BB PRO James "Flex" Lewis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se vain tulee olemaan julmaa kyytiä monelle tämän vuoden olympiassa, ei paljoa Bonacilla ja kumppaneilla ole jakoa kun ovat löysiä tohon verrattuna.

Flex-Lewis-750x462.jpg

Tänään juuri pohdiskelin samaa, että Bonac on kanssa "pikkuäijä". Onhan toi Flex todella paljon kovempi. Olikos nykyinen mr. Olympiakin joskus 212:ssa? Vai onko mulla ihan väärät muistikuvat?

Tänään juuri pohdiskelin samaa, että Bonac on kanssa "pikkuäijä". Onhan toi Flex todella paljon kovempi. Olikos nykyinen mr. Olympiakin joskus 212:ssa? Vai onko mulla ihan väärät muistikuvat?
Juuri näin ajattelen itsekin. Bonac on kanssa lyhyempää sorttia ja silti komeesti pärjää isoissa kisoissa, mutta ei ole koskaan ollut lähelläkään Flexin kivistä lookkia. Flex vie vielä lihasmassassa rajusti Bonacia, eikä ole Bonacia vastaan mitään, hieno mies ja hieno fysiikka.

Flexin vahvuus tulee kyllä nimenomaan olemaan toi jäätävä kivinen kireys mitä se tuo lavalle. Ainut kuka voi tuoda samanlaista kireyttä on Hadi/Rhoden/Phil.

Flexin vahvuus tulee kyllä nimenomaan olemaan toi jäätävä kivinen kireys mitä se tuo lavalle. Ainut kuka voi tuoda samanlaista kireyttä on Hadi/Rhoden/Phil.
Noista kolmesta Hadi. Heathilla on ollut pötsinsä kanssa isoja vaikeuksia viime vuosina. Rhodenin vahvuus on paremminkin esteettinen malli ja esiintyminen eikä kivisyys ja kireys. Mutta jokainen saa tuoda parhaan pakettinsa lavalle, jos meinaa Lewisin voittaa.

Nojoo totta! Rhodenin ja Philin kireys on kuitenkin ollut parhaimmillaan aika vitun kova. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Rhoden vs Flex jos molemmat on kunnossa

Mun mielestä Flex Lewisin osallistuminen Olympian avoimeen sarjaan on tärkeää erityisesti sen vuoksi, että sinne ei ole nyt varaa kenenkään tulla yhtään vajaakuntoisena, jos meinaa pärjätä. Lewis luo ikään kuin standardin tälle. En silti lähtisi vielä julistamaan voittajaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom