Onko muilla vastaavanlaista ongelmaa esiintynyt prässissä?
Eli kun kelkka on ala-asennossa ja lähtee työntämään ylös niin alkaa jossain vaiheessa sarjaa vihlomaan alaselässä/häntäluun paikkeilla! Niin ärsyttävää kun muutenkin jalat heikossa kondiksessa ja sitten ei oikein tommosilla tyttöpainoillakaan voi treenata kun rupee sattumaan, eilenkin oli prässissä vaan 100kg millä tein kymppejä ja vihlomista esiintyi. Mitähän teen väärin / Miten olen vammanen? :@
saattaa olla jossain keskustelua tästäkin aiheesta mutta en nyt löytänyt.
Eli kun kelkka on ala-asennossa ja lähtee työntämään ylös niin alkaa jossain vaiheessa sarjaa vihlomaan alaselässä/häntäluun paikkeilla! Niin ärsyttävää kun muutenkin jalat heikossa kondiksessa ja sitten ei oikein tommosilla tyttöpainoillakaan voi treenata kun rupee sattumaan, eilenkin oli prässissä vaan 100kg millä tein kymppejä ja vihlomista esiintyi. Mitähän teen väärin / Miten olen vammanen? :@
saattaa olla jossain keskustelua tästäkin aiheesta mutta en nyt löytänyt.
ne niiaa semmosta ympyrää kun tuun ylös joka ei todellakaan tee varmastikkaan hyvää.. Pitää muutenkin käydä varmaan lekurissa kyselemässä koska mun polvista lähtee sellanen meteli että oksat pois! Suoristaa jalan niin johan paukkuu! Niin että ois kiva jos joskus ois iso, mutta kokonaisvaltaisesti myös alakropastakin :dance2: