BB PRO Jari "Bull" Mentula

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ihmetyttää et facebookis käydää mut tänne ei vissii IKINÄ postaile mitään?

Jari tekee Facebookissa bisnestä niinkun moni muukin, mainostaa muunmuassa Bullfarmia. Niinkun olen jo aiemmin sanonut niin keskustelupalstat vaan ei ole Jarin "juttu".
Mun mielestä tossa ei ole mitään ihmeteltävää.

Soitin Jarille juuri ja juteltiin muunmuassa aiheesta Jari + keskustelupalstat. Ja mitä tulee eero1:n kommentteihin, mm. alla olevaan niin tossa nyt ei ole mitään perää!

Jos Rehellisä ollaan niiin Bullin mielestä tää pakkotoisto on pelleile(minä en allekirjoita tuota) ja keskutelutaso on kakaroiden eli tää kirjoittelu EI OLE bullin juttu :)

Jari ei ole asiaa noin sanonut koskaan, asiat voi ymmärtää monella eri tapaa.
Eilen Jari naureskeli mulle, että jumalauta sulla on leveät hartiat nykyään.
Jari siis tarkoitti, että ne on perkeleen kapeat, kutsuukin mua välillä nimellä kokispullo :D

Yritän sitä siis sanoa, että aina ei asioita pidä ottaa sillain kun ne sanotaan tai kirjoitetaan!
Esim. monesti on puhuttu aiheesta sarkasmi + internet, on erittäin vaikea "laji" ja väärinkäsityksiä tulee hyvin helposti.
Tunnen Jarin sen verran hyvin, että pystyn luottamaan miehen puheisiin täysin, ymmärrän mitä hän milloinkin tarkoittaa ja seison 100%:sti sen takana, että tuo eero1:n kirjoittama Jarin mielipide Pakkotoistosta ei todellakaan ole se mitä Jari oikeesti ajattelee!

Jarilla on Facebookissa yli 2000 "kaveria" ja netti on auki töiden lomassa joka päivä (töiden lomassa, eli ei ole aikaa surffailla, myös Facebookissa voidaan kommunikoida valmennettavien kanssa jne). Facebook saattaa taustalla olla auki ja kysymyksiä satelee jos jonkunlaisia jos jonkunlaisilta henkilöiltä.
Täällä siis saattaa joku noista "kavereista" kommentoida mitä sattuu tuntematta Jaria lainkaan henkilökohtaisesti.

Muistui mieleeni yksi hyvä juttu koskien Jarin "kavereita".

Kerran ovella ollessa jouduin poistamaan baarista jonkun apinan. No se uhkasi, että Mentula tulee hakkaan mut koska Mentula on hänen treenikaveri ja muutenkin miehet on kun veljiä jne. :D Treenattiin juuri silloin Jarin kanssa 6 kertaa viikossa, kyseinen jamppa ei ollut koskaan Jaria livenä nähnytkään eikä meidän treeneissä ollut mukana kun Vänttisen Jaska, baarista poistamani apina ei ollut Jaska :)

Älkää siis uskoko kaikkea mitä netissä joku random kirjoittelee!

Jari tekee Facebookissa bisnestä niinkun moni muukin, mainostaa muunmuassa Bullfarmia. Niinkun olen jo aiemmin sanonut niin keskustelupalstat vaan ei ole Jarin "juttu".
Mun mielestä tossa ei ole mitään ihmeteltävää.

Mun mielest olis ihan hyvää mainosta ja ehkä toimis paree jos se ite kirjottelis jtn tänne silloin tällöin :P

Kuitenki kaikki ketkä lukee tätä ketjua on ainaki jossain määrin faneja ja ei se mainonta varmaa pahasta olis..

Juuri näiden väärinymmärrysten takia on mielestäni parempi, että Rekola on Jarin tiedonantaja tälle foorumille, eikä Eerjo. Muutenkin Eerjo'n viesteistä loistaa kokoajan jonkinasteinen päteminen. Pahoittelen Eero jos näin on, mutta sellaisen kuvan olen saanut viestejäsi lukiessa.

Juuri näiden väärinymmärrysten takia on mielestäni parempi, että Rekola on Jarin tiedonantaja tälle foorumille, eikä Eerjo. Muutenkin Eerjo'n viesteistä loistaa kokoajan jonkinasteinen päteminen. Pahoittelen Eero jos näin on, mutta sellaisen kuvan olen saanut viestejäsi lukiessa.

Olkaa huoletta pidänn turpani kiinni tästä viestistä lähtien tänne Bull Mentula- Treadiin :) näsäviisaus ei ole mun juttu..

No kyllä meitsikin Jarin tuntee jo vuosien takaa ja jos se tommoista on heittänyt, niin kyllä Jartsa sitten sitä tarkoittaa, mut ei hän nyt ensimmäinen ole, joka pitää tätä ihan pellepaikkana, niitä meinaan riittää.

Mut se on hanurista, että joku eero tulee heittelemään tänne jotain mitä on sanottu henkilökohtaisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bullille kultaa EM-kisoissa Irlannissa. Bull penkkasi 320 kg!

Nice!

Congrats Bull. Tuleekohan tosta matskua (videota) johonkin joskus?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom