Jalkapallon MM 2018 Venäjä

Kroatian Ante Rebic harrastellut nuorempana bodausta ..... valitsi sitten kuulemma potkupallon
.. Yle toimittajan mukaan

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän kyllä harmittaa tuo Ranskan voitto, vaikka sitä osasin odottaakin. Silti olisi ollut Kroatian vuoro.

Mutta olipa aikamoinen kokemus olla siellä paikan päällä katsomossa. Pelin seuraaminen on paljon vaikeampaa kuin telkkarista, mutta fiilis on 100 kertaa korkeammalla. Meteli oli aivan mahdoton. Ja tuo peli meni itse asiassa tosi nopeasti. Oli ohi ennen kuin huomasikaan, kun telkkarista katsellessa se taas on niin puuduttavan tylsää, että melkein mieluummin hakkaan itseäni vasaralla kiveksille.

https://yle.fi/urheilu/3-10310103?origin=rss

Venezuelan presidentti Nicolas Maduron mielestä Afrikka oli Ranskan sijaan jalkapallon MM-kilpailujen todellinen voittaja

Ranskalainen joukkue näytti afrikkalaiselta joukkueelta. Tosi asiassa Afrikka ja afrikkalaiset maahanmuuttajat voittiva

Aika riskaabeli lausunto. Monellehan tulee tuosta mieleen, että afrikkalaisilla pelaajilla on kova fyysinen genetiikka urheilijoiksi, mutta kun heidän annetaan itse vastata älyllisesti haastavista asioista, kuten esim valmennuksesta niin samantien jäädään alkulohkoon.

Rasismia sanon minä.

Aika riskaabeli lausunto. Monellehan tulee tuosta mieleen, että afrikkalaisilla pelaajilla on kova fyysinen genetiikka urheilijoiksi, mutta kun heidän annetaan itse vastata älyllisesti haastavista asioista, kuten esim valmennuksesta niin samantien jäädään alkulohkoon.

Rasismia sanon minä.

Ranskalainen valmentaja , Ranskalainen pelitapa kurinalaisuus ym....

Venezuelan presidenttiä vituttaa se että lattari maat eivät tule enään ikinä pärjäämään mm kisoissa kiitos ( video tuomaroinnin :worship:)

Esim turha puhua mistään brasiliasta enään vuodesta 2002 jalkapallo on muuttunut huimasti, liioiteltuna voisi sanoa että sama kun voittaako iso-britannia jääkiekon maailman mestaruuden ensikisoissa.

8:n joukossa oli 6 eurooppalaista maata eikä mukana ollut Italiaa tai Espanjaa ja Portugalia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom