BB PRO Jari "Bull" Mentula

Hieno saavutus 10-sakkiin pääseminen! Lihaa/paksuutta on tosin auttamattomasti liian vähän pro-karkeloiden kärkisijoja ajatellen. Kunto oli tosin tähän mennessä parasta Bullia, sille isot kippikset :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnittelut!

Mistä osa tuon sijoituksen (10.) tempaisi?

2012FIBOgermany_scorecard.jpg

No vittu! Ei laske tuo Jarin sijoitus minun arvostusta ainakaan!
Ei tietenkään, en mä sillä. Itsekin olen sitä mieltä, että kokonaisuutena nämä skabat menivät kuitenkin huomattavasti paremmin kuin viimeksi (kireys, värit, esiintyminen, jne.), sijoituksesta huolimatta.

Näyttäisi facepookissa bodylehden sivuilla lukevan: "Marko Savolaisen tekstari: "Bull sijalle 10."

Luultavasti listalla Jarin yläpuolella olevan Leonid Istominin sija 10 on näyttänyt kuin olisin Bullin tulosrivillä. Bullin selkä varmaan jälleen kisan heikoimpia+ tuo epäsymmetria erityisesti selässä lisäksi.

..jotenkin on fiilis, ettei hyvin käy..

Aika nappiin veikattu. :( Mitkähän on Jarin omat fiilikset, kun ei oo top 10 sijotus edes liki. Ja valtaosa kilpailijoista oli aika tuntemattomia nimiä. Mitäs sitten kun Suomen skaboissa viereen lyödään Rölliä, Rockelia, Piotrkowiczä, Yamagishiä... ei hyvin käy. Nyt on bodylehden sivuillekin sijoitus korjattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom