Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, sinä syytit tuomaripeliä siinä kohdassa kun hommat ei menny niinku halusit. Matsin jälkeen sitten kaikki, jotka syyttävät tuomaripeliä ovat kateellisia, ja eivät tajua että voitto ansaitaan maaleilla. :thumbs:

Ei tää näköjään ymmärrä, vaikka vääntää rautalangasta.:lol2:

Kannatan Saksaa. Ja mulle oli etukäteen ihan sama,kumpi menee jatkoon. Itseasiassa toivoin loppupeleihin juuri "suuria maita".
Mutta joo...
:arvi:
Juu nyt tajusin sun pointin mutta olen vaan huomannut tämän Italia-vastaisuuden joka kisoissa joten tämäkään ei ollut mielestäni poikkeus...Maalit ovat ne jotka ratkaisevat, jälkipeli on turhaa, piste.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On myös aivan eriasia katsoa kotisohvalta teeveestä ne tilanteet ilman mitään ammattitaitoa, mutta ammattituomarin ei kyllä pitäs noin isoja mokia tehdä ja tohon paikkaan vielä. Se oli lähellä, miehiä ei seisonut edessä ja aivan varmana näki sen tilanteen. Sillä oli aikaa seurata kauan aikaa sitä tilanteen kehitystä koska se oli kuin hidastetusta filmistä koko touhu.

Ei siinä nyt selitykset auta.

Toivottavasti myöhäis ottelua ei tuomari kuse. Ukraina sais mennä jatkoon ja sit tiputtaa viimeistään italian.

älkää oikeesti vikiskö, jos Italian peli ei mielytä älkää kattoko niitten pelejä. En itsekkään pidä Italiasta (paitsi Deli on kunkku), mutta minusta he tekivät maalin Australia ei. Näissä peleissä ei tyylipisteitä kerätä vaan se menee jatkoon kuka tekee enemmän maaleja. Ja tuo tilanne mistä se pilkku tuli olisi varmasti moni muunkin maalainen kaatunut maahan.

pitkävetoki pysyi vielä hengissä:)

Missä kohtaa tuossa postauksessani minä sanoin että se oli sukellus?Minä sanoin että jos ja kun porukka täällä palstalla alkaa arvostella Italiaa sukeltamisesta, kannattaisko opetella suomenkieli ennenkuin tulet tänne väittelemään.

Musta tuntuu että olet nyt aika yksin sun ontuvien perusteluidesi kanssa maalin oikeellisuudesta, ja siitä miksi me suomalaiset (ja sitä kautta tietenkin vannoutuneet Australian kannattajat) arvostelemme tuota ratkaisua :lol2:

Edit: en mä jaksa kun ei tunnu menevän pointti perille, vaikka muutkin ovat yrittäneet sanoa saman asian myös.

Mun nähdäkseni "Maseratti" rappasi lähinnä Zambrottaa, ja aussi sitten heittäytyi noiden kahen pakin koipien yli.

Ja sit hyvityspilkku.

Musta tuntuu että olet nyt aika yksin sun ontuvien perusteluidesi kanssa maalin oikeellisuudesta, ja siitä miksi me suomalaiset (ja sitä kautta tietenkin vannoutuneet Australian kannattajat) arvostelemme tuota ratkaisua :lol2:

Edit: en mä jaksa kun ei tunnu menevän pointti perille, vaikka muutkin ovat yrittäneet sanoa saman asian myös.

Kyllähän stereotypia on että italialaiset ovat näitä filmaajia ja jos Italia menee jatkoon niin siinä täytyy olla aina jotain hämärää esim. tuomari- tai sopupeliä. Sanot ettet jaksa ja silti koko ajan mussutat?

Mun nähdäkseni "Maseratti" rappasi lähinnä Zambrottaa, ja aussi sitten heittäytyi noiden kahen pakin koipien yli.

Ja sit hyvityspilkku.
Näinhän se oli, pakin taklaus osui hieman aussipelaajaan muttei missän nimessä punaisen kortin arvoisesti...

Meitsillä on aina Delin paita päällä Italia pelin aikana :D

pitäisikö pistää Delin kunniaksi oma viestiketju pystyyn:D

Vittu kun filmaaminen vie kaiken katseluilon pelistä.Taas italialaiset tekee sen
mitä parhaiten osaa,eli kaatumisen.Se pilkku 93 minuutin kohdalla oli kyllä väärä,niin väärä.

ihan oikein että italia voitti..pilkku oli kyseenalainen mutta oli virhe tuomarilta tai ei..italia on nyt jatkossa aussit ei..ja mitä tuohon filmaamiseen tulee niin sitä harrastaa kaikki maat ja pelaajat ihan samanlailla kun italia...se on vaan kaikkien päässä että pelkästään italia filmaa..itse toivon italian jatkoa siksi että haluan nähdä huippumaitten pelejä..mutta kyllä Brasilia jyrää:worship:

ihan oikein että italia voitti..pilkku oli kyseenalainen mutta oli virhe tuomarilta tai ei..italia on nyt jatkossa aussit ei..ja mitä tuohon filmaamiseen tulee niin sitä harrastaa kaikki maat ja pelaajat ihan samanlailla kun italia...se on vaan kaikkien päässä että pelkästään italia filmaa..itse toivon italian jatkoa siksi että haluan nähdä huippumaitten pelejä..mutta kyllä Brasilia jyrää:worship:

Täysin samaa mieltä kanssasi, ei tuo filmaaminen pelkästään Italian helmasynti ole!
Brassit on kyllä pelanneet hyvin ja heillä on kyllä timantinkova joukkue koossa mutta kyllä Italia vie ;)

Täysin samaa mieltä kanssasi, ei tuo filmaaminen pelkästään Italian helmasynti ole!
Brassit on kyllä pelanneet hyvin ja heillä on kyllä timantinkova joukkue koossa mutta kyllä Italia vie ;)

joo kyllä näitä näyttelijöitä riittää joka maan joukkueessa...tosiasia valitettavasti...

Minä olen täällä varmaan ainoita, joilla on italialaista verta, mutta pakko on sanoa, että siinä kaksi väsynyttä äijää kaatui toisiinsa kompuroiden rangaistusalueella. Grossoa on turha myöskään syyttää filmaamisesta, ihan kunnon lipat veti. Pilkkuahan siitä ei olisi kuulunut viheltää, joten Italialla kävi tosiaan tuuri tällä kertaa. Sinänsä en välitä paskan vertaa Australiasta, sillä ei ole mitään loistavaa esitettävää tällaisilla areenoilla. Kiva, että Italia meni jatkoon. Jos tuomari on niin löyhäkätinen, että antaa tuosta pilkun, sisäänhän se on vedettävä.

Näissä kisoissa ovat aivan muut maat kuin Italia hoitaneet filmauspuolen (Hollanti nyt Euroopan ykkössukellusmaa, snorkkelit vain puuttuivat), joten mielestäni olisi reilua keskustella myös Italian otteluista ilman vihamielistä ennakkoasennetta, joka useista kirjoituksista paistaa läpi. Miten se Italia voi kiinnostaa silti niin paljon, että pitää koko ajan jauhaa siitä jotain paskaa?

Ei oo ikinä mikään jalkapallo-ottelu vituttanu niin paljoa. Ei ollu pilkku. Ei. Eikä ollu Italia parempi, heikko peli kaikenkaikkiaan. Oli vissiin tuomarilla tulosvetolapussa 1-0.

Ja mitä tuohon filmaamiseen tulee, niin kyllä ne Italialaiset on aina olleet niitä pahimpia kaatujia ja herkimpiä loukkaantumaan (ja heti ku paarit on vieressä, parannutaan, aargh!)

Oli miten oli, toivottavasti Ukraina voittaa nyt alkaneen matsin.

Ja Argentiinahan nämä kisat vie :)

Suositut

Back
Ylös Bottom