BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kun kuitenkin tällä palstalla pörrään ja aikaani kulutan niin voisin aika-ajoin kirjoitella jotain yhteenvetoa treeneistä.
Tosiaan pari viikkoa olen treenaillut Bullin kanssa ja nippu äärimmäisen kovia treenejä on takana.

Pari esimerkkiä etureisi treeneistä

Viime viikon treeni eteni seuraavanlaisesti:
ojennus - prässi - hack triplasarjana ja toi setti vedettiin läpi neljä kertaa, toistot pyrittiin pitämään 10-15 välimaastossa ja palautukset sarjojen välissä oli sen aikaa mitä toinen teki eli lyhyillä palautuksilla mentiin. Neljän sarjan jälkeen koivet oli jo tunnottomat ja aivan törkeässä pumpissa, herkuteltiin kuitenkin vielä hiukka kun oli niin kivaa:)
1viidentoista toiston sarja ojennuksia muutaman sekunnin pidolla ja tuskaisen hitaalla alaslaskulla. 15 toistoa prässiä ja loppuun Savolaisen Maken tyylillä hackkia pari pitkää sarjaa.
Pohkeet sinetöi ton treenin ja eikun vaappumalla kohti pukukoppia.

.
Mulla ois äijille muutama hyvä vinkki, esim jalkatreeniin millä sais kunnon shokki hoitoa kintuille. Perhana ku pääsis jossain vaiheessa käymään siellä Tampereella, niin vois katella ja vaihtaa ajatuksia.

Galtsussa 5 uutta kuvaa Jartsasta.

VG7G9046-10.jpg

VG7G9025-10.jpg
Tylyt nuo Jarin ojentajat. Oispa ollu itellä tuommoset, niin ois käsi ollu lähempänä 70cm:hyper:

Mulla ois äijille muutama hyvä vinkki, esim jalkatreeniin millä sais kunnon shokki hoitoa kintuille. Perhana ku pääsis jossain vaiheessa käymään siellä Tampereella, niin vois katella ja vaihtaa ajatuksia.
Se olis mahtava homma jos joskus pääsisit poikkeileen täälläpäin. Tsekkaillaan :)

Niin ja tähän samaan hengenvetoon onnittelut ja tsemppiä jatkoon!

Jarista tulee sitten koko dieetin matkan ajan tommoista mustavalkoista Animal pak tyylistä matskua pakkikselle. Maaliskuussa isketään sitten vaatteet pois ja tehdään kovimmat bodykuvat ikinä Pakkotoistolle sekä jenkkien isoille forumeille ja Jarille mukaan tulosteina jenkkeihin. Ammattilaisuuteen kuuluu edustaa itseään visuaalisesti, pelkkä salin ja kodin välin ravaaminen ei riitä välttämättä vaikka kuin kova olisi.

Eli harvinaista herkkua tulossa faneille, josko Jari olisi ensimmäinen todellinen kansainvälinen ammattilainen, joka on valtavasti esillä niin kotimaassaan kuin ulkomailla.

Maijahan on Suomea edustanut valtavasti ulkomaisissa medioissa, mutta Suomessa on jäänyt fanit nuolemaan näppejään, vaikka ironisesti Maija on hyviä lähituttavia, ei vain ole kuvauksia tehty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
toi mun viesti oli lähinnä suoraan mikelle.
mutta moni tuntuu unohtavan aikamme menestyneimmän kehonrakentajan kun housuissa ei olekaan mulkku!

toi mun viesti oli lähinnä suoraan mikelle.
mutta moni tuntuu unohtavan aikamme menestyneimmän kehonrakentajan kun housuissa ei olekaan mulkku!

Juurikin näin, Maija unohtuu aina, kun puhutaan ennenkaikkea menestyneistä Suomalaisista kehonrakentajista.

Maijalle :worship::worship::worship:

Zone-sarja -42%
Nantes on kyllä nyt kujalla :)

Jottei ihan eksy raiteilta tää niin kirjoittelen tähän vähän mitä äskeinen selkäjumppa piti sisällään.

5 x ylätalja kapealla otteella
2 x ylätalja sellaisella spesiaali kahvalla
4 x alatalja ylhäältä + hammersoutu superina
2 x normi alatalja
2 x hammer soutu
3 x yhden käden soutu taljassa seisten
3 x talja pullover
2 x osaveto

4 x kohautus koneessa

Toistot taas siellä kympin paremmalla puolella ja homma ohi tunnissa. Ei varmaan tarvi mainita, mutta pumppi selkäosastolla oli JÄRJETÖN!
Lisäksi Bullilla on takakaskussaan joka liikkeesseen hyviä suoritusteknisiä kikkoja mitkä toimii uskomattoman hyvin ja tuntuma on ihan eri planeetalta joka treenissä mitä on koskaan ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom