Flex on uskomattoman kova 212 luokassa jo, saati kun miehen ei tartte vedättää painoa laisinkaan. Juurikin se järjettömän raju kiviliha ja koko kropan kattava balanssi tekee Flexistä yhden parhaista tällä pallolla. Täydet saumat voittaa Olympia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei puhuta. Ei ole avoimen voittajan selkä vaan mielestäni.Me taidetaan puhua eri henkilöstä. Laita kuvahakuun Flex Lewis back pose. Oon itse nyt kännykän jatkeena enkä jaksa testata toimiiko hotlinkkaukset vai ei.
Jos vatsa on kurissa ja hankkii kunnon selän niin ehkä sitten. En henkilökohtaisesti siitä fysiikasta niin välitä mutta onhan sillä todella kovia lihasryhmiä. Flexillä hieno kokonaispaketti mutta kertoo vaan nykytason paskuudesta jos ei löydy 175-180cm hyvärakenteista voittajaa avoimeen Olympiaan. Pienemmän on toki helpompi olla massiivinen mutta ei se ikinä yhtä näyttävä mun makuun ole kuin pidempi kaveri isoilla massoilla. Ymmärrän kyllä että moni tykkää noista supermassiivisista pikku-ukoista mutta itseä eivät vaan säväytä avoimessa varsinkaan.Saakos @"ISO"JUSSI Rölli voittaa Olympian kun on peräti 1,5-2 cm pidempi kuin Flex. Minusta Olympian pitäisi voittaa paras kokonaispaketti ja Flexillä kyllä on yksi parhaista.
Flex on treenannut avoimeen Olympiaan vasta 11 kuukautta. Vielä on 13 kk aikaa kasvaa seuraavaan koitokseen. Yates, Cutler ja Coleman kisasivat koko pro-uransa ajan avoimessa. Uskon vakaasti, että Lewis tulee viemään jo ekalla yrityksellä Sandowin takkansa reunalle.Ei ole huono mutta laita rinnalle Coleman tai Yates tai Cutler niin pikku-ukko on. Ja joo ne ei kisaa enää mutta selkeämmin ei oikein voi enää sanoa. Turha vängätä enempää.
Pituutta se tuskin lisää saa vaikka miten reenais. Mielenkiintoista toki nähdä miltä näyttää avoimessa. Toki avoinkin nyt täynnä noita pygmejä niin saumat on.Flex on treenannut avoimeen Olympiaan vasta 11 kuukautta. Vielä on 13 kk aikaa kasvaa seuraavaan koitokseen. Yates, Cutler ja Coleman kisasivat koko pro-uransa ajan avoimessa. Uskon vakaasti, että Lewis tulee viemään jo ekalla yrityksellä Sandowin takkansa reunalle.
Typerin kommentti vähään aikaan Pakkisella siis aivan älytön. Minuakin hiertää Flexin pituus. Flex on hyvä kehonrakentaja, mutta Ei olympia tittelin arvoinen.Onko joku lyhyt mies joskus vienyt "ISO"JUSSIN naisen, kun Flexin pituus noin hiertää?
Eikös tää sama Iso Jussi ollut Kai greenen tai Heathin ketjussa koko ajan itkemässä kuinka paska onOnko joku lyhyt mies joskus vienyt "ISO"JUSSIN naisen, kun Flexin pituus noin hiertää?
Ei ymmärrä näitä perusteluita laisinkaan kun ottaa huomioon kaikkien aikojen menestyneimmän bodarin The Bladen pituuden - 168!!! Miten nyt suu pannaan? Phil Heat ei ole myöskään mikään metriheikki - 175. Brandon Currya pidetään suosikkina tänä vuonna ja mittarissa on 170 cm. Samanmittainen on myös Luke Sandoe. Ja ei kukaan sano että pitkä on sama kuin iso, taitaa olla kirjoittelijan omaa mielikuvitusta. Ja tällä kertaa olen täysin MIken ja TT:n messissä siinä, että Flex voi tehdä openissa pahaa jälkeä.Jos vatsa on kurissa ja hankkii kunnon selän niin ehkä sitten. En henkilökohtaisesti siitä fysiikasta niin välitä mutta onhan sillä todella kovia lihasryhmiä. Flexillä hieno kokonaispaketti mutta kertoo vaan nykytason paskuudesta jos ei löydy 175-180cm hyvärakenteista voittajaa avoimeen Olympiaan. Pienemmän on toki helpompi olla massiivinen mutta ei se ikinä yhtä näyttävä mun makuun ole kuin pidempi kaveri isoilla massoilla. Ymmärrän kyllä että moni tykkää noista supermassiivisista pikku-ukoista mutta itseä eivät vaan säväytä avoimessa varsinkaan.
Mä en tajua tota huono selkä -juttua. Flexin selkä on mutanttitasoa. Ihan friikki, kivinen ja paksu.Jösses mitä kommenttia taas porukalla täällä. Tuntuu ettei jengi osaa lukea eikä suhteuttaa asioita ollenkaan eikä vertailla Flexiä edellisiin avoimen voittajiin. Edes ns. ammattilaiset. Flex on taatusti yksi parhaimmista kehonrakentajista tällä hetkellä mutta jos häntä verrataan lajia aiemmin hallinneisiin Olympian avoimessa sarjassa niin hän on selkeästi lyhyempi ja omaa huonomman selän. Massiivinen ja kivinen on eittämättä ja taatusti hyvä esikuva ja älyttämän hieno mies mutta mielestäni häviäisi kaikille avoimen Olympian voittaneille öbaut viimeisen 30 vuoden aikana olettaen että muutkin olisivat kunnossa. Jos Flex voittaa se johtuu minusta pääosin siitä että lajin taso on mennyt koko ajan alaspäin. Ei se toki Flexin vika ole ja jos voittaa niin kaikki propsit siitä hänelle. Olisi todella kova juttu.
Dexter on voittanut Olympian kerran sen takia kun Jay ei ollut kunnossa lavalla. Muuten ei olisi ollut saumaa. On sanonut tuon itsekkin. Toki Dexterillä on yksi esteettimimmistä fysiikoista ja yhdet parhaimmista linjoista suhteutettuna massaan koskaan. Syystäkin on pärjännyt. Tottakai voi menestyä ja voittaa kisoja ollen alle 170 mutta ei pitäisi avointa Olympiaa voittaa ja kyllä lähes kaikki sen voittaneet on olleet sen 175+ ihan syystäkin.Ei ymmärrä näitä perusteluita laisinkaan kun ottaa huomioon kaikkien aikojen menestyneimmän bodarin The Bladen pituuden - 168!!! Miten nyt suu pannaan? Phil Heat ei ole myöskään mikään metriheikki - 175. Brandon Currya pidetään suosikkina tänä vuonna ja mittarissa on 170 cm. Samanmittainen on myös Luke Sandoe. Ja ei kukaan sano että pitkä on sama kuin iso, taitaa olla kirjoittelijan omaa mielikuvitusta. Ja tällä kertaa olen täysin MIken ja TT:n messissä siinä, että Flex voi tehdä openissa pahaa jälkeä.
Se on kapea ylhäältä ihan rakenteesta johtuen ja oudonmallinen. Vertaa nyt vaikka Colemaniin, Cutleriin, Yatesiin tai edes Heathiin. Joo on paksu, kivinen ja on yksityiskohtia mutta ei se edellämainituille koskaan pärjäisi.Mä en tajua tota huono selkä -juttua. Flexin selkä on mutanttitasoa. Ihan friikki, kivinen ja paksu.