SteveBerman
Sisältä kuollut
Olen ihan eri linjoilla. Portugali heittäen jatkoon Ronaldon viimeistellessä pari-kolme rysää. Bale tekee ehkä yhden jos sitäkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monessa pelissä oli selvä altavastaaja joten tottakai se vaikutti asiaan.
Mutta vaikka joukkueita oli paljon mukana, niin todellisia heittopusseja ei mielestäni ollut - ellei Venäjää lasketa sellaiseksi. Minusta nämä oli ihan hyvä kisat! Jos jotakin, niin Islannin esityksen minä tulen todennäköisesti muistamaan pitkään. Minusta Wales myös yllätti pelaamalla hienot kisat.Tämähän tuon uuden 24 joukkueen kisasysteemin varjopuoli on. Mahdollistaa nämä yllättäjät, mutta aiheuttaa toki sen, että lilliputtimaat lähtevät puolustuksen kautta oikeita futismaita vastaan.
Mutta vaikka joukkueita oli paljon mukana, niin todellisia heittopusseja ei mielestäni ollut - ellei Venäjää lasketa sellaiseksi. Minusta nämä oli ihan hyvä kisat! Jos jotakin, niin Islannin esityksen minä tulen todennäköisesti muistamaan pitkään. Minusta Wales myös yllätti pelaamalla hienot kisat.
Tämähän tuon uuden 24 joukkueen kisasysteemin varjopuoli on. Mahdollistaa nämä yllättäjät, mutta aiheuttaa toki sen, että lilliputtimaat lähtevät puolustuksen kautta oikeita futismaita vastaan.