Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä että ois vaan napannu kuonoon sen puskunJoo, ois vaan pistäny munapäätä suoraan kuonoon.
no niin,koska mua ei ole vielä asunnosta häädetty,tarkoittaa se sitä että mä olisin saanut huutaa ja hakata seiniä vielä kovempaa eilen.noh,ens kerralla sitten :D
Niin tuskinpa siinä mitään "vitun homo" tai ranska on paska" juttua heitettiin.
Mä kyllä heti ajattelin,että siinä mentiin kyllä pahasti henkilökohtauksiin ja en
yhtään ihmettele jos Zidanelta paloi hihat.Harmi vain tosiaan,että ei vetänyt
sitä puskua nenään.
voi hitsi ku olin nii RANSKAN kannal...
mut elämä on
Kyllä Zizou tietää, että noita herjoja on joka pelissä niitä ei vaan saa kuunnella,
Missäköhän se Materazzi Zidanen oikein teloisi, kun tämä oli Zidanen viimeinen peli hänen urallansa. Tuskimpa Materazzi kuintenkaan niin hullu on, että siviilissä Zidanen kimppuun hyökkäisi. :lol2:jos Zidane olis Materazzia päähän puskenut niin Materazzi tulisi joskus ja teloisi Zidanen oikein kunnolla on se sen verran hullu äijä
JOS toi huuliltaluku paljastuu oikeaksi, ettäkö ihan joka pelissä saa kuunnella kun siskoa haukutaan huoraksi ja itseä terroristiksipaskaksi. En usko et ihan kaikki kuitenkaan menee yksityiselämään asti noissa vittuiluissa.
Missäköhän se Materazzi Zidanen oikein teloisi, kun tämä oli Zidanen viimeinen peli hänen urallansa. Tuskimpa Materazzi kuintenkaan niin hullu on, että siviilissä Zidanen kimppuun hyökkäisi. :lol2:
Noille http://www.ggzidane.com/gallery/ sai repeillä huolella. :D
Juu morjes. Et sattunut miettimään jatkotoimenpiteitä? Voisi olla ura aika paketissa sinun snagariheijarin jälkeen.Mistä tämä hikinen päälläpukkaus? Jos kaveri tiesi että punaista tulee ja matsi on muutenkin viimeinen, niin mikset vetää rehellisesti snagariheijarilla?
Juu morjes. Et sattunut miettimään jatkotoimenpiteitä? Voisi olla ura aika paketissa sinun snagariheijarin jälkeen.