Mitä se on huudellut?Dexterin huutelut oli kylla aika saalittavia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä se on huudellut?Dexterin huutelut oli kylla aika saalittavia.
Mitä se on huudellut?
Mitä helvettiä, sehän on melkein yhtä pitkä mitä Dexter ja oikeesti massiivisempi vielä.Etta ei tule parjaamaan "isojen poikien" sarjassa
Mitä helvettiä, sehän on melkein yhtä pitkä mitä Dexter ja oikeesti massiivisempi vielä.
Tulee olemaan vähintään top 6 joukossa yleisessä Olympiassa, jopa top 3. Kukaan ei tule olemaan kireämpi ja niin tasapainoinen fysiikaltaan kun Flex.Etta ei tule parjaamaan "isojen poikien" sarjassa
2020 on kyllä jännä nähdä miten Flex pärjää avoimessa.
Kaikki kunnia tuolle Flexin fysiikalle. Älytön määrä lihasta tuossa raamissa. Mutta on se surullista kehonrakennukselle jos tuollaisilla raameilla viedään avoin sarja Olympiassa. Tarkoitan tällä siis pituuden puutetta ja raamien kapeutta. Ei tuollaisten pikkumiesten pitäisi voittaa avointa sarjaa mutta onhan se mahdollista jos ei isompia haastajia ole.Voittaa.
Vähän sama tilanne kuin Shawn Rayllä ysärillä. Lähes täydellinen fysiikka, mutta pituus oli esteenä.Kaikki kunnia tuolle Flexin fysiikalle. Älytön määrä lihasta tuossa raamissa. Mutta on se surullista kehonrakennukselle jos tuollaisilla raameilla viedään avoin sarja Olympiassa. Tarkoitan tällä siis pituuden puutetta ja raamien kapeutta. Ei tuollaisten pikkumiesten pitäisi voittaa avointa sarjaa mutta onhan se mahdollista jos ei isompia haastajia ole.
Shawn Raylla oli hyvät linjat ja se oli esteettinen huolimatta lyhyydestään. Silti sillä oli sitä lihastakin parhaimmillaan pakattu melkoisesti, ei kuitenkaan liikaa. Ei ollut samaan tapaan pakattu liikaa lihaa kapeaan raamiin kuten vaikka Bonacilla, Flexillä ja melkeinpä sanoisin että Phililläkin varsinkin viime vuosina. Raylle parhaassa kunnossaan soisin helposti Olympian. Mun mielestä avoimen sarjan Olympialla pitäis olla riittävän suuren lihasmassan lisäksi edes jollain tasolla esteettiset linjat. Philillä oli parhaimmillaan vaikka se kapea onkin. Rhodenilla on, Ronniella oli parhaimmillaan ekoina vuosina, Dexterillä oli, Haneylla oli, Arskalla oli jne. No Cutler ja Yates toki olivat melko rujoja. Ne oli sentään silti miehen kokoisia ja raamit oli leveyssuuntaankin kunnossa ja niillä oli kunnon selät.Vähän sama tilanne kuin Shawn Rayllä ysärillä. Lähes täydellinen fysiikka, mutta pituus oli esteenä.
Ootko katsonut missä kunnossa Lewis on lavalla? Aina kivikova ilman yhtään heikkoa lihasryhmää.Onhan se mutta ei sen minusta kuulu avointa Olympiaa voittaa noilla raameilla. Kertoo nykytason paskuudesta jos noin käy. Ei tuommoisilla selillä saisi voittaa avointa ikinä.
Olen. Se ei poista rakenteen puutteita ja miehen "pienuutta". Ei pitäis pelkällä kunnolla voittaa eikä toki pelkällä lihasmassallakaan. Pitäis olla myös riittävät raamit jos avoimen voitosta kisataan. Kukaan ei ole täydellinen tietenkään mutta pelleilyä jos pikku-ukot alkaa voittaa avointa Olympiaa yleisemmin. Ja kyllä tuo Flexin selkä on oikeasti kovin keskinkertainen. Ei enää niin heikko kuin aikoinaan mutta onhan se kapea.Ootko katsonut missä kunnossa Lewis on lavalla? Aina kivikova ilman yhtään heikkoa lihasryhmää.
Me taidetaan puhua eri henkilöstä. Laita kuvahakuun Flex Lewis back pose. Oon itse nyt kännykän jatkeena enkä jaksa testata toimiiko hotlinkkaukset vai ei.Olen. Se ei poista rakenteen puutteita ja miehen "pienuutta". Ei pitäis pelkällä kunnolla voittaa eikä toki pelkällä lihasmassallakaan. Pitäis olla myös riittävät raamit jos avoimen voitosta kisataan. Kukaan ei ole täydellinen tietenkään mutta pelleilyä jos pikku-ukot alkaa voittaa avointa Olympiaa yleisemmin. Ja kyllä tuo Flexin selkä on oikeasti kovin keskinkertainen. Ei enää niin heikko kuin aikoinaan mutta onhan se kapea.