Jalat ongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli miten saaha nää nykyiset tikkujalat nopeimmalla tavalla vähän isoimmaks näin suoraan sanottuna..mikä ois hyvä sarja tai tapa kasvattaa reidet sääret ja pakarat isommiksi..tulokset näkyy muualla kehossa mut jalat tuntuu olevan samanlaiset kun ennenki..aikaa salilla käydä 4 päivää viikossa :)

2 jakosta alakroppa yläkroppa jaolla

Jalkapäivät esim näin

1.päivä
Kyykky
Prässi
Koukistus
Ojennus
Pohkeet

2.päivä
Kyykky
SJMV
Ojennus
Koukistus
Pohkeet

Ootko tehny kyykkyä?

kyllä olen. mutta oon aika epätietonen et mitkä ois sopiva määrä painoja ja millä toistolla. en oo oikeen koskaan saanu hyviä neuvoja jalkojen tekoo tai itsekkää ottanu selvää nii ajattelin nyt lähteä hakemaan sellasia..

kyllä olen. mutta oon aika epätietonen et mitkä ois sopiva määrä painoja ja millä toistolla. en oo oikeen koskaan saanu hyviä neuvoja jalkojen tekoo tai itsekkää ottanu selvää nii ajattelin nyt lähteä hakemaan sellasia..

Aluks vaikka 4x10 kyykkyä ja muita liikkeitä 3x10

E: painot sen mukaan et menee 11-12 toistoa sillä paino määrällä. jätät katsos 1-2 toistoa varastoon. Lisäilet painoa aina kun tuntuu siltä. Aluksi nousee hyvinkin nopeasti.

Jos ei pahemmin kyykkyä ole tehnyt niin kannattaa varmaan aloittaa pienistä painoista about 30kg ja tekee 5x8 tai 4x10 ja lisää joka vko rautaa, joko 2,5kg tai 5kg.

hopon ohjelma on aika hyvä. Opettele aluksi kyykyssä tekniikkaa ja muissa liikkeissä runttaat sitten vähän kovempaa. Kun osaat kyykätä vedät senkin lujaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom