Eli aikaisemmin olen painellut 2-jakoisella neljästi viikossa painottaen käsiä ja olkapäitä. ne kun ovat se heikoin lenkkini. Vastaavasti jalat, erityisesti pohkeet sekä rinta ja selkä ovatkin sitten huomattavasti siedettävämmän näköiset. Aikaisemmin tuli salibandya pelailtua vain 2 kertaa viikossa joskin jo silloin oli ongelmia jalkojen palautumisen kanssa. Nyt salibandya tulee pelailtua 3 kertaa viikossa ja jotain muutakin aerobista sillon tällöin joten jalat saa 2 jakoisella punttireenillä mielestäni turhan kovasti rasitusta, siitä huolimatta että jaloille en tee muuta kuin 4 sarjaa etukyykkyä ja 3 sarjaa SJmavea per päivä.
Eli kuinka kannttaisi reenejä muuttaa ilman että yläkropan kehitys kärsii? Erityisesti siis kädet ja olkapäät on se akilleen kantapää. Monesti tuntuu että tehtyäni ensin jalat puntilla olen jo aivan poikki ja noille heikoimmille osille jää sitten vähemmän voimia. Treenijako on tuossa 2-jakoisessa ollut jalat/kädet sekä selkä/rinta/olkapäät/vatsa
Tiedostan toki että lopettamalla tuo salibandy ja muu aerobine saataisi varmasti enemmän irti kehonrakennus mielessä, mutta oman hyvinvointini kannalta koen myös muunlaisen liikunnan tarpeelliseksi
Eli kuinka kannttaisi reenejä muuttaa ilman että yläkropan kehitys kärsii? Erityisesti siis kädet ja olkapäät on se akilleen kantapää. Monesti tuntuu että tehtyäni ensin jalat puntilla olen jo aivan poikki ja noille heikoimmille osille jää sitten vähemmän voimia. Treenijako on tuossa 2-jakoisessa ollut jalat/kädet sekä selkä/rinta/olkapäät/vatsa
Tiedostan toki että lopettamalla tuo salibandy ja muu aerobine saataisi varmasti enemmän irti kehonrakennus mielessä, mutta oman hyvinvointini kannalta koen myös muunlaisen liikunnan tarpeelliseksi