Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Inska sanoi:
Huominen Espanja-Ranska kuulostaa paperilla ainakin huippuottelulta. Toivottavasti ei mene liian kyttäilyksi ja jää 0-0 tulokseen.

Espanja tuntuu olevan aika hyvässä vedossa, joten en usko, että he ainakaan lähtevät 0-0 hakemaan. Siellä on pirun monta nuorta jamppaa joilla tuntuu olevan kova into pelata. Veikkaan, että siitä pelistä lähtee Ranska kotimatkalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysymyksessä ei ollutkaan rangaistusalueen sisällä tapahtunut tilanne, vaan laidassa tapahtunut tilanne, jossa australialainen yritti estää italialaisen etenemistä. Australialainen rikkoi tuolloin, koska tuomari näytti soveltavansa hyötynäkökohtaa.

Ai pilkku annettiin 16-alueen ulkopulella tapahtuneesta tilanteesta?? Näinkö tarkoitit vai ymmärränkö vaan väärin?

Ai pilkku annettiin 16-alueen ulkopulella tapahtuneesta tilanteesta?? Näinkö tarkoitit vai ymmärränkö vaan väärin?
Ymmärrät

Mitä et ymmärrä? Pallo pelattiin laitaan lähelle sivurajaa italialaiselle. Australialainen rikkoi tuossa tilanteessa, mutta italialainen pääsi silti ohi. Tuomari olisi voinut viheltää Italialle vapaapotkun laidasta, mutta hänen mielestään hyökkäyksen jatkaminen oli Italian kannalta parempi vaihtoehto. Tämän merkiksi hän näytti soveltavansa hyötynäkökohtaa. Tämä ratkaisu ei liity rangaistusalueen sisällä tapahtuneeseen tilanteeseen. Pointtina oli se, että australialaisen olisi pitänyt pysäyttä italialainen (sääntöjen vastaisilla keinoilla) laidassa. Aussipelaaja onnistui laidassa rikkomaan sääntöjä, mutta ei pysäyttämään italialaista.

Tässä Sveitsi-Ukraina matsissa tuomari on kyllä vähän hukassa. Ei oikeen uskalla antaa kortteja vaikka kuinka potkitaan jaloille. Onkohan sanottu ettei tarvii näyttää korttia jokaisesta tilanteesta.

SC0, aussi repi Grossoa ensin siellä sivussa, hyötynäkökulman takia peli jatkuu. Sitten Grosso juoksi boksiin ja kompastui aussiin, ei mielestäni väsymystään vaan pilkkua kalasteli ja sai. Ei mielestäni hyvä tuomio antaa pilkkua, mutta en siitä Italiaa syytä vaan tuomaria joka sen pilkun antoi. Ei myöskään ollut Italian moka pistää palloa maaliin. Ruma päätös vaan tuolle matsille.

Huonoja tuomareita ollut monessa pelissä. Ivanov oli paras tuomari POR - NED matsissa. Olikohan iltalehti.fi joka kirjoitti että Ivanov teki väärin jakaessaan kortteja eikä tiennyt että Portugalin ja Hollannin välillä on aina kuumia matseja. Olisi kuulemma pitänyt puhua pelaajille.

edit: selvensit jo näkökulmasi. Olen itseasiassa samaa mieltä. Mielestäni rikkoi Grossoa aivan tahallaan, roikkui todella raskaasti kiinni. Olisi ennemmin kaatanut kuin päästänyt läpi.

Tässä tuomarilinjassa on se paha puoli että saattaa tulla pahojakin loukkaantumisia kun pelaajat huomaa että pilli ei soi mistään tilanteesta...

Huominen Espanja-Ranska kuulostaa paperilla ainakin huippuottelulta. Toivottavasti ei mene liian kyttäilyksi ja jää 0-0 tulokseen.

Paitsi että Ranskalta puuttuu niiden keskikentän sielu Zidane mutta jospa Ranska ottas trezequetin kentälle mikä vois olla ihan hyvä vaihtoehto Ranskalle ajatellen niitä vaivannutta maalinteko-ongelmaa...

Paitsi että Ranskalta puuttuu niiden keskikentän sielu Zidane mutta jospa Ranska ottas trezequetin kentälle mikä vois olla ihan hyvä vaihtoehto Ranskalle ajatellen niitä vaivannutta maalinteko-ongelmaa...

Harmi, et mun pitää taas olla eri mieltä sun kaa...:D

Mutta ZZn poissaolo olisi mun mielestä vain positiivinen asia Ranskalle. Valitettavasti mies vain taitaa olla avauksessa. Lisäksi, Henryn vierelle pitäis mun mielestä ottaa Saha eikä Treze, joka ei yksinkertaisesti ole vireessä.

Niin, ja Ranska menee tosta matsista jatkoon.

Ratkeaa näköjään molemmat tän päivän matsit pilkulta.

edit: hyvä torjunta, huono veto
Taitaa olla aika kovat paineet molemmilla

Harmi, et mun pitää taas olla eri mieltä sun kaa...:D

Mutta ZZn poissaolo olisi mun mielestä vain positiivinen asia Ranskalle. Valitettavasti mies vain taitaa olla avauksessa. Lisäksi, Henryn vierelle pitäis mun mielestä ottaa Saha eikä Treze, joka ei yksinkertaisesti ole vireessä.

Niin, ja Ranska menee tosta matsista jatkoon.

Jossain mielessä oon samaa mieltä kanssasi koska Zidane ei ole pelannut erityisen hyvin ja mielestäni Ranskan kannattaisi ottaa lisää hyökkäysvoimaa kehiin korjatakseen maalinteko-ongelmansa (Zizou on minusta poissa sen takia koska otti kahdessa viimeisessä alkulohkon pelissä putkeen keltsin.) Saha tai Trezequet mutta lisää hyökkäyvoimaa Ranskalle on mielestäni päivän sana!

ei ollu kaks ekaa pilkkua liia hääppösiä. Jäätävän rauhallinen ja hieno suoritus toi kolmas pilkku.

Sveitsi oli harvinaisen surkea pilkuissa .:jahas:

Olipahan tasainen matsi jos ei noita pilkkuja lasketa jossa kyllä sveitsi floppas ihan kympillä...

Herranen aika, äijä tuli vaihdosta kentälle, varmasti vain pilkkua varten, tulee 20 000 sveitsi fanin eteen, ja ZIPPAA pallon verkkoon. Vittu mitkä hermot. Ja fantastinen mokke ukrainalla, pilkku ei oo koskaan helppo torjua, vaikka veto olis minkälainen tahansa.

Nyt oli hiukan eri tuomari linja, mutta kyllä tämä on enemmän jalkapalloa kuin se hollanti - portugal jossa vihelletään jatkuvasti. Muutamia jäi viheltämättä mutta ne meni tasapuolisesti. Eikä filmausta ollu muutaku pari kertaa.

Ukraina tiputtaa italian, tollasen voiton jälkee ei varmaan voi uskoa sitä joukkuehenkeä ja tsemppiä seuraavaan peliin. Kun taas italialaiset tietää että voitto tuli täysin tuomarin avustuksella.

Kyllä se tuomarilta lähti myös lapasesta, hollanti peli nimittäin, Mitä tästäki olis tullu jos kortti olis vilkkunu noistaki tilanteista ainaki 15 kertaa. se ivanovi anto koko aika mussuttaa joka tilanteesa, kyllähän siinä hermo palaa kaikilla. Mun mielestä aika moni peli on liikaa ratkennu tuomareiden sekoiluihin

Herranen aika, äijä tuli vaihdosta kentälle, varmasti vain pilkkua varten, tulee 20 000 sveitsi fanin eteen, ja ZIPPAA pallon verkkoon. Vittu mitkä hermot. Ja fantastinen mokke ukrainalla, pilkku ei oo koskaan helppo torjua, vaikka veto olis minkälainen tahansa.

Jep, ja vielä valtavalla 8 minuutin aikaisemmalla A-maajoukkue kokemuksella :)

(Zizou on minusta poissa sen takia koska otti kahdessa viimeisessä alkulohkon pelissä putkeen keltsin.)

Zidane katseli alkulohkon viimeisen pelin katsomosta otettuaan varoituksen kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Zidanehan törttöili itse tuon varoitustilinsä täyteen, täysin turhalla varoituksella hyökkäyspäässä.

Zidane katseli alkulohkon viimeisen pelin katsomosta otettuaan varoituksen kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Zidanehan törttöili itse tuon varoitustilinsä täyteen, täysin turhalla varoituksella hyökkäyspäässä.

Totta, ja saa nyt pelata Espanjaa vastaan.

Olipa pannukakku toi matsi. No, huomenna on sit pari huippumatsia edes. Tsemiä Ranska!

vaikka varsinainen peli aika eikä jatkoaikakaan antanu mitään sydämen tykytyksiä mutta kyllä noi rankkarikisat piristää välillä, jos suosikki joukkue tippuis rankuilla niin se vituttais ja tuntuis ihan epäoikeudenmukaiselta ku ei ollu pelitilanne maali ,mutta tollasta peliä jossa vitutus ei oo suuri vaikka ukraina olis hävinnykki, niin tota oli hauska katsoa.

Back
Ylös Bottom