Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
On. Kyykkäät sukat jalassa tai paljain jaloin. Tuntuma pohkeisiin on mieletön ja liike tehdään oikeasti pohkeilla, eikä kengänpohjien avustuksella. :kippis:
Hups. Tarkoitin pohjenousua. Väsyttää jo kovasti. Kiitos kun korjasit ja :kippis:.Originally posted by hiliviuskas
ai että pitäs KYYKÄTÄ sukkasilleen tai ilman sukkia? Vai meinaakko että pitäs tehdä nää pohje reenit sukkasilleen tai ilmansukkia?
Originally posted by Hapero
Mulla ainakin sattuu jalkapohjiin ihan vitusti, jos teen pohkeita sukkasiltaan. Ei ne kengät luista, jos vaan keskittyy siihen, että tekee sen kans pohkeilla ja rauhallisesti..
Muutaman treenikerran jälkeen kipu kyllä häviää, aluksi vain pitää vähentää treenipainoja.Originally posted by Hapero
Mulla ainakin sattuu jalkapohjiin ihan vitusti, jos teen pohkeita sukkasiltaan.
Originally posted by Hannibal
Joo, tykkään tehdä pohkeet paljasjaloin tai sukkasillaan.
Tämä menee taas vähän ohi aiheen. Minulla käy usein näin: kun kuritan jalkatreenissä (etu)reisiä oikein kunnolla, niin että meinaa itku päästä, esim. tekemällä reisiojennusta sarjan tai pari ylimääräistä -> aivan mahdoton tehdä sen jälkeen pohjenostoa istuen, kiduttava polte etureisissä sen pehmusteen kohdalla vie täysin huomion pohkeista. Kai teillekin tämä on tuttu juttu, mikä teillä avuksi?
kiduttava polte etureisissä sen pehmusteen kohdalla vie täysin huomion pohkeista
kun kuritan jalkatreenissä (etu)reisiä oikein kunnolla, niin että meinaa itku päästä, esim. tekemällä reisiojennusta sarjan tai pari ylimääräistä -> aivan mahdoton tehdä sen jälkeen pohjenostoa istuen, kiduttava polte etureisissä sen pehmusteen kohdalla vie täysin huomion pohkeista. Kai teillekin tämä on tuttu juttu, mikä teillä avuksi?
Originally posted by Yusu
Mulla alkaa joskus jalkapohjaan sattumaan aivan helvetisti. Menee sarja sillon kyllä ihan viturallee. Tapahtuuko muilla tällästä?
edit: siis kipu ei johdu siitä, et jokin painasi liikaa jalkapohjaan. Kipu on vähän samanlaista, kun suonenveto .. öö?
Originally posted by Hulkki
Siis jos puhut sellaisesta äkillisestä vihlaisusta jalkapohjan keskellä (ei päkiässä eikä kantapäässä vaan siinä keskellä) niin tuttu juttu.