Jalkaprässissä ongelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Tää varmaan kuuluu tänne osioon.

Eli mua on alkanu oikeen olan takaa häirittemään se että kun väännän jalkaprässiä niin melkein aina kelkkaa alas vietäessä mun vasen polvi naksahtaa. Ei tunnu kipua eikä mitään vaan niin pirun ärsyttävä ja suhkoht kova ääninen naksahdus. :curs:

Onko siitä jotain haittaa? Ja miten sen sais loppumaan? Mua ite ainakin ärsyttää ja nolottaa moinen paukkuminen. Joskus tuo poksahdus kuuluu myös ihan normaalisti kyykkyyn mentäessä, mutta aina vain vasemmasta polvesta.

What Can I Do?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos se kerran on kivuton "paukkuminen" ei sille voi tehdä mitään eikä edes tarvi tehdä. Itse käytän polvenlämmittimiä ja "paukkuminen" on hieman vähäisempää, mutta silti ensimmäiset alaslaskut on sellaista polvien pauketta :D

Originally posted by JohnnyB
Jos se kerran on kivuton "paukkuminen" ei sille voi tehdä mitään eikä edes tarvi tehdä. Itse käytän polvenlämmittimiä ja "paukkuminen" on hieman vähäisempää, mutta silti ensimmäiset alaslaskut on sellaista polvien pauketta :D

No niin, olet kai oikeassa (yllätys). Taitaa olla meikäläisellä korvien välissä tuo häiritseminen :D yritetään tottua. Tai sitten tarttee laittaa korvatulpat tjsp :D . Harmittavaa vaan että tuo paukkuminen tulee joka ikisellä toistolla.

ps. tais olla aika tyhmä postaus. mut minkä sitä pikkuinen immeinen mahtaa että häirittee ni pirusti. anteeksi.

Originally posted by [ZannaZ]
Mua ite ainakin ärsyttää ja nolottaa moinen paukkuminen.

Mitäköhän noloa tossa paukkumisessa on? No aina ei voi naisia kyllä ymmärtää.

Tietenkin jos pesäsuoli paukkuu prässiä tehdessä niin ymmärrän hyvin nolostumisen :D

Ittellä paukkuu olkapäät julmetusti. Siihen ei muu auta kun kunnon lämmittely. Kevyillä painoilla 5x4. Eikä se kokonaan katoa mutta lievenee huomattavasti.

Tuota paukkumista voi koittaa poistaa vaihtelemalla jalkojen leveyttä kelkalla. Itelläni on samaa ongelmaa hieman, mutta siteet auttaa. Vasen polvi naksuu välillä, otin siihen mojovan potkun viime kesänä ja sitä varmaan vieläkin vituttaa se...

Ite yritän poistaa sitä lämmittelemällä sitä paukkumista ja vaihtelemalla jalkojen asentoa. Jollei se paukku satu, niin sitten voi olla rauhallisemmin mielin, ei pitäisi olla vakavaa.

Originally posted by lepex
Tuota paukkumista voi koittaa poistaa vaihtelemalla jalkojen leveyttä kelkalla. Itelläni on samaa ongelmaa hieman, mutta siteet auttaa. Vasen polvi naksuu välillä, otin siihen mojovan potkun viime kesänä ja sitä varmaan vieläkin vituttaa se...

Ite yritän poistaa sitä lämmittelemällä sitä paukkumista ja vaihtelemalla jalkojen asentoa. Jollei se paukku satu, niin sitten voi olla rauhallisemmin mielin, ei pitäisi olla vakavaa.

Tähän lisäisin vielä erittäin hyvin kontrollissa olevan alaslaskun (eli hitaammin alas), mulla nyt ei polvet pauku, mutta olkapäät sitäkin enemmän varsinkin vipareissa sivulle. Ja hyvä lääke tähän on ollut se, että alaslasku tehdään vaan "normaalia" hitaammin ja erittäin kontrolloidusti ja ei mitään egopainoja.

Kyllä minuakin senverran paukkuminen häiritsee että kotain sitä välttää, lähinnä pelkään kipeytymistä, en niiinkään sitä että se jotain muuta häirittis...

Tervetuloa joukkoon! Itellä kans noi polvet paukkuu poikkeuksetta lähes aina kyykkyyn mentäessä, välillä tuntuu että pienet miehet hakkaa kiviä yhteen tuola polvessa!
No mutta koska sitä kipua ei sielä kuitenkaan ole nii kai se on vaan kestettävä!:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu kiitos vaan kovasti neuvoista. Ne tulevat aina tarpeeseen ja ovat asiantuntevia. Torstaina olisi tarkoitus nuita käytännössä kokeilla, toivottavasti edes jonkin verran auttaa. Kun tosiaan pirun ärsyttävä ääni tuo "poksuminen"... Saas nähdä miten käy

Zone-sarja -42%
Kannattaa katsoa kanssa ettei polvet kallistu sisäänpäin, rassaa polviniveliä. Jalkaterä suorassa linjassa polven kanssa. Ja sitten leveyden lisäksi voi säädellä jalkojen paikkaa etu-takasuunnassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom