BB PRO Jari "Bull" Mentula

Hulvattoman hauskaa tekstiä :D Hyvin tulee tekstiä :thumbs:

On ollut kyllä helkkarin upea proggis seurata ja tottakai mielenkiinnolla seurataan loppuun asti. Ensimmäisistä kuvista ei osannut kyllä yhtään kuvitella että kuinka kivinen järkäle sieltä alta kuoriutuu. Hyvää settiä ja toivottavasti nämä jatkuvat. Nyt vaan peukut pystyyn ja härälle hyvä kondis lavalle !

Mentulan pojan vuorosanat tosin oppii nopeasti ulkoa: Onko vettä riittävästi? Missä suola? Paljo kello on Suomessa?
Repesin :D

Tais viimevuonna olla liian aikasin kireänä niin ei sen takia kisassa enää kunto pitänyt :) no tänävuonna sitten näemme toivottavasti parasta härkää ikinä ja mitalisijan :worship:

Johtuuko tämä yhtäkkinen ja pitkäaikainen seurantaprojekti Mentulan kanssa siitä, kun fast on nykyään yhteistyössä pakkiksen kanssa ja myös sponssaa mentulaa? Aikaisemmin kun UFS oli pakkiksen kanssa yhteistyössä, ei hirveästi Mentulastakaan mitään kuulunut?

Jep, parempi tosiaan tällainen "mainonta" kuin perus välkkyvät bannerisetit, jotka aiheuttavat sen että silmistä vuotaa verta. Hyvä prokkis kaikenkaikkiaan ja alkaa Härällä kunto olemaan melkoisen rapea. Mikäs on tarkka ajankohta tolle skaballe ja linkkiä mielellään streamiin, mistä voi seurata?

249773_10150229254354449_596539448_7052574_4215084_n.jpg

Muistelenko ihan väärin vai kirjoitteliko Bull viime kisojen jälkeen jotain sellaista, että käytetty kisaväri oli hänelle ihan uus tuttavuus ja vetäs yllättäen nesteet pintaan? Osittain senki takia jäi kunto vajaaksi. Tuollaisista on varmasti otettu opiksi ja kyllähän tuo kondis toistaiseksi melko kiviseltä näyttää.

Hauskaa luettavaa pukkaa myös. Onko joku laskenut, montako kertaa Koutajoki on jo huutanut ”Hei jätkät, huoltaja on tärkein osa jengiä!”? :D

:wtf:Toi mousti

Näin perstuntumalta on voisin arvailla että kunto on aivan käsittämättömän paljon parempi kuin viimeeksi.

Olen mielenkiinnolla seurannut viimeiset pari viikkoa tätä blogia ja Jarin kunto kyllä yllätti. :rock:

Bull tais unohtaa suurimman osan vaatteista koti Suomeen ku nakuilee melkein joka kuvassa :D Tsemppiä bullille ja lisää näitä päivityksiä!

Toivottavasti tosiaan menee kaikki putkeen tällä kertaa! Viime kerroillahan on kireys löytynyt vielä kisaa edeltävänä päivänä (ja itse kisa-aamunakin?) mutta sitten on mennyt jotain pieleen.:S

Seuraava kisa 8.8. USA ja Tampa. Itse uskon Jarin ottavan paikkansa ammattilaiskentillä ja päätyvän jo Tampassa finaaliin. Ja jotta odotuksesta tulisi vielä hiukan jännittävämpää, lupaan että mikäli Jari ei ole finaalissa, istun salillani yhden päivystysvuoron kalsareissa. Ja mikäli jostain syystä joudun lunastamaan em. ”kalsarivuoron”, lupaan kuitenkin asiakkailleni käyttää boxereita ja T-paitaa, puhtaita molemmat.

-Toni Kataja

Tonik sanoi:
Niin kuin jo tänään aikaisemmin sanoin ensimmäiselle asiasta muistuttaneelle henkilölle, kalsarivuoro tulee olemaan minulle ihan pala kakkua, ja jos jollekin, niin korkeintaan asiakkaille se voi olla kiusallista
Ja koska Jarin kohdalla kyse oli minun mielestäni ennen kaikkea epäonnistumisesta, eli uskon hänen mahdollisuuksiinsa, kuin pappi raamattuun, tulen tekemään saman lupauksen seuraavankin kisan alla ja panokset tulevat kovenemaan..

-Toni
Tälläistä settiä oli pari vuotta sitten, mites nyt?:D

Ja, btw, missä on Leechin kommentit tämänkertaiseen proggikseen?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom