BB PRO James Hollingshead

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
12 weeks out fysiikka:
 

Liitteet

  • jamesh.JPG
    jamesh.JPG
    109,1 KB · Katsottu: 162
Se on menoa nyt, ei Olympiaan. Long-covid, nenää kutittaa 40 vuotta, 67 vuoden päästä pääsee pieru, 10 vuoden päästä tulee hiki kaupassa, 3 vuoden päästä aivastaa, 15 vuoden päästä varpaaseen sattuu. Ura oli siinä.
 
Joo, melko paska diili ammattilaiskisan voittajalla
Kyllä ja vielä ulkomaalainen näin Suomesta katsoen. Mä en edes kisaa ja mulla on tosi vahva tuki takana, tosin mä kyllä tarjoan varmaan pikkaisen enemmän näkyvyyttä kuin James, mut silti.
 
Directly?
Eikö UAE:n kautta muka enää onnistu?

Ei tästä ole kuin varmaan kuukauden verran, kun näin yhden UK tyypin puljaavan itsensä Amerikkaan tuota kautta.
 
Directly?
Eikö UAE:n kautta muka enää onnistu?

Ei tästä ole kuin varmaan kuukauden verran, kun näin yhden UK tyypin puljaavan itsensä Amerikkaan tuota kautta.
Itsekin olin lähdössä käymään ulkomailla ja nämä asiat voivat vaihtua viikko tahdilla. Vaikea tietää tarkasti, ennen kuin ihan lähellä lähtöä, mikä tilanne on silloin.
Varsinkin Britit ovat punaisella listalla, melkein kaikissa maissa. Eli Briteistä et moneen paikkaan pääse ihan noin vain. Harmillisesti asia selviää vasta kun lähdet, onko tarvittavat asiakirjat ja tiedot kunnossa, jolloin pääset lentää.
Tästä James on myös tuolla Fouad Abiad podcast puhunut, vaikea tietää koska saa lentää suoraan johonkin maahan, mihin pitää olla karanteenissa sun muuta vastaavaa. Euroopasta Norja taitaa olla ainoimpia josta saa suoraan lentää jenkkeihin, viime tiedon mukaan.
 
Itsekin olin lähdössä käymään ulkomailla ja nämä asiat voivat vaihtua viikko tahdilla. Vaikea tietää tarkasti, ennen kuin ihan lähellä lähtöä, mikä tilanne on silloin.
Varsinkin Britit ovat punaisella listalla, melkein kaikissa maissa. Eli Briteistä et moneen paikkaan pääse ihan noin vain. Harmillisesti asia selviää vasta kun lähdet, onko tarvittavat asiakirjat ja tiedot kunnossa, jolloin pääset lentää.
Tästä James on myös tuolla Fouad Abiad podcast puhunut, vaikea tietää koska saa lentää suoraan johonkin maahan, mihin pitää olla karanteenissa sun muuta vastaavaa. Euroopasta Norja taitaa olla ainoimpia josta saa suoraan lentää jenkkeihin, viime tiedon mukaan.

Googlettelin vähän ja...

"Dubai will remain on the UK's “red list”, following the government's latest update to its travel traffic light system on 14 July."
 
Menee aika lumihiutaloinniksi jos eriävä mielipide maskin käytöstä menee noin ihon alle. Ilmeisesti aika foliohattu hemmo, en sinänsä ihmettele. Mutta hyvin outoa että jotkut pro:t hommassa mukana.
 
Back
Ylös Bottom