Jalkapallopelit pystyyn Turkuun?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
näin sopivasti mestarienliigan innoittamana ajattelin kokeilla että joskos täällä olisi turusta sen verran porukkaa, että sais vaikka kesällä esim kerran viikossa pelit pystyyn? Ei sinne nyt vielä uskalla mennä potkimaan mutta kyllähän tästä pikkuhiljaa jo kun aurinko alkaa paistamaan.

Voisin olla kiinnostunut asiasta. Futishan on mahtavaa :)

Paavo Nurmi -stadionilla on kans kenttiä. Siellä ollaan joukkueen kanssa käyty kesätreeneissä pelailemassa palloa.

Mulla on nappulat.

(paska tosin olen pelaamaan kun junnuna otin niitä palloja vaan maalilla kiinni)

Mulla on ihan sama mihin kentälle mentäisiin. Nurmet taitaa olla Nurmi stadionia ja Ruissalon pikkukenttää lukuunottamatta aika tiukoilla... Hiekkakenttiä on sitten vähän jokapuolella turkua. Sitten on tietenkin noita tekonurmia impivaarassa ja parkilla ainakin.

Mulle kyllä melkein riittäisi sellainen kevyt versio potkupallosta vaikka kupittaan puistossa, viereen toki pallogrilli ja joukkueellinen mäyräkoiria.

Mulle kyllä melkein riittäisi sellainen kevyt versio potkupallosta vaikka kupittaan puistossa, viereen toki pallogrilli ja joukkueellinen mäyräkoiria.

Potkitaan pallogrilliä ja muodostetaan strategisia hyökkäyskuvioita fläppitaululla mäyräkoirista?

Aivan, tuohon olisi tosiaan hauskempi sellainen valmennusfilosofinen aspekti, muodostellaan vain taululle erilaisia strategioita kulminaatiopisteineen ja katsotaan sitten kenen mäyräkoirajoukkue toteuttaa pelikirjaa parhaiten. Tuohonhan voisi yhdistää onnistuneesti myös uhkapelin, hmmm....

Semijäykkään taktiikoiden valtaamaan fudailuun en varmaankaan lähde, sen verran on typerä laji kyseessä. Mutta jos pössis on enemmän tuohon MHK:n mainitsemaan suuntaan, olen aina valmis. Eli ts. jos jalkapallo on toissijaista, niin antaa mennä vaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No kunhan sentään joku tuo pallon paikalle :D
Ite kyllä ajattelin et jos sais porukkaa sillain, että 6 vs 6 tai vastaavaan puolekstunniks/tunniksi. Enkä nyt tarkoita että verenmaku suussa mutta että pelattais nyt kuitenkin jossain välissäkin.

No kunhan sentään joku tuo pallon paikalle :D
Ite kyllä ajattelin et jos sais porukkaa sillain, että 6 vs 6 tai vastaavaan puolekstunniks/tunniksi. Enkä nyt tarkoita että verenmaku suussa mutta että pelattais nyt kuitenkin jossain välissäkin.

On muutama kerta tullu lähdettyä potkimaan niin ettei palloakaan ole. Grilli vaan sitten väliaikaisesti muuhun käyttöön. Mutta mä oon ainakin aina valmis lähtemään mukaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom