JAG's epg pieni ongelma.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Ensinnäkin koneeni on Topfield Masterpiece kaapelimalli TF5100c.
Nyt on ollut aikaa testata noita topfieldin tapeja.

Iskin tuon jag's epg:n versio 2.7e ja on kyllä mukava se ominaisuus jotta saa hakusanan perusteella tallentaa ohjelmia.
Mutta yksi puute jagsissa löytyi. Itse en ainakaan kirveelläkään saanut epgssä sitä i-nappulaa painamalla selostusta ohjelmasta. guide nappia painettaessa Epg:ssä näkyy sen "lukujärjestyksen" alapuolella alimpana yksi rivi ohjelman selostusta, mutta yhdelle riville ei paljon tekstiä mahdu.

Koneen oman koneen guidesta kun valkkaa jonkun ohjelman ja painaan i-nappia, niin tulee se erillinen ikkuna jossa lukee ohjelman selostus.
Puuttuuko tuo jagsista?
i-nappi avaa vain jagsin ohjeen mitä mikäkin nappi kaukosäätimestä tekee.
Olisi mukava guidesta lukea illan ohjelmien selostuksia. Nyt en saa Jagsilla sitä mitenkään luettua.
Muilla ollut vastaavia ongelmia?

improbox tuntui myös asialliselta. Täytynee oikein ostaa siihen lisenssi, kun ei kovin kallista tunnu olevan.

description extender olis varmaan myös asiallinen, mutta ei tuntunut toimivan minulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
description extender olis varmaan myös asiallinen, mutta ei tuntunut toimivan minulla.
DE (http://www.toppy.org.uk/~simonc/descriptionextender.html) vaatii JAG's 3.0:n (beta 5 taitaa olla uusin).

Myös tuo i-napin tuki on 3.0:ssa, pätkä 2.7:n manuaali "The status bar at the bottom of the EPG shows the first line of the description for the highlighted programme. It is not possible to see the rest of the description."

Itse olen jo muutaman kuukauden käyttänyt noita 3.0 betoja ja hyvin on toiminut.

Sen verran korjaan, että eipä tule kolmosversiossakaan i-napista lisätietoja, en tiedä mistä oli tuollainen jäänyt mieleen, mutta kuitenkin DE toimii siinä ja se teksti näkyy siellä alalaidassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom