Jalkapallon MM 2018 Venäjä

...... Jokunen matsi jo mennyt turnauksessa....

Kroatia - Argentiina 3-0 ........ ja Argentiinan tie päättymässä (nyt lohkon muista kiinni miten ..tiinan käy)

Hyvä matsi ... :oujee::rock:

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtavia nostalgiatrippejä nuo pelien välissä nähtävät insertit aiempien vuosien kisoihin. Itsellä näin juniorina ensimmäiset kisat mitkä muistan niin taitaa olla 2004 ja kun tuota Ranskan silloista starting XI:tä katsoo tai koko rosteria niin kyllähän siinä heikompaa hirvittää. Thuram, Abidal, Gallas, Makelele, Malouda, Pires, Vieira, Zidane, Trezequet, Henry jne jne... Toivottavasti Les Bleus menee tänäkin vuonna pitkälle ja miksi ei menisi. Harmillista että toinen suosikkini Hollanti on jonkinlaisessa taantumassa tai sukupolven vaihdoksessa mutta toivottavasti palaavat odotetulle tasolleen kun De ligt, Bazoer, Kluivert yms kasvavat huippupelaajiksi.Ehkäpä seuraavissa MM-kisoissa nähdään yhtä kova Hollanti kuin 2014.

Minä olen omat kuvitteelliset rahani lyönyt likoon Espanjan ja Saksan puolesta.

Eilinen iltapeli oli huikea!

Nautin kyllä suuresti näistä kisoista etenkin kun altavastaajat kairaa isoja vastaan voittoja ja tasureita. Jotenkin tulee hyvä fiilis. Laitoin Ruotsin voittajavedossa riskillä sijalle 3. mutta hei miksipä ei? Italia tiputettu, Saksa tiputettu ehkä. kuka seuraavaksi? Aineksia näiden kisojen Islanniksi.

Vaikka ylen futiskisassa saksan pistinkin loppuotteluun niin aika pahasti kirosin kun paska maa onnistui yliajalla, jota ei koskaan olisi kuulunut antaa viittä minuuttia.

Mua jäi vähän harmittamaan, että niistä alun kahdesta läpiajosta ei vihelletty mitään rikettä. Tuollainen valitettavasti vain suosii niitä naurettavia filmaussyöksyjä. Varsinkin kun nykyään olisi mahdollisuus tarkastaa tilanne jälkikäteen.

Pistänpä veikkauksia kehiin illan (itseäni kiinnostavista) peleistä:
Nigeria–Argentina 1-2 (tästä tulee poijaat semmonen trilleri, ainakin minun mielikuvitusmualimassa, hähhähhää)
Islanti–Kroatia 0-2
No hellytään sen verran, että laitetaan nuo loputkin
Australia–Peru 0-1
Tanska–Ranska 1-3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom