Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repesin :DMentulan pojan vuorosanat tosin oppii nopeasti ulkoa: Onko vettä riittävästi? Missä suola? Paljo kello on Suomessa?
Seuraava kisa 8.8. USA ja Tampa. Itse uskon Jarin ottavan paikkansa ammattilaiskentillä ja päätyvän jo Tampassa finaaliin. Ja jotta odotuksesta tulisi vielä hiukan jännittävämpää, lupaan että mikäli Jari ei ole finaalissa, istun salillani yhden päivystysvuoron kalsareissa. Ja mikäli jostain syystä joudun lunastamaan em. ”kalsarivuoron”, lupaan kuitenkin asiakkailleni käyttää boxereita ja T-paitaa, puhtaita molemmat.
-Toni Kataja
Tälläistä settiä oli pari vuotta sitten, mites nyt?:DTonik sanoi:Niin kuin jo tänään aikaisemmin sanoin ensimmäiselle asiasta muistuttaneelle henkilölle, kalsarivuoro tulee olemaan minulle ihan pala kakkua, ja jos jollekin, niin korkeintaan asiakkaille se voi olla kiusallista
Ja koska Jarin kohdalla kyse oli minun mielestäni ennen kaikkea epäonnistumisesta, eli uskon hänen mahdollisuuksiinsa, kuin pappi raamattuun, tulen tekemään saman lupauksen seuraavankin kisan alla ja panokset tulevat kovenemaan..
-Toni