutta sitä en voisi ikinä mennä sanomaan, että joku pro tason bodari ei voisi kasvattaa lisää massaa.

Ja joo, olen natu nyt ja varmasti jatkossakin. Ei oikein tunnut järkevältä tämä ns. huvikseen rojuttelu, koska tunnen itseni ja se ei todellakaan jäisi vain yhteen kuuriin.

Ja varmasti toimiia giant setit, kun toimii nuot triplatkin, giantithan on vain nuot vietynä pidemmälle. Mutta kauanko niitä voi tehdä ns putkeen? Eli miten noita ois oikeasti järkevä syklittää ihan perusbodailun eli suorien sarjojan kanssa? Tätä olen itse miettinyt, itse tyydyn noihin triploihin, mutta tuntuu että nuot jatkuvana on liikaa ainakin miinuskaloreilla. Siinä ehkä osa syytä miksi sain tämän perheessä riehuneen virustaudin. Normaalisti nää ei minuun näin äkäsesti pure.

Tuli siis vastattua Mikenkin kommenttiin tässä giantien toimivuudesta.

Treenaat ikäs isoilla painoilla ja jollain 6-jakosella ohjelmalla, siitä vaihto tommoseen ohjelmaan, ni eiköhän siinä jotain ärsykettä saada aikaseks? Sama treeni ei ainakaan voi mitään muutosta tuoda Mentulaan, ni minkä takia semmosta pitäis jatkaa.

Väliaikasesti varmasti saadaan jotain uutta ärsykettä, mutta Jari on sanonut että giantit on tullut jäädäkseen.

Omaan harjaantumattomaan silmään näytti siltä että kehitystä oli tullut monella saralla sijoituksesta riippumatta. Kyllä toi Milos ja Make saa olla ihan tyytyväisiä Bullin eiliseen kondikseen. Paljon kireämpi kuin ennen, parempi väri ja posetus. Noi giant setit on kuitenkin ollut niin vähän aikaa käytössä Jarilla, ettei mielestäni voida täysin tyrmätä niiden toimimattomuutta hänellä. Tää on kuitenkin aika pitkäjänteinen laji. Suuria muutoksia ei tapahdu yhdessä yössä... saatikka vuodessa, kun on treenattu jo yli 15 vuotta.

Mutta anyway, onhan se hienoa että meillä on edes yksi aktiivinen pro-ukko. Mielenkiintoista on nähdä tulevina vuosina, että kasvaako se vielä tuosta, paraneeko sijoitukukset ja kestääkö terveys. Toivottavasti Jarin touhuista tulee edelleen päivityksiä yhtä tiuhaan kuin nyt. Kuinkahan monta vuotta menee, että meillä on joku menestyvä pro kehonrakentaja...

Suositut

Back
Ylös Bottom