Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ajattelin kyllä pitää tavoitteeni vähän realistisempina. Tohon tuskin joka jannu pääsee.136 voi vittu eikä näy paljoo ylimäärästä. Tossa on kaikille tavoitetta
Itse ajattelin kyllä pitää tavoitteeni vähän realistisempina. Tohon tuskin joka jannu pääsee.
Jotenkin musta tuntuu että tällä tahdilla Bullista on tulossa suomen Ruhl :D
Huomenna manseen ja napsimaan muutama uusi kuva valoilla Bullista, illalla sitten tänne matskua.
Kyllä Jartsa on aika perkeleen potentiaalinen ammattilainen. Ei pelkää esilläoloa ja on valmis vetämään koko paletin kuten ammattilaisen kuuluukin. Ammattilaisuus kun ei ole pelkästään, että käydään seisomassa pari kertaa vuodessa lavalla. Sitten kun Jari saa naamansa jonkun jenkkilehden kanteen, voidaan puhua, että ammattilaisuuden yksi tärkeä osa on saavutettu. Näkyvyys, näkyvyys, sitä se on. Vielä jos menestystä kisoissa tulee, niin mikäs sen parempi startti.Nyt pikkuhiljaa alkaakin meidän kaikkien yhteinen tehtävä, eli ruvetaan ajamaan Bull sisään jenkkimarkkinoille!
Kyllä Jartsa on aika perkeleen potentiaalinen ammattilainen. Ei pelkää esilläoloa ja on valmis vetämään koko paletin kuten ammattilaisen kuuluukin. Ammattilaisuus kun ei ole pelkästään, että käydään seisomassa pari kertaa vuodessa lavalla. Sitten kun Jari saa naamansa jonkun jenkkilehden kanteen, voidaan puhua, että ammattilaisuuden yksi tärkeä osa on saavutettu. Näkyvyys, näkyvyys, sitä se on. Vielä jos menestystä kisoissa tulee, niin mikäs sen parempi startti.
Jenkeissä tosin jos olet tuntematon, niin ei auta mikään kisoissa. Joten pitää kyllä aika ahkeraan alan suosituilla forumeilla tykittää edullisia kuvia ja juttua ennen Ironmania. Auttaa edes vähän tuossa esilläolossa.
Jep, olet asian ytimessä. Itse en edes halua tuollaisia lihoja.Ja tuskin moni edes haluaa. Alkaa toi koko olemaan jo luokkaa aivan liian iso. Pienemmätkin lihat riittää
Kisaajat toki lihaa tarvitsee, en sillä.
Cool, odotellaan innolla.Huomenna manseen ja napsimaan muutama uusi kuva valoilla Bullista, illalla sitten tänne matskua.
Tää on muuten harvinaisen perseestä. Eikö kehonrakennus kuitenkin pitäisi olla sellanen arvostelulaji missä tuomarit arvioi kavereiden kunnon ja esiintymisen yms. ja pisteyttää sitten sen mukaan ja jakaa sijat? Meininki tuntuu vaan olevan sellanen, että "kappas toi on se mansen jartsa, weiderin beni tuntee sen ja kuulemma on kova golf-mies, käy aina benin kanssa yhdessä lätkimässä golf-palloa, laitetaan sijalle 3." Tai sitten "kuka helvetin nevari toi oikeen on? komea fysiikka, mutta en mä sitä tunne joten viiminen sija olkaa hyvä."Jenkeissä tosin jos olet tuntematon, niin ei auta mikään kisoissa. Joten pitää kyllä aika ahkeraan alan suosituilla forumeilla tykittää edullisia kuvia ja juttua ennen Ironmania. Auttaa edes vähän tuossa esilläolossa.