Tänään hain hieman vaihtelua perinteiseen jalkatreeniin (jalkakyykky / lyhyet sarjat) ja tein prässissä ensin 20 toistoa. Painoja sen verran että just sain sen 20 menemään. Sitten lyhyt tauko ja uus sarja (niin monta toistoa kun pystyy). Edelleen lyhyt tauko ja uutta sarjaa kehiin. Tätä jatketaan niin kauan että yhteensä on tullut 100 toistoa ja jokainen sarja tehdään loppuun asti. Mulla meni sarjat jotenkin näin: 20,20,15,15,10,10,10.
Oli muuten hirmuinen polte reisissä ja ton setin jälkeen kävely oli miltei mahdotonta puhumattakaan portaista, joita salilla piti linkuttaa alas. Taitaa olla huomenna jalat kipeet
Suosittelen! No pain, no gain sai mun kohdalla tänään uuden merkityksen.
Mitäs muita vastaavia juttuja käytätte kun haluutte vaihtelua perinteiseen treeniin?
Oli muuten hirmuinen polte reisissä ja ton setin jälkeen kävely oli miltei mahdotonta puhumattakaan portaista, joita salilla piti linkuttaa alas. Taitaa olla huomenna jalat kipeet
Suosittelen! No pain, no gain sai mun kohdalla tänään uuden merkityksen.Mitäs muita vastaavia juttuja käytätte kun haluutte vaihtelua perinteiseen treeniin?
. Toi fillarointi auttaa palautumiseen kaikkein parhaiten.