Jalat väliin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonkeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli mun nykyinen ohjelma on:

ma: hartiat, ojentajat, vatsat, rinta

ke: jalat, alaselkä

pe: hauis, vatsa, selkä

On tässä tullu pelattua jääkiekkoo sen verran että jaloissa on paljon enemmän lihasta verratuna käsiin esim. Mietin että voiskos ton KE:n jalat ja alaselän jättää väliin joka toinen viikko, ja keksiä sen tilalle jotain muuta? Esimerkiksi hauista/rintaa/vatsaa?

ps. on muutenkin toi alaselkä kipee.

jonkeli sanoi:
On tässä tullu pelattua jääkiekkoo sen verran että jaloissa on paljon enemmän lihasta verratuna käsiin esim. Mietin että voiskos ton KE:n jalat ja alaselän jättää väliin joka toinen viikko, ja keksiä sen tilalle jotain muuta? Esimerkiksi hauista/rintaa/vatsaa?

ps. on muutenkin toi alaselkä kipee.
Ei sitä kannata väliin jättää. Jos olo nyt on sellainen että ne jalat on kauhian isot ja rumat ja liian lihaksikkaat jne. niin treenaa niille vaikka voimaa ja tee jotain mukavaa kuntouttavaa selälle. En kovin montaa jääkiekkoilijaa tunne, mutta ei minun tutuistani yhdelläkään ole kyllä kovin paksuja jalkoja.

jos lätkää kerran pelaat niin treenaa nyt ihmeessä niitä jalkoja tasapuolisesti! rupee luistin kulkemaan ku kunnolla kyykkäilet... ja miksei loitontajiakin voisi tehdä, niitä kun siinä luistelussa tarvitsee. hauiksia, rintaa ja vatsaa et sen erikoisemmin tarvitse. ellet harrasta poikittaista mailaa :lol2:

Niinhän sitä aina sanotaan että ei voi jättää väliin, mutta itse salibandyä (joo sitä) pelanneena tiedän että jos on treenit 5x viikossa niin ei kauheasti huvita alkaa kyykkäilemään siinä kohtaa, lisäksi toinen laji kärsii väkisinkin jos kovin punttailee jalkoja. Jokatoinen viikko riittää jaloillekin varmasti ihan hyvin (monethan treenaa ihan voimatreeneissäkin mave/kyykky vuoroviikoin). Jalkoja treenataan sitten enemmän kun lätkäkausi on tauolla.

Back
Ylös Bottom