...Ja edelleenkin kehityksestäni..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja John83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, aikaa on kulunut jo jonkisen verran aikaisemmasta kehityskatsauksestani.

Eli aloitin jotain tämän vuoden tammikuun 15-25 päivä silloin penkkasin hädin tuskin 50 kiloa ja maastavedossa jotain n. 170 kiloa. 4 viikkoa sitten nousi maasta 210 kiloa ja penkistä tuossa tunteroinen sitten 120 kiloa ja luultavasti saatan ehkä nykäistä maasta huomenna 220 kiloa, mutta ei ole varmaa vielä. Paino on laskenut siitä yli 110:stä kilosta tuonne 104:ään kiloon. Kyykyssä nousee tai nousi pari viikkoa sitten n. 170 kiloa ja nyt varmaan ehkä ollaan lähellä 200 kiloa, jos saan vielä tuon tekniikan kuntoon.

Olen harjoitellut tänä vuonna 4,5 kk ja toissa vuonna 4 kk eli yhteensä n. 9kk suunnilleen. :)

Eli onko kehitykseni kohtailaista vai hyvää vai jopa erinomaista????

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika erinomaista, mutta miksi tehdä tälläinen leuhkimistredi?

Ja sitte heräsit ja päästit kissan ulos....

Marek sanoi:
Ja sitte heräsit ja päästit kissan ulos....
...jonka jälkeen lähdit pellolle levittämään lietelantaa. Selvää maanviljelijäainesta!

..

Joo, ei sitä nyt leuhkimaan, mutta haluaisin tietää, miten muut ovat kehittyneet tai onko kehitykseni hyvää. :)

Juu, olisihan minussa maanviljelijän ainesta, mutta taidan suunnata muualle. :D

Ja sitten olen myös yllättynytkin kehityksestäni ja olen siitä tyytyväinen. :)

Zone-sarja -42%
Ei silti tarvitsisi tehdä omaa trediä sille.

John83 sanoi:
Joo, ei sitä nyt leuhkimaan, mutta haluaisin tietää, miten muut ovat kehittyneet tai onko kehitykseni hyvää. :)

Juu, olisihan minussa maanviljelijän ainesta, mutta taidan suunnata muualle. :D

Ja sitten olen myös yllättynytkin kehityksestäni ja olen siitä tyytyväinen. :)
Ei millään pahalla, mutta miksi kannattaa valehdella täällä. Helppoahan se on, mutta jotenkin säälittävää. Mikäli tuo kehityksesi pitäisi paikkaansa, olisit ehkä maailman lahjakkain voimanostaja. Ajattelepa nyt vähän ja häpeä.

...

Ja tietysti lähdetään siitä, että EN EN valehtele, mutta uskokoon kukin mitä tahtoo! En voi siis hävetä, kun en ole valehdellukkaan.

Ei nyt millään pahalla mutta 5 kuukaudessa 70 kilon kehitys penkissä on MAHDOTONTA jopa AINEILLA ...... sanoisin hyväksi kehitykseksi ALOTTELIJALLA tuommoisen 30-35 kg ....ja sä muka tuplasit sen ja laihduitkin vielä älä nyt hyvä mies viitti:D

John83 sanoi:
Ja tietysti lähdetään siitä, että EN EN valehtele, mutta uskokoon kukin mitä tahtoo! En voi siis hävetä, kun en ole valehdellukkaan.
No kerro sitten minulle se treeniohjelma, jolla nostit esim. penkin yhdeksässä kuukaudessa 120 kiloon? Anteeksi, aikahan olikin 4,5 kuukautta ja toissavuoden 4 kuukautta (lihasmuisti?). Myös kyykkyohjelmasi kiinnostaa. Voinkin sitten aloittaa kisoihin valmistautumisen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
..

Pitää täydentää, jos ette hoksanneet. ;) Eli toissa vuonna nostin jo periaatteessa n. 90 kg ja viime vuoden olin saleilta poissa ja nyt kun aloitin harjoittelun tammikuussa, niin sain jostain syystä penkistä vain 50 kiloa vaikka maasta nousi jopa 170 kiloa parin viikon alkuharjoittelun jälkeen. Lähdin siis nostamaan siitä ja nyt mennään 120 kilossa kiitos avuliaiden vanhempien nostajien. Ja käsittääkseni lihaksiin jää jonkinlainen muisti tai vastaava, jos muistelen oikein, jolloin kehitykseni on voinut olla ymmärrettävästi nopean puoleista ja minulla ei ole mitään varsinaista harjoitteluohjelmaa -vielä. Olisi tarkoitus saada se Oulun Powerteamilta, jotta harjoittelustani saataisiin entistäkin hallittua. Olen syönyt kohtalaisesti ja käynyt salillla yleensä 2-4 kertaa viikossa paitsi nyt kesä alettua kesätöiden takia. Ja siis kyseessä oli se jonkinlainen lihasmuisti; ainakin näin olettaisin. :D Maastavedossa kehitys kait on sitten normaalimpaa. Kyykkyä en ole harjoitellut oikein kunnolla - vielä. Sen tekniikkakin on vasta aloittelijoiden tasolla ja vielä vähemmänkin, mutta apua olen hakemassa sen parentamiseen. Niin ja ikää on 21 vuotta ja pituutta 183 cm.

Mutta varsinaista treeniohjelmaa ei ole, mutta 2-6 toistoilla on vedetty. Toisinaan otetaan siis maksimeja ja toisinaan saatetaan ottaa toistoja vähän enemmänkin. Ja todisteita tammikuussa aloitetusta harjoittelusta pitäisi olla, koska koulu rekistöröi kaikki salilla käyneet papereille! Toissa vuonna meni vain lähinnä toistojen kanssa ja lihasmassan nostamisessa n. 100 kiloon, mutta nyt vedetään sitten jo voimalla.

..jatkoa

Joo, painon ylimääräisen takia jopa 112 kiloa ja nyt on painoa tai oli viime viikolla 104-105 kiloa. Ja todistajia kyllä löytyy tuolle paino laskulle ja sillekin, että painoin yli 110 kiloa.

Viikinki 86 sanoi:
Ei nyt millään pahalla mutta 5 kuukaudessa 70 kilon kehitys penkissä on MAHDOTONTA jopa AINEILLA ...... sanoisin hyväksi kehitykseksi ALOTTELIJALLA tuommoisen 30-35 kg ....ja sä muka tuplasit sen ja laihduitkin vielä älä nyt hyvä mies viitti:D
On sitä nähty lihasmuistiin perustuen nopeampiakin nousuja. Oikeastihan John83 oli kylläkin parantanut penkkiään 90-120 noin kahdessa vuodessa.

...

Eli väitteeni ei välttämättä sitten olekaan niin sanottua valetta. Tavallaan lähdin nostamaan 4,5 kuukaudessa n. 90 kg ->120 kg eikä 2 vuodessa?? Kahdessa vuodessa tavallaan 50 ->120 kg joka voisi kait pitää paikkansa!!!

...

Muistaakseni joku väitti vähällä harjoittelulla nostaneen maasta 250 kg ja penkistä 100 kiloa ja hän taisi olla 185 cm pitkä eli tuollainen huippukehitys ei ole mahdotonta.

ihan hyvä kehitys, vaikkakin lihasmuistin piikkiin pitkälti menee, mutta aivan turha threadi, josta ei tosiaankaan synny mitään järkevää.

jos kiinnostaa kertoa kehityksestä niin laita johonkin toiseen asiaan liittyvään threadiin älä aloita kokonaan uutta.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom