Ajattelin kysellä vähän mielipiteitä. Pistetääs ensin vähä taustoja noin puolen vuoden ajalta. Mulla alkoi heti vuodenvaihteen jälkeen kova kuume(38-40 astetta), joka kesti noin kaksitoista päivää. 9. päivä tammikuuta alkoi intti, ja olin neljä päivää varuskunnan osastolla. Sen jälkee olin pari viikkoa suurinpiirtein terveenä, kunnes alkoi pieni lämpöily. Se sitten nousi siitä, ja olin kuumessa jonkun aikaa. Tämän jälkeen alkoi myös ilmeisestikin penikkatauti vaivaamaan, ja se on vaivannut tähän asti enemmän tai vähemmän. Myöskin kuumeilua on ollu parin viikon välein sen jälkeen. Nyt olen ollu yli 38 asteen kuumessa kaksi kertaa kolmen viikon sisällä. Eli pari kertaa pitäny lepäillä Haminan varuskunnan sairaalassa. Sääret on myöskin kipeytyneet, ja vasen nilkka on mennyt aikalaisen jumiin. Röntgen kuvat on otettu eikä niissät näkynyt mitään.
RUK:ssa olen saanut 16 päivää poissaoloa, ja se lähenee 20 päivän maksimia ikävästi. Voisiko olla, että minulle on iskenyt ylikunto sairailun takia? Täällä on kumminkin vielä paljon enemmän tai vähemmän raskasta liikuntaa. Pitäisi 2 kuukautta pysyä terveenä ettei minua potkittaisi ulos. Olen koittanut venytellä jalkoja, erityisesti reisiä ja pohkeita. Sekä myöskin hieroa pohkeita penikoiden lievitykseksi. Ei ole paljoa auttanut... Kellään ehdoituksia, mistä kuumeilu johtuu, ja mitä voisin tehdä jaloille?
Edit: Nytkin kun en ole tehnyt yhtään mitään kun olen yksin yksikössä, niin pienoinen 37,1 asteen lämpö päällä jatkuvasti. Polvet on kanssa aika kipeänä(minulla on todettu osgood-slatterin tauti aikoinaan.)
RUK:ssa olen saanut 16 päivää poissaoloa, ja se lähenee 20 päivän maksimia ikävästi. Voisiko olla, että minulle on iskenyt ylikunto sairailun takia? Täällä on kumminkin vielä paljon enemmän tai vähemmän raskasta liikuntaa. Pitäisi 2 kuukautta pysyä terveenä ettei minua potkittaisi ulos. Olen koittanut venytellä jalkoja, erityisesti reisiä ja pohkeita. Sekä myöskin hieroa pohkeita penikoiden lievitykseksi. Ei ole paljoa auttanut... Kellään ehdoituksia, mistä kuumeilu johtuu, ja mitä voisin tehdä jaloille?
Edit: Nytkin kun en ole tehnyt yhtään mitään kun olen yksin yksikössä, niin pienoinen 37,1 asteen lämpö päällä jatkuvasti. Polvet on kanssa aika kipeänä(minulla on todettu osgood-slatterin tauti aikoinaan.)