Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Brasilia pelannut näissä kisoissa ainuttakaan vakuuttavaa peliä?

Ei ainakaan minun mielestä. Ennen Neymarin loukkantumista toimi vähän paremmin, mutta ei se vakuuttavaa peliä silloinkaan ollut.

Itse laitoin rahat Hollannin voitolle, ei ainakaan vielä harmita se ratkaisu.

Onko Brasilia pelannut näissä kisoissa ainuttakaan vakuuttavaa peliä?
Välierä oli ainakin vakuuttavaa paskaa.

David Luiz, maailman kallein puolustaja. Kaikenlaista.

Silva ei saanut punaista ja Hollannille jo pari aika heppoista keltaista. Mielenkiintoinen linja...

Vähän tylsä peli, eiköhän tässä voi jo mennä kohta nukkumaan, kun tuo lopputulos on jo aika selvä. Toivottavasti huomisesta pelistä tulisi mielenkiintoisempi!

Hollanti näyttää tyytyvän tilanteeseen. Ei mitään isompaa yritystä tehdä lisämaaleja.

Jäi kyllä Brasseilta rankkari saamatta.

Olen odotellut kisojen ensimmäistä lappua sukeltamisesta, mutta sitten se tuleekin tilanteesta, josta pitäisi viheltää selkeä pilkku. :thumbs:

Tuomari vetää näköjään hämmentävällä linjalla loppuun asti.

Robben ollut vaihteeksi enemmän pitkällään kuin pystyssä.
Taitaa kaverilla olla vähän huono tasapaino ;)

Olen odotellut kisojen ensimmäistä lappua sukeltamisesta, mutta sitten se tuleekin tilanteesta, josta pitäisi viheltää selkeä pilkku. :thumbs:

Tuomari vetää näköjään hämmentävällä linjalla loppuun asti.

No jaa... jos pilkku pitää viheltää siitä että kaveri sukeltaa, mutta hiukan kontaktia sattuu tulemaan...

Kummallinen laji tämä potkupallo, kun puhutaan jatkuvasti "vapaapotkujen hankkimisesta".

No jaa... jos pilkku pitää viheltää siitä että kaveri sukeltaa, mutta hiukan kontaktia sattuu tulemaan...

Kummallinen laji tämä potkupallo, kun puhutaan jatkuvasti "vapaapotkujen hankkimisesta".
Blind ajoi suoraan mieheen, eikä pienintäkään yritystä pelata palloa. Toki siinä oli hyppyäkin mukana, mutta tuomarit ovat osittain ajaneet pelaajat tähän, että rikkeitä on etenkin rankkarialueella pakko korostaa, että niitä vihelletään. Ilmeisesti Oscar unohti huutaa, ehkä sitten olisi tullut pilkku.

Olikohan Algeria-Venäjä, kun Venäjän pelaaja otti Algerian pelaajalta rankkarialueella kaiken vauhdin pois repimällä sekä paidasta ja housuista, mutta täysin selvää rikettä ei vihelletty, koska algerialainen ei muistanut kaatua.

E: van Gaal tekee vielä nöyryytysvaihdon!

Hienosti repesi puolustus taas kerran.

Edit:
Tästä pelistä jäi päällimmäisenä mieleen heikohko tuomarityöskentely.

Nämä kisat eivät Brasiliassa tule ihan heti unohtumaan, vaikkei moni paikallinen ja muut brasseja symppaavat varmasti näitä haluaisikaan muistaa. Brassien kaksi viimeistä peliä maalierolla 1-10. :) "Brazil joins Saudi Arabia and North Korea as the only teams who have conceded 12+ goals in the World Cup"

Vitun Blatter. Jopa miehen kävelytyylistä huokuu epärehellisyys.

Suositut

Back
Ylös Bottom