Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ois äijille muutama hyvä vinkki, esim jalkatreeniin millä sais kunnon shokki hoitoa kintuille. Perhana ku pääsis jossain vaiheessa käymään siellä Tampereella, niin vois katella ja vaihtaa ajatuksia.Kun kuitenkin tällä palstalla pörrään ja aikaani kulutan niin voisin aika-ajoin kirjoitella jotain yhteenvetoa treeneistä.
Tosiaan pari viikkoa olen treenaillut Bullin kanssa ja nippu äärimmäisen kovia treenejä on takana.
Pari esimerkkiä etureisi treeneistä
Viime viikon treeni eteni seuraavanlaisesti:
ojennus - prässi - hack triplasarjana ja toi setti vedettiin läpi neljä kertaa, toistot pyrittiin pitämään 10-15 välimaastossa ja palautukset sarjojen välissä oli sen aikaa mitä toinen teki eli lyhyillä palautuksilla mentiin. Neljän sarjan jälkeen koivet oli jo tunnottomat ja aivan törkeässä pumpissa, herkuteltiin kuitenkin vielä hiukka kun oli niin kivaa
1viidentoista toiston sarja ojennuksia muutaman sekunnin pidolla ja tuskaisen hitaalla alaslaskulla. 15 toistoa prässiä ja loppuun Savolaisen Maken tyylillä hackkia pari pitkää sarjaa.
Pohkeet sinetöi ton treenin ja eikun vaappumalla kohti pukukoppia.
.
Tylyt nuo Jarin ojentajat. Oispa ollu itellä tuommoset, niin ois käsi ollu lähempänä 70cm
Se olis mahtava homma jos joskus pääsisit poikkeileen täälläpäin. TsekkaillaanMulla ois äijille muutama hyvä vinkki, esim jalkatreeniin millä sais kunnon shokki hoitoa kintuille. Perhana ku pääsis jossain vaiheessa käymään siellä Tampereella, niin vois katella ja vaihtaa ajatuksia.
mä haluaisin maijasta isoja kuvia lisää mulla on edelleen se yksi jonka ostin aikanaan kaupalta! Maija rokkaa!
toi mun viesti oli lähinnä suoraan mikelle.
mutta moni tuntuu unohtavan aikamme menestyneimmän kehonrakentajan kun housuissa ei olekaan mulkku!
Ms. Olympia kolmonen.mikä vitun maija?
Ms. Olympia kolmonen.
mikä vitun maija?
2004Eikä tämä tapahtunu vuonna kypärä ja miekka.
Suomen Jocelyn Pelletier vois olla lähempänä totuutta :DLeechistä on kovaa vauhtia tulossa suomen Stefan Havlik:whip: