Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Saako jackeddia vielä muualta Suomesta kun hardcorelta? 49e! On kuitenkin ihan liikaa. Briteissä mm. 30e. Vain luottokortti puuttu..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää tavaraa on, mut hitto kun nää buusterit maksaa reilusti riittoisuuteensa nähden.. mut toimivuudeltaan ihan n.o. x-ploden veroista jos multa kysytään.

Beta-alaniiniko se aiheuttaa tässä Jack3d:ssä sitä pistelyä? Itellä tulee kasvoihin ja korvalehtiin, mutta menee kyllä ohi todella nopeasti. Jännä.

Tänään kokeilin.. Ei mikään maailmoja mullistava tuote, mutta kyllä toi paremmin kuitenkin toimii kuin esim. Battery tai kofeiinipillerit. Huulia aluks hiemam kutitti.

Eli tääkin poistuu sitten Suomesta kohta, vaikkei täysin "original" versio olekaan(?). Jemmapurkkeja sitten tilaamaan vielä kun ehtii.

Eikös tossa sanottu, että se ensimmäinen erä sisälsi jotain astmalääkettä, mikä kuitenkin poistettiin heti seuraavasta? Eli siis miksi poistusisi jos kerran mitään kiellettyä ainetta ei tosta löydy?

Mutta jos, nii tosiaan mikäli treenibuustereita tarvii nii tota kannattaa hommata. Ei toi mitään ihmeainetta oo varsinkaan jos ei ole herkkä stimulanteille, mutta ainakin antaa hyvän treenimotivaation jos ei sitä löydy. Sanoisin että sopii hyvin sellaisille päiville ku on väsyny. Muutenhan tohon kasvaa toleranssi tosi nopeesti, eikä efektejä enää tunne. Yhen purkin tota oon vetäny ja hitto on kyllä kirpeää tavaraa :D

Ainakin toimii tuo tuote, toisinkuin suurin osa näistä "treeni-buustereista". No Xplode on toinen ihan hyvö tuote, mutta kyllä Jack3d parempi on. Täysin naurettavaa touhua, jos tuokin laitetaan kieltoon Suomessa. Mutta minkän teet, kun tässä valtiossa on tälläinen politiikka ja hössötys käynnissä aina.

Enkä ymmärrä miksi pitäisi! Jos se on saatana kiellettyä, niin silloin se on! Jos itse olisin aikoinaan kärynnyt testissä jonkun Jack3d:n takia, en tiedä mitä myyjälle olisi tapahtunut! Vaikka vastuu kuluttajalle onkin...

Vois varmaan mainita että tuota 1,3-dimetyyliamylamiinia löytyy varmaan melkein joka toisesta treeniboosterista..

Miten se muutaa sen statusta? Ei mitenkään. Ja sitä ei ole kuin muutamassa jenkkituotteessa ja niitähän on kymmeniä tuhansia.

Miten se muutaa sen statusta? Ei mitenkään. Ja sitä ei ole kuin muutamassa jenkkituotteessa ja niitähän on kymmeniä tuhansia.

Sitä taitaa olla tyyliin kaikissa 'toimivissa' buustereissa. Oisko sulla heittää jotain linkkiä tai vaikka poliisin lausuntoa jossa ilmenee tuon ainesosan olevan huumausaine?

Eihän se sitä tosiseikkaa mihinkään muuta että samaa ainetta on käytetty joissaki "bilepillereissä". Mutta ku täällä on ketjuja myös muista treeniboostereista joissa kyseistä ainetta on (esim. Crack), mutta niissä ei mitään puhuta tästä "huumausaineesta".

Sitä mieltä minäkin kyllä olen että valmistajan pitäis purkin kyljessä ilmoittaa että ei sovellu testatuille urheilijoille. Ainakaan mun purkissa tuosta ei mitään lue, vaikka myyjän sivuilla se fiksusti ilmoitetaankin.

Eikös kofeiiniki vielä joskus 2000-luvun alkupuolella ollut kiellettyjen aineiden listalla ja otettiin myöhemmin pois? Mikä tuosta 1,3-dimetyyliamylamiinista ees tekee huumeen?

Useinhan se menee juuri niin, että jos on jotain kiellettyä ainetta nii tarkottaa vaan, että tavara toimii. Itse ainakin luotan enemmän juuri noihin mitkä pian kielletään, se vaan tarkottaa, että siitä voi olla hyötyä (ja haittaakin!!).
Mutta ei toi Jack3d mitään ihmetavaraa ole, vaikutukset tuntuvat mukavasti ekalla viikolla mutta pian siihen tulee toleranssi eikä vaikutuksia enää pahemmin huomaa.

Hyvä esimerkkihän on Gasparin Novedex XT, tuli Suomeen, kiellettiin pian. Toihan nyt vaikuttaaki hormoonitoimintaan, joten en ihmettele kieltoa. Mutta toi tavara vissiin toimi kans joillain suht hyvin.

Mutta aiheeseen, noi USP labsin tuotteet on kyllä aika arvostettuja jenkkiforumeilla. Itsellä nyt käytössä niiden rasvanpolttaja (termogeeni) Oxyelite Pro, ja vaikuttaisi olevan ihan toimivaa järkevän dietin kanssa. Tosin sivuvaikutuksiakin on paljon. Arvostan kuitenkin noita firmoja jotka tekee suht toimivia tuotteita, vaikka niissä olisikin sivuvaikutuksia.

En kyllä tajua miten porukat on liikkeellä tollasella asenteella, että jos vähän boostia tuo ja kuitenkin haittavaikutuksia, niin napit naamaan vaan. Ei noi nyt kovin terveellisiä voi olla, eihän tosta voi tietää jos noi sekottaa viimeisetkin hormonitoiminnat persiilleen tai munuaiset kärsii.. Mulle ehkä kuitenkin tärkein on oma terveys, ei treeni. Nähtävästi kaikille se ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom