BB PRO James "Flex" Lewis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Suomi mainittu. Kuka tuolla on ollut nostamassa?

Heh! Minä poikkesin siellä matkalla toisiin kisoihin. Hieno tapahtuma. Oma suoritus ei täysosuma ollut (Deadlift Doping Tested Men -198 lbs Open Age: 1st 550 lbs), mutta mukava kokemus kuitenkin Louien ja Westsiden jengin seassa. Bodausta katselin sivusilmällä, mutta en osaa sitä ammattitaidolla kommentoida. Kuten videosta näkee, IPA Powerlifting Worldseissä minut nostettiin markkinointimielessä "tikun nokkaan" kun 75 nostajasta 74 oli amerikkalaisia ja minä olin se "Rest of the World" :giggle:.

Heh! Minä poikkesin siellä matkalla toisiin kisoihin. Hieno tapahtuma. Oma suoritus ei täysosuma ollut (Deadlift Doping Tested Men -198 lbs Open Age: 1st 550 lbs), mutta mukava kokemus kuitenkin Louien ja Westsiden jengin seassa. Bodausta katselin sivusilmällä, mutta en osaa sitä ammattitaidolla kommentoida. Kuten videosta näkee, IPA Powerlifting Worldseissä minut nostettiin markkinointimielessä "tikun nokkaan" kun 75 nostajasta 74 oli amerikkalaisia ja minä olin se "Rest of the World" :giggle:.
Tää on varsin cool! Oli varmaan makeet pippalot.

Tää on varsin cool! Oli varmaan makeet pippalot.

Juu, oli kyllä mieleenpainuva kulttuurikokemus :rock:! Ns. ammattilaisvoimanoston hienoja puolia on, että me vähän heikommatkin nostajat pääsemme kansainvälisille lavoille supertähtien hyperadrenalisoivaan seuraan. Ja kilpailumuotoja/-kategorioitahan ammattilaisliitoilla riittää melkein jokaiseen makuun. Roadtrip jatkui Tenneeseestä tosiaan vielä Chicagoon, WUAP:in MM-kisoihin, joissa olikin sitten jengiä jo 14 maasta.

20191012_090846.jpg20191012_204152.jpg

212 olympia tittelillä ei taida tulla automaattisesti qualifikaatiota avoimeen, kuten ei classicista tai shortsistakaan. Täytyy voittaa pro kisa tai sitten erikoiskutsulla.

212 olympia tittelillä ei taida tulla automaattisesti qualifikaatiota avoimeen, kuten ei classicista tai shortsistakaan. Täytyy voittaa pro kisa tai sitten erikoiskutsulla.
Luulisi nyt että 7 kertainen 212 Mr Olympia sais kutsun, IFBB saa vrm aika paljon paskaa niskaan jos ei. Olishan se hienoa nähdä Lewis myös ennen Olympiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom