- Ikä
- 44
Kyykyssä ei ilmeisesti kannata kyykätä jalkoja ihan lukkosuoraan ainakaan kun käsittelee lähellä maksimia liikkuvia romuja? Meinaan onko tässä joku loukkaantumisriski olemassa...
Kunhan et lyö niitä vauhdilla niin tuskimpa on väliä miten teet. Itse jätän sen viimeisen tuuman yläasennosta vajaaksi.
Mites polvisiteiden käytön laita? Itsellä ei ole polvet vihoitelleet lainkaan, mutta nostotyyli on ollut sellainen, että aika nopeaa mennään alas... Käsittääkseni polvisiteistä ei itse nostoon saa mitään hyötyä, vaan ne ainoastaan tukevat polvia notkahtamasta.
Jos ongelmia ei ole niin en käyttäisi. Lämmittimet taas ovat eri asia, itse en tarvitse koska treenaan aina kunnon golleget päällä ja lämpöä riittää.
Polvisiteistä saa kyllä ihan mukavasti apuja nostoon, jousena nekin toimivat tiukalle vedettäessä.
Kannattaa opetella jarruttamaan alasmennessä eli jätät sen pommittamisen pois. Ihan siellä ala-asennossa voi halutessaan pienen pompun tehdä jos siltä tuntuu, eli juuri ennekuin pohkeet ja takareidet koskettavat. (oletan siis että kyykkäät pohjaan asti)