Joo mä oon treenannu sillain, että oikea jalka maanataina ja vasen keskiviikkona, tiistai on lypsämistä varten! Sentti tullu jo lisää pituutta.
No ei vaan oikeesti. Tokihan jalat voi kahdelle päivälle jakaa, jos tuntuu ettei niitä saa yhtenä päivänä treenattua. Onhan sekin yleistä, että treenata hauikset ja ojentajat eripäivinä, niin miksei myös etu- ja takareidetkin. Toisaalta en minä myöskään näe estettä sille etteikö niitä vois tehdä yhdellä kertaa. Tää on aivan siitä kiinni mihin riittää potku. Pääasia, että ne lihakset saadaan kohtuu teholla treenattua, eikä se mitä muita lihaksia samanapäivänä tehdään.
Ja se voi olla ihan hyvä idea treenata pohkeita 2x kierron aikana. Ei se välttämättä paranna kehitystä, mutta aina kannattaa kokeilla mikä just itsellä toimii.
Noihin pohkeisiin sen verran, että itse oon saanut parhaan koon lisäyksen tekemällä niitä vain sillä tyylillä, että pienet painot ja päästää joka kerta liikkeen aivan alas ja nostaa niin ylös kuin menee, eli maksimi liikerata ja sen lisäksi pitkiä sarjoja. Tuntuu siltä, että mitä enemmän pohkeisiin laittaa painoa, niin sitä enemmän se liike menee pelkällä pohkeen kimmoisuudella ja liikerata lyhenee. Enpä oo koskaan kyllä jaksanu kunnon jaksoa kokeilla miten 2x viikossa toimis pohkeille, mutta kyllä se ainakin voi toimia :kippis1: