- Ikä
- 39
Espanja nyt on ihan perseestä, en oo koskaan tykännyt maasta enkä niistä mölyävistä helvetin serranoista. Oon 10 kertaa suunnilleen käyny espanjassa ja joka helvetin kerta siellä saa jonku vatsataudin ku siellä on niin epäsiistiä ja likaista. Saksassa oon ollut myös paljon enemmin kuin espanjassa, pisimmillään kolmisen kuukautta, sekä useampia parinviikon kiertomatkoja, yhteensä 10 kertaa, niin kyllä sanon että saksa on maana aivan "hiukan" edellä manana-karvakäsiä. Saksalaiset on fiksuja, mukavia, kivoja, rentoja ja niitten kanssa tulee tosi hyvin juttuun, espanjalaiset on mölyäviä juntteja jotka ei osaa edes englantia, ne muuta osaa ku jahdata naisia, mitään oikeaahan sieltä ei tule.. Ne naisetkin jää "hiukan" kakkosiksi oikeastaan minkä maan naisille tahansa euroopassa, Saksassa sensijaan on maailman parhaat naiset.
e. Sanomattakin selvää että oranssia lähtee päälle sunnuntaina, mun kakkossuosikki kuitenkin. Hollantikin on maana miljoonakertaa parempi ku joku espanja, voisin vaikka huomenna muuttaa sinne jos jotain järkevää tekemistä ilmaantuisi, tykkään melkein yhtä paljon kuin saksasta. Perkele vaan kun yksi niitä ihan harvoista oikeasti vituttavista maista pääsee finaaliin. Ennemmin muuttaisin vaikka venäjälle kuin espanjaan. Venäläisetkin osaa niihinverrattuna edes käyttäytyä
no ehkä sun ei kannata mennä sinne enää...