Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
gid sanoi:Ja prässissä ei kannattane lyödä polvia lukkoon, niinkuin aika monen aloittelijan näkee tekevän.
Maitooo sanoi:Nii sellasta aattelin kysyä että, kun teettekö jalkaprässiä sellai että ponnistatte lopuks niin et se levy irtoo jaloista? Mahtaako sellasesta olla suurempi hyöty kuin ihan normaalissa? Paraneeko esim pomppu?
ZweCCo sanoi:Mitäs mieltä olette tästä syväkyykyn vaikutuksesta polviin? Ainakin ite oon muutamilta henkilöiltä kuullu että se se vasta polvet pistääkin pasaks. En oo ite rohjennut sitten rueta sen takia mitään syväkyykkyjä kokeilemaankaan kun aijon koko lopun ikäni näillä polvilla kävellä. Onkohan tuo sitten ihan perätön juttu mitä olen kuullut?
Rin Tin Tin sanoi:Aikalailla paskapuhetta, tietysti mitä suuremmat raudat niin sitä enemmän se niitä polvia rasittaa, mutta ei sieltä mikään rikki mene jos tekniikka on oikea ja asento luonnollinen. Eikä alhaalla tietenkään päästetä "paineita" pois ja polvea löysäksi vaan koko ajan pidetään puristus yllä. Itsellä ainakin tuntuu ottavan huomattavasti enemmän polviin tuo prässi kun siinä on paljon enemmän romua ja kun sitä joutuu jarruttamaan alastullessa niin voimat ovat melkoiset.
Maitooo sanoi:Olin tuossa taas treenailee kaverin kanssa ni se teki sitä prässiä 230kg pompauttaen, koska jos hyppii tanko niskassa ni menee ala selkä jumiin kuulemma...
Kride sanoi:Kai tuokin on sitten yksilöllistä. Itselläni jos kyykyissä/prässeissä päästää polven alle 90° kulman, niin polvet naksuu ja juuri tuo paine saa aika pahan tunteen polviin. Minun käsitykseni mukaan siinä on etureidet aika luonnottomassa asennossa, mutta päätäni en vadille tuosta laittaisi.
ZweCCo sanoi:En ymmärrä miten kyykkyä vois tehä niin että polvi ei työnny eteenpäin. Kaatuu väkisinkin taakse vaikka kuinka yrittäis kumartaa selällä sinne eteen. Varmaankin selälle lähinnä vaarallista jos yrittää tehä kyykkyjä noin että polvet ei työnny eteen?
ZweCCo sanoi:En ymmärrä miten kyykkyä vois tehä niin että polvi ei työnny eteenpäin. Kaatuu väkisinkin taakse vaikka kuinka yrittäis kumartaa selällä sinne eteen. Varmaankin selälle lähinnä vaarallista jos yrittää tehä kyykkyjä noin että polvet ei työnny eteen?