HabaMih sanoi:Tota pitää siinä tapauksessa itsekin kokeilla ku vituttaa tää töissä oleminen tällä hetkellä oikein big time :curs: Eli lauantaina :kippis1: ja sit pari viikkoa lepäilyä :thumbs:
:lol2: :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HabaMih sanoi:Tota pitää siinä tapauksessa itsekin kokeilla ku vituttaa tää töissä oleminen tällä hetkellä oikein big time :curs: Eli lauantaina :kippis1: ja sit pari viikkoa lepäilyä :thumbs:
Mä ostin hobby hallista univisio merkkisen tyynyn ja selällään on nyt ihan kiva nukkua (ei pää puudu) ja nukun kuin tukki aamuun asti :D .Mun tyyny on tollanen muotoiltu unilux tuolla sivuilla ei ollu kuvaa mutta muuta tietoo niitten tyynyistä kyllä http://www.univisio.fi/sivusto/index.php?section=tyynyt&subSection=uniluxJute sanoi:Mulla käy tosi usein noin, että herää siihen kun toinen käsi on tunnoton. Oon tosin jo niin tottunut tohon, että ei pahemmin hätkäytä, vaan saatan nukahtaa melkein heti uudelleen.
Muistan kun joskus oli molemmat kädet kanttuvei, olin nukkunut molemmat käden pään takana tyynyn alla tms. :D
Kerran oli hiukan vittumaisempi tilanne kun muistaakseni keskisormi ei meinannut alkaa toimimaan ollenkaan, vaikka tunto oli muuten jo koko käteen palannut.
Aika pirullisia nää puutumiset kyllä on, mitenkähän sitä oppis nukkumaan siten ettei aina makais oman kätensä päällä.