Jättisheikkeri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DownDawn
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtaakohan mistään saada isompia kuin noita 7dl:n sheikkereitä? Esim. litranen ois kiva.
Tuohon "pikkusheikkeriin" kun ei millään mahdu sörsseli, joka sisltää rahkan, muutaman desin kaurahiutaleita, muutaman desin mehukeittoa, vähän protskua ja vähän vettä jotta sörsseli tulee ulos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon pitempään ettiny, mutta en ole kyllä missään nähnyt. En edes googlaamalla muista nettikaupoista löydä kuin noita 750ml

Lusikalla sekottamalla ei saa kyllä muuta kuin vittuuntuneen mielen. Jos lusikalla saat sekasin kaurahiutaleita ja rahkaa edes melkein juotavaksi ja paakuttomaksi velliksi, niin nostan hattua. Aineksista vähintään puolet läikkyy yli, kun kovaa vatkaa.

Kelpais itellekkin tommonen isompi sheikkeri.

Olisiko blenderi mitään? Saa isommallakin kannulla varustettuja (ainakin 1,5L malleja on olemassa) ja menee sörsselit taatusti sekaisin. Helevetin pahaa meteliä tosin pitävät useimmat, joten kannattaa ostaa sellanen jossa on useampi voimakkuusasetus. Ja puhtaanapito on sitten tietty vähän konstikkaampaa.

Mahtaakohan mistään saada isompia kuin noita 7dl:n sheikkereitä? Esim. litranen ois kiva.
Tuohon "pikkusheikkeriin" kun ei millään mahdu sörsseli, joka sisltää rahkan, muutaman desin kaurahiutaleita, muutaman desin mehukeittoa, vähän protskua ja vähän vettä jotta sörsseli tulee ulos.

Sekottaako porukka tollasia sörsseleitä ihan yleisesti palkkaribottlessa..? Oon itekkin tollasia sörsseleitä joskus vääntänyt, mutta aina blenderissä...

Uskokaa tai älkää, mutta tupperwarelta löytyi litran sheikkeri ainakin muutamamia vuosia sitten. Oli ainakin silloin kovassa hinnassa... Se oli sellasella kierrekorkilla.

Itellä on ainakin ihan Citymarketista ostettu litran blenderi. Hulluahan tollasia settejä on sheikkerissä sekottaa.

Itellä on ainakin ihan Citymarketista ostettu litran blenderi. Hulluahan tollasia settejä on sheikkerissä sekottaa.

Perustelisitko?

Oon noita settejä vedelly tuosta 0,7:sta pienemmillä määrillä ja vaivatonta on ollu.
Mielestäni se litranen sheikkeri ois helvetin käytännöllinen. Siinä sen välipalan sais kätevästi sekotettua ja vietyä työpaikalle, jossa sen kiireenkeskellä hörpin.

kaverilta sain joskus bsn lean dessert shakerin, jossa saa/saisi sekoitettua jotain 0,8l settejä.
laadultaan korkki/kansisysteemi on niin paska ettei ole tullu käytettyä.
siinä oli erillinen tiivistekin kannelle, joka tietenkin hukkui heti.
tuoppina tosin ihan toimiva

ja eihän siinä ritilääkään ollut

Perustelisitko?

Oon noita settejä vedelly tuosta 0,7:sta pienemmillä määrillä ja vaivatonta on ollu.
Mielestäni se litranen sheikkeri ois helvetin käytännöllinen. Siinä sen välipalan sais kätevästi sekotettua ja vietyä työpaikalle, jossa sen kiireenkeskellä hörpin.
a) rahkan ja hiutaleet kestää sekottua juotavaan muotoon tuskallisen kauan sheikkerissä
b) rahka ym. paska on lämmintä jos työpaikalle viet
c) kätevästi sekotettua? ei vaadi sentään sheikkeriä, kunhan otat kassista sen mutta jos vertaa, että kotona sheikkaat 5s sheikkerillä ja on valmista Vs. 1min tuskallinen vemputtaminen sheikkerissä. hiutaleilla tarkotat tyyliin corn flakesei? miten saat ne juotavaan muotoon käsin sheikaten?
d) rajottaa myös aika paljon käytettäviä ainesosia pois. jäisiä marjoja tuskin saat sheikkerillä paloteltua :)

Hevonen:

Oon tota mössöä vetäny yli vuoden lähes joka viikonloppu, eikä muita ongelmia ole ollut kuin sheikkerin liian pieni koko.

Jos nestettä on riittävästi, kaurahiutaleet turpoaa puuroksi 2-3:ssa tunnissa, eikä cornflakes ilmiötä esiinny. Ainesten sekoittamiseen tarvitaan n.15 ravistusta, ei enempää.

Jäisiä marjojakin olen joskus sekaan laittanut viilentämään sörsseliä ja ne on menneet ihan kokonaisinakin, kun on vähän pureskellut, mutta yleensä en marjoja laita, sillä ei tuo juoman lämpö mua haittaa.

Ja asiaan. Onko kukaan törmännyt noihin isompiin sheikkereihin?

Joo vähän off topicci.. mut pakko hehkuttaaa :D..

Tilasin viikko sitten pixmaniasta Philipsin HR2094 Blenderin (1.5 litran lasi kannu, 10 sekkaa kestää pestä, 750w tehot pistää jääpalat yms hajalle hetkessä) ja kone saapui mulle tänään. Hintaa tuli postikuluineen 95e.
Ja ei voi muuta todeta ku et elämäni paras sijotus.. pistää rahkaa, jäisii banskun paloi ja ananassiivui + purkin ananasmehuu tankin täytee ja ei ku käyntii.. n 15sekkaa jauhaa ja maailman parasta pirtelöö.. eihän tässä halua enää lämmintä ruokaa tehdä lainkaan ku noin hyvää ja terveellistä (proteiinipitosta) saa näin vaivatta. :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom